Δοκιμή Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 130 PS

Το δεύτερης γενιάς Peugeot 3008 είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη γαλλική εταιρεία, μιας και είναι αυτό που έφερε τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και την στροφή της μάρκας προς την premium κατηγορία. Μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε το 3008, ενισχύθηκε περεταίρω η ήδη εντυπωσιακή του εικόνα, ενώ έγιναν πολλές ακόμα επιμέρους βελτιώσεις που το κάνουν ακόμα πιο θελκτικό στο upper class αγοραστικό κοινό του.

Το νέο Peugeot 3008 είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, αλλά κι ως plug-in hybrid, με τιμές που ξεκινούν από τα 25.900 ευρώ. Η τιμή αυτή αφορά την έκδοση βενζίνης 1.2 PureTech των 130 ίππων στη βασική έκδοση Active. Η τιμή εκκίνησης για την ίδια έκδοση, αλλά με τον 1.500άρη κινητήρα πετρελαίου BlueHDi των 130 ίππων ξεκινάει από τα 26.900 ευρώ. Αν το θελήσετε με το σύστημα Advanced Grip Control τότε θα πρέπει να επιλέξετε την έκδοση Allure Plus Grip, η οποία είναι εξαιρετικά πλούσια και κοστίζει από 36.200 ευρώ. Αναλυτικότερα η έκδοση αυτή περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με νυχτερινή λειτουργία, αναγνώριση πεζού & ποδηλάτη, προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής και διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, αυτόματα φώτα και αυτόματη ενεργοποίηση κι εναλλαγή μεγάλης σκάλας και adaptive cruise control. Επιπλέον, διαθέτει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς για το πίσω κάθισμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους & αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 10 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα.

Δυναμικά υπέροχο!

Αυτό που έχουν καταφέρει να προσδώσουν στο SUV τους οι σχεδιαστές της Peugeot, είναι κάτι μοναδικό! Για την ακρίβεια ισορροπούν ιδανικά ανάμεσα στο δυναμισμό και την πολυτέλεια, κατορθώνοντας να κερδίσουν μεγάλο μερίδιο αγοραστών. Δηλαδή κι εκείνους που θέλουν ένα δυνατό εμφανισιακά αυτοκίνητο, αλλά κι εκείνους που θέτουν ως προτεραιότητα την πολυτέλεια, μέσα – έξω. Το εμπρός τμήμα και στο προηγούμενο 3008 ήταν εξαιρετικά θελκτικό, οπότε οι σχεδιαστές φρόντισαν να ενσωματώσουν έξυπνα νέα στοιχεία χωρίς να αλλάξουν την ταυτότητα του επιτυχημένου SUV.

Η εμπρός μάσκα λοιπόν είναι νέα, θυμίζοντας ελαφρώς το μικρότερο 2008, δεν φέρει πλαίσιο όπου κι ενσωματώνει ιδανικά τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν «νυχιές» ολοκληρώνουν το σχεδιασμό του δυναμικού εμπρόσθιου τμήματος. Αλλαγμένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία είναι καινούργια, κάνοντας επίσης χρήση τεχνολογίας LED. Επειδή η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, όμορφο είναι το διαφανές σκουρόχρωμο περίβλημα που επικαλύπτει τα φώτα, συνδέοντάς τα μεταξύ τους μέσω της μαύρης γυαλιστερής φάσας, η οποία εκτείνεται σε όλο το μήκος της πόρτας του πορτ μπαγκάζ.

Ευρύχωρο, πολυτελές και hi-tech εσωτερικό

Παραφράζοντας μια προσφιλή ατάκα που λέει: «Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει μόνο να είναι καλή, πρέπει και να το δείχνει», το εσωτερικό του Peugeot 3008 όχι μόνο είναι πολυτελές, αλλά το δείχνει από την πρώτη επαφή με το χειριστή του. Η φουτουριστική προσέγγιση που είχαμε γνωρίσει από το προηγούμενο 3008, συνεχίζεται και στην ανανεωμένη έκδοσή του. Σαφέστατα το γνωστό μας πλέον i-cockpit ενσωματώνεται, αναβαθμισμένο κι αποτελείται από το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μία νέα οθόνη αφής 10 ιντσών για το infotainment. Σε επίπεδο κατασκευής τώρα, το ταμπλό απαρτίζεται από πολύ καλής ποιότητας υλικά, όπου και γίνεται χρήση άφθονου αφρώδους πλαστικού, με την συναρμογή να αψεγάδιαστη. Πρόσθετα, ως εξαιρετική τεχνοτροπία κρίνεται το υφασμάτινο κομμάτι στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών.

