Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line - AutoGreekNews

Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line

Η Honda λανσάρισε το ανανεωμένο CR-V με ελάχιστες αλλαγές και με την προσθήκη της νέας σπορτίφ και πλούσια εξοπλισμένης έκδοσης Sport Line. Ανεξαρτήτως μοντέλου, το μεσαίο ιαπωνικό SUV διατίθεται αποκλειστικά ως 2.0 λτ. υβριδικό, γεγονός που πλέον υποδηλώνεται μέσω του λογότυπου e:HEV, στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Εκτός από το e:HEV, το «φρεσκαρισμένο» και πληθωρικό σε διαστάσεις CR-V (μήκος 4,6 μ.) διακρίνεται από το νέο σήμα Honda με μπλε περίγραμμα. Πρόσθετα, το Sport Line υιοθετεί σκούρες διακοσμητικές πινελιές, όπως είναι στους προβολείς, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στα διακοσμητικά των προφυλακτήρων και στη μάσκα. Μαύρες είναι με τη σειρά τους και οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, όπως επίσης και τα μπουλόνια των τροχών. Οι χρωματισμοί Crystal Black Pearl ή Platinum White Pearl αφορούν τις επιλογές της συγκεκριμένης έκδοσης.

Οι τιμές για το Honda CR-V e:HEV Sportline ξεκινούν από 43.700 ευρώ για το 2WD και από 46.800 ευρώ το 4WD. Ο εξοπλισμός παρέχει τα πάντα σε συστήματα ανέσεων, ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, συν επιπλέον στοιχεία πολυτελείας, όπως είναι το δερμάτινο σαλόνι «Black Edition», οι λαβές των θυρών σε Piano Black και τα φιλέτα σε στιλ σκουρόχρωμου ξύλου. Για όσους πάλι θέλουν πιο οικονομική έκδοση, τότε θα τους καλύψει η αρχική Comfort 2WD στις 37.700 ευρώ.

Πολύ άνετο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό

Όπως αναφέραμε παραπάνω, το νέο CR-V e:HEV Sportline φέρει νότες πολυτέλειας στο εσωτερικό του, το οποίο εμφανίζει αρτιότητα σε όλους τους τομείς. Η ευρύχωρη και ποιοτική αίσθηση που γνωρίζουμε από το SUV της Honda δεν θα μπορούσε να μην είναι παρούσα και εδώ. Ξεχωριστό γνώρισμα αποτελούν τα κουμπιά για τον έλεγχο του του eCVT κιβωτίου, αντί ενός κλασικού λεβιέ. Η λειτουργία τους είναι αμεσότατη, όμως απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης από τον οδηγό, μέχρι να συνηθίσει να πατάει το σωστό κουμπί, χωρίς πρώτα να το κοιτάξει.

Η κατασκευή της καμπίνας του CR-V είναι πολύ καλή, με μαλακά υλικά σε ταμπλό και πόρτες, προσεγμένο φινίρισμα και γεροδεμένη συναρμογή. Κάτι που αποδείχτηκε και κατά την εκτός δρόμου κίνηση, αφού δεν ακούστηκε το παραμικρό «τσικ». Η εργονομία επίσης είναι απροβλημάτιστη, με το μόνο παράπονο να αφορά τα γραφικά και την απόκριση της -μικρής πλέον- οθόνης των 7 ιντσών, στο κέντρο του ταμπλό.

Πλουσιοπάροχο είναι το CR-V και σε χώρους, καθώς είναι σε θέση να φιλοξενήσει με περίσσια ευκολία έως 5 ενήλικους επιβάτες. Κανένα πρόβλημα και για τις αποσκευές αυτών, χάρη στα πλήρως εκμεταλλεύσιμα 497 λτ. του πορτ μπαγκάζ (έως 1.692 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα, μέχρι την οροφή).

Χαμηλή κατανάλωση και ηλεκτρική λειτουργία

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το CR-V e:HEV και κάτω από το εμπρός καπό του, όπου φιλοξενείται το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό αποτελείται από ένα 2.0 λτ. 4κύλινδρο i-VTEC κινητήρα κύκλου Atkinson, ισχύος 145 ίππων και 175 Nm ροπής, συνδυασμένο με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Με τη συνολική απόδοση των 184 ίππων και 315 Nm ροπής και το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το βάρους σχεδόν 1,8 τόνων 4κίνητο SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας.

Ανάλογα τις συνθήκες, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες του i-MMD: Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Στην πρώτη περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται αθόρυβα μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, αντλώντας ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία της μίας kWh. Στην υβριδική λειτουργία (Hybrid Drive), ο κινητήρας βενζίνης και τα ηλεκτρικά μοτέρ λειτουργούν από κοινού, ενώ στο Engine Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει απευθείας ισχύ στο αυτοκίνητο, όπως σε οδήγηση με υψηλή ταχύτητα. Επίσης, με το Engine Drive ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω του eCVT κιβωτίου. Αυτό είναι ακόμα ένα τεχνολογικό highlight του υβριδικού CR-V, μιας και στη θέση του συμβατικού κιβωτίου, υπάρχει μία μονάδα υπο-πολλαπλασιασμού.

Σε αστικές κυρίως συνθήκες με ταχύτητες μέχρι περίπου 60 χλμ./ώρα, το υβριδικό CR-V κινείται για αρκετές αποστάσεις σαν αμιγώς ηλεκτρικό, ή περισσότερο θυμίζοντας PHEV μοντέλα. Έτσι δεν χρειάζεται να καίει την πολύτιμη πλέον βενζίνη γιατί το σύστημα i-MMD χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης κυρίως για την παραγωγή ηλεκτρισμού. Παράλληλα συλλέγει ενέργεια, κάθε φορά που οδηγός πατάει φρένο ή σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.

