Δοκιμή Nissan Micra 1.0 λτ. IG-T 100 PS

H Nissan ενισχύει ακόμα πιο πολύ τη θέση του Micra στην ελληνική αγορά με την προσθήκη νέων turbo κινητήρων βενζίνης, δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά του. Πρόκειται για τα μηχανικά σύνολα 1.0 λτ. IG-T 100 PS και 1.0 λτ. DIG-T 117 PS, ενώ για πρώτη φορά στη νέα 5η κατά σειρά γενιά του εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic.{loadposition nissan}

Δείτε εδώ όλες τις νέες δοκιμές

Το πιο ενδιαφέρον από εμπορικής πλευράς Micra 1.0 λτ. IG-T 100 PS πωλείται σε τιμές που ξεκινούν στην αρχική έκδοση Energy από 14.290 ευρώ και με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: ESP, σύστημα ενεργής πέδησης, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αισθητήρες φωτός, σύστημα ενεργής πέδησης, ηλεκτρικούς καθρέπτες, ραδιόφωνο με MP3, air condition κ.λπ. Η αμέσως επόμενη έκδοση Acenta κοστίζει 14.890 ευρώ και συμφέρει περισσότερο, καθώς προσφέρει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7 ιντσών, cruise control, οθόνη 5 ιντσών στον πίνακα οργάνων και διάφορα επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία.

Σημαντικά καλύτερος ο κινητήρας 1.0 λτ. IG-T 100 PS

Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο αντικαθιστά το προγενέστερο 900άρι turbo μοτέρ (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) και εμφανίζει στο σύνολό του αισθητά καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης. Οι αλλαγές που έχουν γίνει είναι πολλές και περιλαμβάνουν βελτιώσεις στην ψύξη, ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές βαλβίδων ανακούφισης turbo, επίστρωση Plasma αντί χιτωνίων στους κυλίνδρους, κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής, ελαστικό βοηθητικό ιμάντα και σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα.

Ο 1.0 λτ. IG-T με ισχύ 100 ίππων και ροπή 160 Nm είναι ισχυρότερος κατά 10 ίππους και 20 Nm ροπής σε σχέση με τον 0.9 TCe, εκπέμπει έως 15 γρ./χλμ. λιγότερο CO2 (103-105 γρ./χλμ.) και είναι πιο οικονομικός σε καύσιμο έως 0,7 λτ./100 χλμ. (4,5-4,6 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα έχει κερδίσει σημαντικά και σε επιδόσεις, αφού στα 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος έχει μειωθεί κατά 1,2 δλ. (10,9 δλ.) και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 9 χλμ./ώρα (184 χλμ./ώρα).

Δείτε ακόμη: Το Nissan Micra διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο

Στην οδήγηση το Micra 1.0 λτ. IG-T 100 PS είναι σαφώς πιο σβέλτο, αφού το νέο μοτέρ διαθέτει βελτιωμένο τράβηγμα, απόκριση και είναι πιο ελαστικό από το 900άρι. Ο οδηγός δε χρειάζεται να πατά πολύ βαθιά το πεντάλ του γκαζιού για να επιταχύνει το αυτοκίνητο, το οποίο πλέον κρατά με πιο πολύ άνεση τους ρυθμούς του και στον αυτοκινητόδρομο. Στο ταξίδι η μακριά 5η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.) δεν θα «κρεμάσει» τον οδηγό, ενώ η βελτιωμένη ηχομόνωση και η καλύτερη λειτουργία του κινητήρα έχουν μειώσει τους θορύβους και κραδασμούς που περνούν στην καμπίνα. Μόνο στο ρελαντί γίνονται αντιληπτές δονήσεις από το 3κύλινδρο μοτέρ, αλλά και πάλι όχι σε ενοχλητικό βαθμό. Στις πολύ χαμηλές στροφές (κάτω από τις 1.700 σ.α.λ.) υπάρχει ένα κενό ισχύος που γίνεται αισθητό κυρίως σε ανηφορικούς δρόμους, όχι όμως στο βαθμό του 0.9 TCe κινητήρα. Όσον αφορά τη μεικτή κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής βρέθηκε στα 7,0 λτ./100 χλμ.