Το τιμόνι με τη μικρή διάμετρο και τα επίπεδα μέρη, θα ταιριάξει άψογα στα χέρια σας, ενώ γενικά θα βολευτείτε με άνεση στη θέση του οδηγού, χάρη στο ευρύ φάσμα ρυθμίσεων του καθίσματος. Οι αεροπορικού τύπου διακόπτες που επιτρέπουν την πρόσβαση στις διαφορετικές παραμέτρους του infotainment, μας ενθουσίασαν, μιας και πέρα από το design βελτιώνουν και την πρακτικότητα. Χώροι για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες υπάρχουν αρκετά, όπως είναι μπροστά και πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, στο βαθύ ντουλαπάκι του υποβραχιόνιου και στις πόρτες.

Σε επίπεδο χώρων τώρα, αυτοί είναι πλουσιοπάροχοι και κανείς δεν πρόκειται να παραπονεθεί. Τρεις ενήλικοι στα πίσω κάθισμα θα κάτσουν άνετα, (είναι βλέπετε και το πληθωρικό μεταξόνιο των 2.675 χλστ. που συνδράμει στην ευρυχωρία), με τις αποσκευές τους να βολεύονται στο μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων, το οποίο αυξάνεται στα 1.580 λίτρα, αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα.

Πρόθυμος και οικονομικός ο 1.5 λτ. diesel κινητήρας

Το εξαιρετικό πακέτο εμφάνισης, ποιότητας κι εργονομίας του Peugeot 3008, συμπληρώνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με τον αποδοτικό κι οικονομικό diesel κινητήρα. Αυτός είναι ο BlueHDi των 130 ίππων και με την πολύ ροπή των 300 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Το εν λόγω πετρελαιοκίνητο μοτέρ, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και πληροί τις αυστηρές νόρμες ρύπων Euro 6.2. Ξεχωρίζει με την πολιτισμένη, ραφιναρισμένη και σχεδόν αθόρυβη λειτουργία του, σε όλο το φάσμα στροφών του, με το τράβηγμα να είναι δυνατό, ακόμα και με μια σχέση πάνω. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το Peugeot 3008 κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. με τελική ταχύτητα 192 χλμ./ώρα και μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες η μεικτή κατανάλωση καυσίμου βρέθηκε χαμηλά και συγκεκριμένα στα 6,2 λτ./100 χλμ. Βέβαια για όλα τα παραπάνω, μεγάλο ποσοστό στην επιτυχία έχει το πολύ καλής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο με την πολύ καλή αίσθηση και με το σαφές κούμπωμα. Οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 129 γρ./χλμ., νούμερο που μεταφράζεται σε 83 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Ταξιδευτής μεγάλων αποστάσεων!

Από την πρώτη επαφή με το Peugeot 3008 είχαμε ένα χαμόγελο στα χείλη, μιας και είναι ένα αυτοκίνητο που σου φτιάχνει αμέσως τη διάθεση. Πίσω από το τιμόνι νιώθεις σαν άρχοντας του δρόμου, καθισμένος ψηλά, απολαμβάνοντας την άψογη περιφερειακή ορατότητα. Εν συνεχεία το δυναμικό παρουσιαστικό του αυτοκινήτου, που κάνει πολλά κεφάλια να γυρίζουν. Βέβαια όσοι έχουν την τύχη να το οδηγήσουν θα μείνουν έκπληκτοι από την εξαιρετική ποιότητα κύλισης που σε κάνει να νομίζεις ότι το Peugeot 3008 κινείται πάνω σε μαγικό χαλί! Τα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο «καταπίνονται» πολύ εύκολα, με τους επιβαίνοντες να κατεβαίνουν ξεκούραστοι όση απόσταση κι αν έχουν να διανύσουν. Σημαντική παράμετρος που συμβάλλει στην άνεση είναι κι η ηχομόνωση που κρατάει εκτός καμπίνας όλους τους ενοχλητικούς θορύβους του περιβάλλοντος, όσο υψηλή κι αν είναι η ταχύτητα στο κοντέρ. Πέρα όμως από την άνεση, εντύπωση προκαλεί κι η μοναδική ευθυβολία του αυτοκινήτου που ενισχύει περαιτέρω το αίσθημα της ασφάλειας.

