Δοκιμή Honda NC750X - AutoGreekNews

Δοκιμή Honda NC750X

Το Honda NC750X διακρίνεται με τις λύσεις πρακτικότητας και ευχρηστίας που προσφέρει, ενώ οι αλλαγές ουσίας που έγιναν στο μοντέλο του 2021 το έκαναν ακόμα καλύτερο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις από την πρώτη επαφή.

Το μεσαίο street adventure της ιαπωνικής μάρκας βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς, μιας κι εξοπλίζεται πλέον με ένα πιο δυνατό κινητήρα κατά 4 ίππους φτάνοντας τα 58,6 άλογα, έχει νέες σχέσεις στο κιβώτιο, χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένο Traction Control και πολλά άλλα! Τιμολογιακά τώρα η έκδοση του NC750X με το απλό κιβώτιο των 6 σχέσεων κοστίζει από 9.050 ευρώ, ενώ είναι διαθέσιμο και με το DCT, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 10.050 ευρώ.

Δυναμικό, πρακτικό κι ευέλικτο!

Η πρώτη εμφάνιση με το δημοφιλές δίτροχο της Honda έγινε το 2012, ως NC700X. Έκτοτε, έχει κυλίσει αρκετό νερό στο αυλάκι, με νέο όνομα, αλλά διατηρώντας όλες τις βασικές αξίες που το κατέστησαν αγαπητό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό. Το μοντέλο του 2021 σε επίπεδο εμφάνισης είναι ελαφρώς πιο αιχμηρό, χαρακτηριστικό στο οποίο συμβάλλει το νέο LED εμπρόσθιο φανάρι. Αυτό φέρει δυο τμήματα, ένα μεγαλύτερο κι ένα μικρότερο, ενώ τα νέα φλας είναι τύπου LED. Διαφορετική είναι κι η ζελατίνα με την καλύτερη αεροδυναμική προστασία. Το NC750Χ συνθέτει μια δυναμική φιγούρα που δεν περνάει απαρατήρητη στο δρόμο, όντας διαθέσιμο σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα: κόκκινο, μπλε, λευκό και μαύρο.

Εξαιρετικά βολικό είναι το γεγονός πως ο αποθηκευτικός χώρος εμπρός μεγάλωσε (εκεί που είθισται να είναι το ρεζερβουάρ) και με 23 λίτρα μπορεί να χωρέσει μέχρι κι ένα full-face Adventure κράνος. Ακόμα ένα σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Honda NC750X που θα εξυπηρετήσει και τους πιο βραχύσωμους αναβάτες, είναι πως το ύψος σέλας έχει μειωθεί κατά 30 χλστ. και βρίσκεται πλέον στα 800 χλστ. από το έδαφος. Επίσης, μικρότερη είναι κι η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος, από τα 165 χλστ. στα 145 χλστ.

Σημαντική αλλαγή υπάρχει στο set up της ανάρτησης. Το πιρούνι των 41 χλστ. πλέον έχει 120 χλστ. διαδρομής (153,5 χλστ. στο προηγούμενο μοντέλο), ενώ αντίστοιχα πιο μικρή είναι κι η διαδρομή του πίσω αμορτισέρ (από 150 χλστ., στα 120 χλστ.).

Τέλος, εντυπωσιακός, αλλά κι ευανάγνωστος είναι ο νέος LCD ψηφιακός πίνακας οργάνων. Οι ρυθμίσεις του γίνονται από 2 κουμπιά στο αριστερό γκριπ, Mode και Selection, με το Mode να αλλάζει την περιοχή των ρυθμίσεων (3 περιοχές). Η πρώτη αφορά στα χαρακτηριστικά του κινητήρα, τα 3+1 επίπεδα του Traction Control, και το φρένο κινητήρα. Το Traction Control απενεργοποιείται, αλλά την αμέσως επόμενη φορά που θα βάλετε μπροστά τη μηχανή θα είναι και πάλι ενεργοποιημένο.

Προδιαγραφών Euro5 o δυνατός κινητήρας

Το δυναμικό Honda NC750X κινείται από το αναβαθμισμένο 2κύλινδρο σε σειρά μοτέρ των 745 κ.εκ. Συγκριτικά με το πρόσφατο παρελθόν αποδίδει 58,6 ίππους (+4 άλογα) και η ροπή αγγίζει τα 69 Nm. Επιπλέον, είναι προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές Euro5, έγινε πιο ελαφρύ κατά 1,2 κιλά και το όριο στροφών φτάνει τις 7.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή καταναλώνει 3,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που δεν απέχει σημαντικά από τα 4,4 λτ./100 χλμ. που είδαμε εμείς τις μέρες της δοκιμής μας.

