Δοκιμή Mercedes E 300 e 320 PS

H Mercedes-Benz E-Class είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που δεν απαιτεί πολλές συστάσεις και στο μυαλό των περισσοτέρων αποτελεί την επιτομή της άνεσης και της πολυτέλειας κατά τις μετακινήσεις. Πλέον η ανανεωμένη Mercedes E-Class έρχεται με ακόμη πιο εκλεπτυσμένο στυλ, τονισμένα τεχνολογικά στοιχεία στη καμπίνα της, περισσότερη άνεση, αλλά και με εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα, όπως ακριβώς ορίζουν οι επιταγές της εποχής!

Τιμολογιακά, το κόστος της ανανεωμένης Mercedes E-Class για την plug-in υβριδική έκδοση E 300 e, ξεκινάει από τα 69.300 ευρώ, όταν η E 200 κοστίζει από 64.350 ευρώ. Για τον εξοπλισμό δεν χρειάζεται να σας πούμε κάτι, μιας και είναι υπέρ-πλήρης, με τη συγκεκριμένη έκδοση να απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας!

Μια μικρογραφία της S-Class

Η E-Class από την απαρχή της καριέρας της έχει δημιουργήσει το δικό της αγοραστικό πυρήνα και πάντοτε ξεχώριζε με τις καινοτομίες και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που ενσωματώνει. Στην προσφάτως ανανεωμένη της μορφή διατηρεί στο έπακρο αυτές τις αξίες, οι οποίες προσφέρονται και με ένα ελκυστικό «περιτύλιγμα». Σε επίπεδο σχεδιασμού, η E-Class κατορθώνει να είναι τόσο δυναμική, όσο της επιτρέπει ο πολυτελής της χαρακτήρας. Υπό αυτό το πρίσμα λειτούργησαν οι σχεδιαστές, τοποθετώντας νέα, αιχμηρά και καλαίσθητα εμπρός φωτιστικά σώματα. Στο εμπρόσθιο τμήμα θα βρείτε επίσης τη νέα και μεγαλύτερη σε μήκος γρίλια, ενώ κι ο προφυλακτήρας έχει άλλο σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος η Ε-Class, φέρει στοιχεία από την CLS, και πιο συγκεκριμένα τα οριζόντια λεπτά και διαιρούμενα φωτιστικά σώματα. Το αρχοντικό της παρουσιαστικό ολοκληρώνεται από τις πληθωρικές διαστάσεις, με το μήκος να αγγίζει τα 4.935 χλστ., το πλάτος τα 1.852 χλστ., το ύψος τα 1.460 χλστ., με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2.939 χλστ.!

Ψηφιακός κόσμος!

Το έχετε εμπεδώσει κι εσείς για τα καλά μέσα από τις δοκιμές μας, πως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν εσωτερικά, που ξεχωρίζουν με την προηγμένη τεχνολογία που ενσωματώνουν. Σαφώς και μια E-Class δεν θα μπορούσε να προσφέρει τίποτε λιγότερο σε αυτόν τον τομέα! Αρχικά θα σας κυριεύσουν οι ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment, η διάσταση των οποίων αγγίζει τις έως και 12,3 ίντσες (10,25 στο βασικό εξοπλισμό). Αυτές ενώνονται μεταξύ τους, απογειώνοντας τη ψηφιακή εμπειρία που προσφέρει η E 300 e. Χάρη στο εξελιγμένο λογισμικό, ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει ανάλογα το τι πληροφορία θα καταλήγει στα μάτια του, μέσα από τέσσερα διαφορετικά προφίλ. Το πρώτο είναι το Κλασικό που απεικονίζει τα βασικά στοιχεία για έναν πίνακα οργάνων και ακολουθεί το Σπορ, που όπως δηλώνει και το όνομα του, δίνει έμφαση στη δυναμική οδήγηση. Το Προοδευτικό με τη σειρά του τονίζει τα ψηφιακά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, ενώ το Διακριτικό, μειώνει τις πληροφορίες και τα στοιχεία που απεικονίζονται μόνο στα απολύτως απαραίτητα. Εξαιρετικά σχόλια αποσπά και το νέο τιμόνι με το διπλό μπράτσο, πάνω στο οποίο βρίσκονται τα χειριστήρια αφής που αφορούν διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οι χώροι επιβατών είναι εξαιρετικοί, όμως στο πορτ μπαγκάζ έχουμε μια παραφωνία λόγω των μπαταριών, που μειώνουν σημαντικά τη χωρητικότητά του στα 370 λτ. (από 540 λτ.). Επιπρόσθετα, έτσι όπως έχουν τοποθετηθεί, δημιουργείται ένα έντονο σκαλοπάτι , το οποίο πέρα από τη μείωση του όγκου δεν επιτρέπει την άρτια εκμετάλλευση του χώρου.

Καταιγιστική!

