Με τη νέα BMW Σειρά 1 στη Μύκονο

98

Ο φετινός καλοκαιρινός προορισμός του www.autogreeknews.gr, ο οποίος ολοκληρώθηκε πριν από λίγες μέρες με απόλυτη επιτυχία, ήταν η Μύκονος, όπου το τετραήμερο της διαμονής μας -μαζί με τέσσερα νέα αυτοκίνητα- γυρίσαμε όλο το νησί και γεμίσαμε υπέροχες εικόνες. Σύμμαχός μας ήταν και ο καιρός, αφού οι θερμοκρασίες δεν είχαν σκαρφαλώσει πολύ ψηλά, ενώ ο Αίολος δεν είχε ανοίξει τον ασκό του, καθώς δεν φυσούσαν άνεμοι, παρά το χαρακτηρισμό που έχει δοθεί στη Μύκονο, ως το «νησί των ανέμων».

Απόλυτα ταιριαστή με τα χρώματα της Μυκόνου και με τον κοσμοπολίτικο «αέρα» της, ήταν η νέα BMW Σειρά 1 που είχαμε στη διάθεσή μας και συγκεκριμένα η 116d. Το τέλειο μπλε χρώμα Misano Blue, σε συνδυασμό με την έκδοση M Sport και τις 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 225/40, έκαναν την Σειρά 1 πόλο έλξης, όπου και να βρισκόταν, ανεξαρτήτως ώρας. Από το πρώτο φως του ήλιου που… κυνηγούσαμε για μερικά «κλικ» στη φωτογράφισή της στη Μικρή Βενετία, έως λίγο πριν δύσει ο ήλιος, στο Φάρο, αλλά και στις παραλίες Ορνός και Πλατύς Γιαλός. Ο σπορ και πολυτελής χαρακτήρας της μικρομεσαίας BMW, ωθεί πιο πολύ τον οδηγό στο να βρίσκεται συνεχώς στο τιμόνι της και να απολαμβάνει τις άφθονες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης που προσφέρει, από τις πιο κοντινές, έως τις πιο μακρινές αποστάσεις.

Δείτε ακόμα: Αυτές είναι οι τελευταίες 18 BMW i8

Η οδηγοκεντρική φιλοσοφία του αυτοκινήτου γίνεται αμέσως αισθητή με το που θα κάτσει ο οδηγός στο κάθισμα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και πιάσει το τιμόνι με την παχιά στεφάνη. Ο 3κύλινδρος ντίζελ κινητήρας TwinPower Turbo των 1.5 λτ. με τους 116 ίππους και τα 270 Nm ροπής συνδυάζεται ιδανικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων. Οι αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης πραγματοποιούνται γρήγορα και ομαλά, ενώ για όσους θέλουν εξτρά σπορ αίσθηση, αρκεί η επιλογή Sport μέσω του σχετικού διακόπτη. Σε κάθε περίπτωση εντυπωσιάζει με την ποιότητα λειτουργίας, αφού οι επιβάτες δεν αντιλαμβάνονται ότι κάτω από το μακρύ και μυώδες εμπρός καπό υπάρχει κινητήρας πετρελαίου και μάλιστα με 3 κυλίνδρους. Ταυτόχρονα το μοτέρ έχει την απαιτούμενη δύναμη όποτε του ζητηθεί (0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα (6,7 λτ./100 χλμ.).

Δείτε ακόμα: Ακόμα πιο ακαταμάχητη η νέα BMW M5

Το πλαίσιο «γρανίτης» μαζί με τις σφιχτές ανεξάρτητες αναρτήσεις και το κοφτερό τιμόνι (η σπορ ανάρτηση M διαθέτει πιο σφιχτά αμορτισέρ, σκληρότερα ελατήρια και είναι χαμηλότερη κατά 10 χιλιοστά), χαρίζουν ένα πλατύ χαμόγελο στον οδηγό, όταν βρεθεί σε στροφές. Εκεί το αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβές, αλλά και εύκολο στους χειρισμούς, δίνοντας τη δυνατότητα σβέλτων ρυθμών με ασφάλεια.

Την ποιοτική κατασκευή της BMW 116d την εκτιμήσαμε για ακόμα μία φορά και σε κακοτράχαλους δρόμους που κινηθήκαμε στη Μύκονο. Το ταμπλό μοιάζει σαν ένα ενιαίο μασίφ κομμάτι φτιαγμένο από κορυφαία υλικά, ενώ κάθε τι μέσα στην καμπίνα είναι κατασκευασμένο με προσοχή, έως την παραμικρή λεπτομέρεια. Παράλληλα, χάρη στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, υπήρξαν ευεργετικά αποτελέσματα και τους χώρους, αφού πλέον δύο πίσω φιλοξενούμενοι κάθονται πιο άνετα. Το ίδιο ισχύει και για το πιο μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή της BMW 116d

Για όσους λοιπόν δεν συμβιβάζονται σε ποιότητα, τεχνολογία, δυναμισμό, ασφάλεια και οδηγικά χαρακτηριστικά, η νέα BMW Σειρά 1, είναι σίγουρα το αυτοκίνητο που θα καλύψει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις τους. Ειδικά με το συνδυασμό του μπλε χρώματος και του πακέτου M, ήταν αδύνατο να περάσει απαρατήρητη, ακόμα και στην κοσμοπολίτικη Μύκονο.