Μεταφορές εξπρές με την Skoda Octavia RS ABT

Οι περισσότεροι θα θυμάστε την πρώτη φουρνιά Octavia ABT, με την οποία ο Γερμανός βελτιωτής έγινε γνωστός στο ελληνικό κοινό. Η πρώτη Skoda Octavia 1.8 20VT έφτανε τα 193 άλογα, από τα 150 εργοστασιακά, ενώ η αντίστοιχη RS έφτανε τους 210 ίππους από τους 180 (με την χαρακτηριστική αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ).

Δείτε ακόμα: Η Skoda Octavia RS ήταν (και είναι) το φθηνότερο οικογενειακό «γκάζι»

Μπορεί πλέον να «τουμπανιάζει» σωρηδόν τα μοντέλα της Audi, όμως η ΑΒΤ δεν θα μπορούσε να ξεχάσει την πρώτη της αγάπη (τουλάχιστον για την ελληνική αγορά). Βέβαια πλέον έχουμε ξεχάσει εμείς την Octavia RS, καθώς διατίθεται μόνο ως ντίζελ και κατόπιν παραγγελίας. Στις υπόλοιπες αγορές, όμως, η κορυφαία έκδοση του τσέχικου μεσαίου εξοπλίζεται με τον 2λιτρο TSI και 245 ίππους. Το παράλληλο εγκεφαλάκι («βοηθητική ηλεκτρονική μονάδα» ο επιστημονικός όρος) ABT Engine Control προσθέτει 45 ίππους και 40 Nm, ανεβάζοντας την συνολική ισχύ στα 290 άλογα και τα 410 Nm ροπής. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρίας, Hans-Jürgen Abt, «αυτό της επιτρέπει να συναγωνίζεται ακόμη και με αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού και τιμής στον αυτοκινητόδρομο».

Διαβάστε επίσης: Aπίστευτη μετατροπή Skoda Octavia RS σε Audi RS 3!

Η Octavia RS και τα μοντέλα της ABT δεν είναι μόνο για ευθείες, όμως, οπότε η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 25 χλστ. εμπρός και 30 πίσω, φιλοξενώντας και νέες αντιστρεπτικές δοκούς αλλά και 20αρες ζάντες αλουμινίου. Για εμάς, ο 2λιτρος TDI αναβαθμίζεται στα 210 άλογα (να θυμηθούμε την πρώτη Octavia RS ABT) από τα 184 και η ροπή στα 420 Nm από τα 380, με τις ανάλογες περιποιήσεις στο στήσιμο.


Get it on Google Play Download on the App Store