Με την συγκεκριμένη E-Class μπορείτε εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, να κινηθείτε πολύ γρήγορα και με ασφάλεια, ή εξαιρετικά οικονομικά και χωρίς ρύπους. Βλέπετε η «καρδιά» της E 300 e αποτελείται από τον γνώριμο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 211 ίππων και 350 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων και 440 Nm ροπής, που έχει τοποθετηθεί στο κιβώτιο και αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 13,5 kWh. Συνολικά ο χειριστής της E 300 e έχει στο δεξί του πόδι 320 ίππους, καθώς και τη θηριώδη ροπή των 700 Nm. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να κινηθεί κι αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 52 χλμ. Η μπαταρία πέρα από την ανάκτηση ενέργειας φορτίζει κι από εξωτερική πηγή σε πέντε ώρες σε παροχή 2,3 kW, σε 2,75 ώρες σε 3,7 kW και σε μόλις 1,5 ώρες σε 7,4 kW. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται καλώδια τόσο για οικιακή πρίζα όσο και για Wallbox. Οι επιδόσεις που προσφέρει η E 300 e θυμίζουν αυτές ενός «καυτού» hatchback, μιας και τα 100 χλμ./ώρα ο οδηγός θα τα δει σε 5,8 δλ. και με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα! Και το ακόμα καλύτερο; Όλα αυτά γίνονται σύμφωνα με τη Mercedes με μέση κατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές C02 μόλις 34 γρ./χλμ.!, όσο η μπαταρία είναι φορτισμένη. Ακόμα όμως και όταν αδειάσει και λειτουργεί σαν υβριδικό, το ρεαλιστικό νούμερο της κατανάλωσης αγγίζει τα 7 λτ./100 χλμ., που και πάλι αναλογικά με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι λίγα.

Εξηλεκτρισμένη υπερταχεία πολυτελείας!

Το όνομα Mercedes συνεπάγεται άνεση, ασφάλεια και ποιοτική κύλιση! Αυτά και άλλα τόσα τα προσφέρει η Mercedes E 300 e! Μόλις ο οδηγός βολευτεί στο πολλαπλά ρυθμιζόμενο κάθισμά του και επιλέξει το D στο 9G-TRONIC αυτόματο κιβώτιο, τα πάντα εξελίσσονται σε πλήρη ησυχία. Κι αυτό γιατί κατά το ξεκίνημα έχει άμεση εμπλοκή το ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ όταν απαιτηθεί επιπλέον δύναμη τότε μπαίνει στο παιχνίδι και ο κινητήρας βενζίνης. Η ποιότητα κύλισης αποτελεί δείγμα για σεμινάριο σε όσα μοντέλα θέλουν να λέγονται premium, με την ανάρτηση να αφήνει εκτός καμπίνας ότι μπορεί να ενοχλήσει τους επιβαίνοντες. Παράλληλα η διαχείριση του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές είναι εξαιρετική, επιτρέποντας στον οδηγό να ξεδιπλώσει το οδηγικό του ταπεραμέντο. Όμως ακόμα και στις απλές μετακινήσεις ρουτίνας η Mercedes E 300 e είναι απολαυστική κι ευέλικτη, μιας και το τιμόνι, «κόβει» εξαιρετικά και θα σας διευκολύνει στις αστικές μετακινήσεις. Βέβαια με τα προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport, Sport+), σας δίνετε η δυνατότητα να προσαρμόσετε τις βασικές λειτουργίες (τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και -αν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος- ανάρτηση) σύμφωνα με τα οδηγικά σας θέλω!

(+) Κινητήρας, επιδόσεις, πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, άνεση, χώροι επιβατών

(-) Σχήμα και όγκος χώρου αποσκευών, τιμή

Καύσιμο
Βενζίνη και ηλεκτροκινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.991
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
9G-TRONIC
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
211/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
350/1.600-4.000
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
122
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
440
Συνδυαστική ισχύς (PS)
320
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
5,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
250
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
1,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
34
Εμπρός ανάρτηση
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.935
Πλάτος (χλστ.)
1.852
Ύψος (χλστ.)
1.460
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.939
Βάρος (κιλά)
1.990
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
370
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
95
Ασφάλεια παιδιού
90
Ασφάλεια πεζού
77
Επικουρικά συστήματα
62
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
69.300 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 110 PS
Δοκιμή Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 110 PS
Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS Hybrid
Δοκιμή Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS Hybrid
Δοκιμή Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 180hp 4WD 7DCT
Δοκιμή Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 180hp 4WD 7DCT
Δοκιμή Ford Mustang Mach-E AWD 351 PS
Δοκιμή Ford Mustang Mach-E AWD 351 PS
Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 2WD 129 PS
Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 2WD 129 PS
Δοκιμή Mazda3 HB Skyactiv-X 2.0 λτ. 186 PS
Δοκιμή Mazda3 HB Skyactiv-X 2.0 λτ. 186 PS
Δοκιμή Mercedes CLA 250 e 1.33 λτ. 218 PS
Δοκιμή Mercedes CLA 250 e 1.33 λτ. 218 PS
Δοκιμή Renault Scenic 1.3 TCe 140 PS
Δοκιμή Renault Scenic 1.3 TCe 140 PS
Δοκιμή Opel Mokka-e 136 PS
Δοκιμή Opel Mokka-e 136 PS
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store