Ευχάριστο στην οδήγηση

Η βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα και των χαρακτηριστικών λειτουργίας του σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο και την σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων έχουν κάνει το Micra πιο ευχάριστο στην οδήγηση. Στην πόλη όπου θα κινηθεί περισσότερο, το μικρό Nissan παρουσιάζεται ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και άνετο, καθώς οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων δεν θα ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες του. Ασφαλές είναι και στους ανοιχτούς δρόμους όπου παρουσιάζεται σταθερό σε γρήγορες ταχύτητες. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένη πρόσφυση και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου ακόμα και με «άτσαλες» κινήσεις είναι ουδέτερες και ελεγχόμενες μέσω του τιμονιού με την θετική αίσθηση και απόκριση.

Ποιοτικό και εκσυγχρονισμένο εσωτερικό

Στο θάλαμο των επιβατών του αναβαθμισμένου Micra έχουν γίνει ορισμένες βελτιώσεις, οι οποίες εστιάζονται στην τοποθέτηση του νέου συστήματος ψυχαγωγίας NissanConnect με πιο σύγχρονη οθόνη 7 ιντσών και στην προσθήκη πίσω ηλεκτρικών παραθύρων (ανάλογα με την έκδοση), τα οποία πριν δεν μπορούσαν να τοποθετηθούν ούτε ως εξτρά. Κατά τα γνωστά, το εσωτερικό του Micra διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό, τον ευχάριστο διάκοσμο και την προσεγμένη ποιότητα, την οποία ενισχύει το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό. Από πλευράς χώρων, στο πίσω τμήμα της καμπίνας οι ανέσεις για δύο ενήλικα άτομα ικανοποιούν, αρκεί το ύψος τους να μην ξεπερνά το μέσο όρο, ενώ το μικρό άνοιγμα των θυρών δε διευκολύνει την είσοδο και έξοδο. Από την άλλη πλευρά το Micra διαθέτει μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 300 λίτρων.

Δείτε ακόμη: Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.7 diesel

+ Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα υλικών, χώρος αποσκευών, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα

– Ελαφρές δονήσεις του κινητήρα στο ρελαντί, χώρος για τα κεφάλια στο πίσω κάθισμα

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
999
Κύλινδροι/βαλβίδες
3/12
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
100/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
160/2.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
184
Αστική (λτ./100 χλμ.)
5,6
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
3,9
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
103
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
100,94
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.999
Πλάτος (χλστ.)
1.743
Ύψος (χλστ.)
1.455
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.525
Βάρος (κιλά)
1.060
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
300
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
91%
Ασφάλεια παιδιού
79%
Ασφάλεια πεζού
68%
Επικουρικά συστήματα
49%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
2
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
14.290
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Volvo XC40 T2 1.5 129 hp Auto
Δοκιμή Volvo XC40 T2 1.5 129 hp Auto
Δοκιμή Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid AllGrip
Δοκιμή Suzuki Vitara 1.5 Strong Hybrid AllGrip
Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 197 hp AWD-i
Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid 197 hp AWD-i
Δοκιμή Volvo XC40 Recharge PHEV T5 1.5 λτ. 262 hp
Δοκιμή Volvo XC40 Recharge PHEV T5 1.5 λτ. 262 hp
Δοκιμή VW ID. Buzz 204 PS 77 kWh
Δοκιμή VW ID. Buzz 204 PS 77 kWh
Δοκιμή Mercedes-Benz C 300 e PHEV 313 PS
Δοκιμή Mercedes-Benz C 300 e PHEV 313 PS
Δοκιμή Alfa Romeo Tonale 1.5Τ Hybrid 160 PS VGT
Δοκιμή Alfa Romeo Tonale 1.5Τ Hybrid 160 PS VGT
Δοκιμή BMW X1 sDrive18i 1.5 λτ. 136 PS
Δοκιμή BMW X1 sDrive18i 1.5 λτ. 136 PS
Δοκιμή Fiat 500e 118 PS 42 kWh 3+1
Δοκιμή Fiat 500e 118 PS 42 kWh 3+1
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Alfa Romeo PHEV Q4 Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα οι νέες Alfa Romeo Giulia & Stelvio (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store