Δοκιμή Honda Jazz Hybrid 1.3

Το μικρό υβριδικό της Honda ενσωματώνει όλα τα δυνατά σημεία που ανέδειξαν το Jazz, προσφέροντας άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, μεγάλη ευελιξία στην πόλη αλλά και όλα τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας IMA (Integrated Motor Assist) σε επίπεδο κατανάλωσης και περιβαλλοντικού προφίλ.

ΙΜΑ ίσον οικονομία και οικολογία

Η τεχνολογία ΙΜΑ στο υβριδικό Jazz ενσωματώνει ένα προηγμένο ηλεκτρικό μοτέρ 14 ίππων, έναν κινητήρα βενζίνης 1.3 λίτρων (88 ίππων) και ένα σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) για βέλτιστη οικονομία καυσίμου, φιλικότητα προς το περιβάλλον και άνεση στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Η συνολική ισχύς που εξασφαλίζει το υβριδικό σύστημα είναι 98 ίπποι, ενώ η ροπή που παράγεται μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα είναι 78 Nm στις 1.000 σ.α.λ. (η ροπή του βενζινοκινητήρα είναι 121 στις 4.500 σ.α.λ.). Αυτό το «πακέτο» σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό ακριβείας VTEC 2 σταδίων εξασφαλίζουν στο μικρό Honda συνδυαστική κατανάλωση μόλις 4,5 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ.

Στα θετικά της τεχνολογίας συγκαταλέγεται και το σύστημα ECON για ενημέρωση του οδηγού σχετικά με το πόσο οικονομικά και οικολογικά κινείται. Με το πάτημα του σχετικού διακόπτη αριστερά στο ταμπλό ενεργοποιείται η εν λόγω τεχνολογία η οποία μειώνει την ισχύ και ροπή του κινητήρα κατά 4%, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα για ανάλογη οικονομία όλα τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα ενημερώνεται  ο οδηγός για το πόσο οικολογικά κινείται μέσω ενός «λουλουδιού» που σχηματίζεται στον πίνακα οργάνων. Επιπλέον ο οδηγός θα εκτιμήσει με το παραπάνω την ευκολία στην οδήγηση που εξασφαλίζει το αυτόματο κιβώτιο με την άμεση λειτουργία και τις 7 προεπιλεγμένες σχέσεις που αλλάζουν μέσω πλήκτρων στο τιμόνι, όμως αρνητικό στοιχείο αποτελεί το αισθητό βουητό του κινητήρα κατά την πλήρη επιτάχυνση.

Γνώριμα ποιοτικό και πρακτικό εσωτερικό

Το εσωτερικό του Jazz Hybrid δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτό στις υπόλοιπες εκδόσεις του. H σχεδίαση είναι πολύ μοντέρνα, τα υλικά ποιοτικά όπως και η «γεροδεμένη» συναρμογή. Πλούσιοι είναι οι χώροι για τη μεταφορά μικροαντικειμένων αλλά και για 2 πίσω επιβάτες. Χάρη στο σύστημα Magic Seats τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πολύ εύκολα, ενώ η βάση τους ανασηκώνεται αν χρειαστεί. Ο χώρος αποσκευών επηρεάζεται ελάχιστα από την ύπαρξη της μπαταρίας του ηλεκτροκινητήρα κάτω από αυτό και κυμαίνεται από 300 έως 1.162 λίτρα (ανάλογα τη θέση των πίσω καθισμάτων).

Ιδιαίτερα άνετο και ξεκούραστο στην οδήγηση

Η συμπεριφορά του Honda Jazz Hybrid 1.3 στο δρόμο είναι εξαιρετικά φιλική προς τον οδηγό. Σε όλες τις συνθήκες το μικρό υβριδικό Honda παραμένει πολύ ουδέτερο και προβλέψιμο, προσφέροντας έτσι καλή ενεργητική ασφάλεια. Μόνο οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι ελαφρώς τονισμένες. Παράλληλα, η θέση του οδηγού μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα για καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ ιδανική χαρακτηρίζεται και η ρύθμιση της ανάρτησης για τις αστικές μετακινήσεις που δίνει περισσότερη έμφαση στην άνεση. Το τιμόνι από την πλευρά του “κόβει” αρκετά και είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού, ωστόσο το πεντάλ των φρένων χρειάζεται εξοικείωση ως προς την αίσθησή του στο πάτημα.

(+) Τεχνολογία, κατανάλωση, χώροι, πρακτικότητα, αμεσότητα CVT κιβωτίου

(-) Βουητό κινητήρα στην πλήρη επιτάχυνση, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.339
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/8
Ταχύτητες
CVT
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
175
Αστική (λτ./100 χλμ.)
4,6
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,4
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
104
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
93,6
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.900
Πλάτος (χλστ.)
1.695
Ύψος (χλστ.)
1.525
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.500
Βάρος (κιλά)
1.162
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
300
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
78%
Ασφάλεια παιδιού
79%
Ασφάλεια πεζού
60%
Επικουρικά συστήματα
61%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
17.400
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Honda CR-V e:HEV AWD
Δοκιμή Honda CR-V e:HEV AWD
Δοκιμή Honda Jazz Crosstar e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Jazz Crosstar e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda e Advance 154 PS
Δοκιμή Honda e Advance 154 PS
Δοκιμή Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 100
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Δοκιμή Toyota Corolla Sedan 1.8 λτ. Hybrid
Δοκιμή Toyota Corolla Sedan 1.8 λτ. Hybrid
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store