Θέση οδήγησης που σε βάζει μέσα στη μοτοσυκλέτα!

Από την πρώτη επαφή με τη σέλα του NC ο αναβάτης νιώθει ότι γίνεται ένα με τη μοτοσυκλέτα, καθήμενος χαμηλά και νιώθοντας πως το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά τον καλύπτουν. Η τοποθέτηση του τιμονιού «σπρώχνει» το σώμα του αναβάτη προς τα εμπρός, ενισχύοντας σημαντικά τον σπορ χαρακτήρα που θέλει να προσδώσει στο NC η Honda. Γενικά η θέση οδήγησης είναι όρθια, κάτι που δεν δυσκολεύει τον αναβάτη, όποιο κι αν είναι το ύψος του. Από εκεί κι έπειτα τα πάντα είναι εργονομικά τοποθετημένα, με τα δάχτυλα να βρίσκουν αμέσως τους διακόπτες που χρειάζονται ανά περίσταση (φλας, κόρνα κ.α.), ενώ η σέλα προσφέρει την απαραίτητη άνεση με το γέμισμά της.

Ευχάριστο σε κάθε διαδρομή!

Μόλις βάλετε μπροστά τον κινητήρα των 745 κ.εκ., αυτό που θα σας εντυπωσιάσει αμέσως είναι η τρομερή φιλικότητα που δείχνει το NC750X. Χαρακτηριστικό που διατηρείται, είτε εντός πόλης, όπου οι ελιγμοί παρά το βάρος των 214 κιλών είναι παιχνιδάκι, είτε να πάτε γρήγορα στην αγαπημένη σας στριφτερή διαδρομή! Ο οδηγός έχει στη διάθεση του 3 βασικά προγράμματα οδήγησης (Standard, Sport & Rain), ενώ υφίσταται ένα ακόμα που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το παραμετροποιήσει σύμφωνα με τα οδηγικά του γούστα.

Στον αυτοκινητόδρομο το NC750X «μαζεύει» πολύ γρήγορα χιλιόμετρα. Η ζελατίνα προστατεύει επαρκώς από τον αέρα, με λίγες περιδινήσεις στα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ, όμως αν είστε ταξιδιάρηδες θα επιλέξετε την υψηλότερη. Ξεκινώντας να στρίβετε, θα ανακαλύψετε τις σπορ δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, αφού στρίβει ταχύτατα και με απόλυτη ασφάλεια. Παράλληλα, ο κινητήρας τραβάει θετικά από χαμηλά και δεν θα σας αφήνει ξεκρέμαστους, ακόμα κι αν έχετε μια σχέση πάνω στο κιβώτιο. Τα φρένα αποτελούνται από ένα δίσκο 320 χλστ. εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένα πίσω δίσκο 240 χλστ.! Στη χρήση αφήνουν εξαιρετικές εντυπώσεις, όντας δυνατά και χωρίς ενοχλητικό «δάγκωμα» που ενδέχεται να τρομάξει έναν άπειρο αναβάτη.

Ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα για όλες τις περιστάσεις

Η Honda με το NC750 προσφέρει την ιδανική συνταγή για όσους θέλουν μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα. Ευκολία κατά τις αστικές μετακινήσεις, άνεση στα ταξίδια, αλλά και σπορ οδική συμπεριφορά όταν θελήσετε να την απολαύσετε σε δρόμο με στροφές. Κι όλα αυτά στη λογική τιμή των 9.050 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο Honda NC750X
Κυβισμός (κ.εκ.) 745
Κύλινδροι/βαλβίδες 3/12
Ταχύτητες Manual 6 σχέσεων
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 58,6/6.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 69/4.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 82
Βάρος (κιλά) 214
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.210
Πλάτος (χλστ.) 846
Ύψος (χλστ.) 1.330
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.525
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Αναρτήσεις – Φρένα
Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.
Πίσω Μονό αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι
Εμπρός φρένα Δίσκος 320 χλστ., δαγκάνα 2 εμβόλων, ABS
Πίσω φρένα Δίσκος 240 χλστ., δαγκάνα μονού εμβόλου, ABS
Τροχοί
Εμπρός 120/70 R17
Πίσω 160/60 R17
Τιμή από (ευρώ) 9.050

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 e:HEV AWD Sport Line
Δοκιμή Honda CR-V e:HEV AWD
Δοκιμή Honda CR-V e:HEV AWD
Δοκιμή Honda Jazz Crosstar e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Jazz Crosstar e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda e Advance 154 PS
Δοκιμή Honda e Advance 154 PS
Δοκιμή Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS

Το Honda Civic βρίσκεται πλέον στην δέκατη γενιά του, η οποία είναι ολοκ …

Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store