Αίσθημα που παραμένει και στο επαρχιακό δίκτυο, ακόμα κι όταν ο οδηγός αρχίσει να πιέζει από στροφή σε στροφή. Οι κλίσεις είναι λογικές για το χαρακτήρα, αλλά και το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος (219 χλστ. είναι αυτά), με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι άφθονα. Στο όριο η υποστροφή θα δηλώσει παρούσα, ανοίγοντας ελαφρώς την τροχιά του εμπρόσθιου άξονα, αντίδραση που εξαλείφεται εύκολα, με ένα «άσε» στο γκάζι. Η ουρά μένει βιδωμένη στην θέση της, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Είναι πάντως εντυπωσιακό ότι ένα οικογενειακό SUV με αυτό τον όγκο μπορεί και στρίβει με περίσσια ασφάλεια, ακόμα και σε πολύ στενούς φιδίσιους δρόμους. Μεγάλη απόλαυση όμως θα σας προσφέρει το Peugeot 3008 όταν θα θελήσετε να κινηθείτε εκτός ασφάλτου. Εκεί το αναβαθμισμένο Advanced Grip Control που διαχειρίζεται μέσω του συστήματος ευστάθειας την πρόσφυση των εμπρός τροχών, καταφέρνει να σας οδηγήσει με άνεση κι ασφάλεια και σε διαδρομές που τελειώνει η άσφαλτος, μιας και διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (άσφαλτος, άμμος, χιόνι και λάσπη). Το εν λόγω σύστημα, μόλις διαγνώσει ότι ο ένας τροχός που έχει χάσει πρόσφυση γυρίζει άσκοπα (όπως στα κλασικά 2κίνητα), αμέσως στέλνει δύναμη στον διπλανό τροχό που πατάει καλύτερα, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να ξεκολλήσει.

Αξίζει και με το παραπάνω!

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 είναι αναμφίβολα ένα αυτοκίνητο που αξίζει την προσοχή σας. Προσφέρει ένα νεανικό και δυναμικό προφίλ, διατηρώντας παράλληλα αναλλοίωτες τις αξίες της μάρκας γύρω από την άνεση, την ασφάλεια και την οδική συμπεριφορά. Για να μην μακρηγορούμε, αν θέλετε να αποκτήσετε μια εκ των κορυφαίων επιλογών της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV την έχετε μπροστά σας!

+ Σχεδιασμός αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι, άνεση, κατανάλωση, καλές εκτός δρόμου δυνατότητες

– Τιμή

Καύσιμο
Πετρέλαιο
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.499
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
130/3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
300/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
192
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
129
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
83
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα MacPherson, αντ δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.447
Πλάτος (χλστ.)
1.841
Ύψος (χλστ.)
1.624
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.675
Βάρος (κιλά)
1.429
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
520
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
86%
Ασφάλεια παιδιού
85%
Ασφάλεια πεζού
67%
Επικουρικά συστήματα
58%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
36.200 ευρώ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Mercedes E 300 e 320 PS
Δοκιμή Mercedes E 300 e 320 PS
Δοκιμή Mitsubishi L200 Double Cab Black Edition ΑΤ
Δοκιμή Mitsubishi L200 Double Cab Black Edition ΑΤ
Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid
Δοκιμή Subaru Outback 2.5 Adventure 169 PS
Δοκιμή Subaru Outback 2.5 Adventure 169 PS
Δοκιμή Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid GT Line
Δοκιμή Kia Stonic 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid GT Line
Δοκιμή Renault Clio 1.0 ΤCe 100 PS LPG
Δοκιμή Renault Clio 1.0 ΤCe 100 PS LPG
Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GL LCV
Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GL LCV
Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 83 hp CVT
Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Dualjet Hybrid 83 hp CVT
Δοκιμή Mercedes EQC 400 4MATIC 408 PS
Δοκιμή Mercedes EQC 400 4MATIC 408 PS
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store