Σε αστικές διαδρομές η πραγματική κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται λίγο πιο πάνω από τα 6,0 λτ./100 χλμ., αλλά όταν χρειάζεται περισσότερη δύναμη, τότε ανεβαίνει στα 8,0 λτ./100 χλμ. Βέβαια και πάλι δεν «καίει» για τον όγκο, το βάρος και την απόδοσή του. Ωστόσο, η φιλοσοφία του αυτοκινήτου δεν είναι η αναζήτηση των μέγιστων δυνατών επιδόσεων, γεγονός που υπενθυμίζει και ο τονισμένος θόρυβος που παράγει ο βενζινοκινητήρας, αν πατηθεί βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Σε νορμάλ όμως συνθήκες και σε ταχύτητες ταξιδιού των 130 χλμ./ώρα, δεν ενοχλεί.

Πολύ άνετο και σταθερό στο δρόμο

Το CR-V e:HEV AWD ξεχωρίζει αμέσως για το «αρχοντικό» του πάτημα, γεμίζοντας τον οδηγό με περίσσια ασφάλεια και όλους τους επιβάτες με άφθονη άνεση. Το πολύ στιβαρό πλαίσιο, οι ανεξάρτητες αναρτήσεις που καταπίνουν τις διάφορες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου, η ψηλή θέση οδήγησης και η «απλωσιά» στην καμπίνα, καθιστούν το CR-V ιδανικό «χιλιομετροφάγο». Προσθέστε ακόμα το χαμηλό θόρυβο κύλισης, το Active Noise Cancellation που μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων συν τα αναπαυτικά καθίσματα και έχετε στη διάθεσή σας ένα πάρα πολύ ξεκούραστο αυτοκίνητο, φτιαγμένο για ταξίδια.

Παρά τον προσανατολισμό του στην άνεση, το μεσαίο SUV της Honda διαχειρίζεται άψογα τα φορτία και στις στροφές. Σίγουρα δεν είναι σπορ, άσχετα που το γρήγορο τιμόνι με τις 2,34 στροφές από άκρη σε άκρη θέλει να σου δώσει αυτή την αίσθηση μέσω του αχρείαστα μεγάλου βάρους του, αλλά στρίβει με θέρμη και χωρίς περιττές κλίσεις. Υπό πίεση οι εμπρός τροχοί θα χάσουν πρόσφυση, όμως το σύστημα τετρακίνησης εξισορροπεί τάχιστα την κατάσταση. Ένας πολύδισκος συμπλέκτης τροφοδοτεί το πίσω διαφορικό μέσω άξονα μετάδοσης, παίρνοντας κίνηση από τον έναν ηλεκτροκινητήρα. Το Intelligent Control System μπορεί να στείλει μέχρι το 60% της ροπής πίσω, όποτε κρίνει πως είναι απαραίτητο, αυξάνοντας τα περιθώρια πρόσφυσης και εξαλείφοντας την υποστροφή. Παράλληλα τα φρένα με τους δίσκους των 320 χλστ. εμπρός και 310 χλστ. πίσω στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, απολαμβάνοντας και τη συνδρομή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Εκτός ασφάλτου, κινείται με χαρακτηριστική άνεση σε κακοτράχαλους χωματόδρομους, λόγω και των 200 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος. Όμως, από εκεί και πέρα απαιτεί αυξημένη προσοχή, δεδομένου ότι φοράει ασφάλτινα ελαστικά εστιασμένα στην άνεση και όχι για να πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια.

(+) Άνεση, υβριδικό σύστημα, ποιότητα – στιβαρότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, λειτουργία eCVT, χώροι επιβατών – αποσκευών, εξοπλισμός

(-) Θόρυβος βενζινοκινητήρα υπό πίεση, βάρος τιμονιού, τιμή

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.993
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
e-CVT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
145/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
175/4.000
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
184
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
315
Συνδυαστική ισχύς (PS)
184
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
180
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
7,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
161
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
112,7
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.600
Πλάτος (χλστ.)
1.855
Ύψος (χλστ.)
1.689
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.662
Βάρος (κιλά)
1.743
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
497
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
93%
Ασφάλεια παιδιού
83%
Ασφάλεια πεζού
70%
Επικουρικά συστήματα
76%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
46.800 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Hyundai i30 N Perfomance Pack
Δοκιμή Hyundai i30 N Perfomance Pack
Δοκιμή Mercedes-Benz C 180 1.5 λτ. 170 PS
Δοκιμή Mercedes-Benz C 180 1.5 λτ. 170 PS
Δοκιμή MINI Cooper 5d 1.5 136 PS Steptronic
Δοκιμή MINI Cooper 5d 1.5 136 PS Steptronic
Δοκιμή Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 HP
Δοκιμή Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 HP
Δοκιμή Suzuki Swift Sport 1.4 48V Hybrid 129 PS
Δοκιμή Suzuki Swift Sport 1.4 48V Hybrid 129 PS
Δοκιμή Kia Rio 1.0 T-GDi 48V 120 PS DCT GT Line
Δοκιμή Kia Rio 1.0 T-GDi 48V 120 PS DCT GT Line
Δοκιμή ανανεωμένο VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Δοκιμή ανανεωμένο VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Δοκιμή Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 hp
Δοκιμή Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 hp
Δοκιμή Citroen C4 C-Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Δοκιμή Citroen C4 C-Cross 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store