Οι επιδόσεις του νέου Honda Civic Type R των 310 ίππων

Η Honda ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και επιδόσεις του νέου «καυτού» Civic Type R, μαζί με νέες φωτογραφίες του άκρως δυναμικού αμαξώματός του. Για πρώτη φορά, το κορυφαίο Civic εφοδιάζεται με άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 VTEC Turbo απόδοσης 310 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Τα «κόκκινα» είναι στις 7.000 σ.α.λ., ενώ εκτός από το turbo ενσωματώνει το θρυλικό μεταβλητό χρονισμό της Honda (VTEC) και διπλό μεταβλητό χρονισμό ελέγχου για τις χαμηλότερες στροφές. Για τη μείωση του βάρους του κινητήρα τα έμβολα είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο όπως και τα κοκοράκια και ο στρόφαλος είναι ελαφρύς.

Στον 2.0 VTEC Turbo με αναλογία συμπίεσης 9.8 έχει δοθεί μεγάλη έμφαση και στη θερμική του διαχείριση και ψύξη, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υψηλή απόδοση ακόμα και κάτω από υψηλά φορτία και η αντοχή του στις υψηλές καταπονήσεις. Οι επιδόσεις είναι ταχύτατες, με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 270 χλμ./ώρα με 6η και 6.500 σ.α.λ.

Εξωτερικά το νέο Civic Type R διαφέρει σε σχέση με τις νορμάλ εκδόσεις του μοντέλου, αφού εφοδιάζεται με πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων εμπρός, πίσω και στα πλαϊνά για καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να αναπτύξει. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί εξασφαλίζουν την απαραίτητη και των φρένων της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 350 χιλιοστών.

Από πλευράς αναρτήσεων, ένα νέο τεσσάρων σημείων σύστημα αμορτισέρ Adaptive Damper System, εξελίχθηκε ειδικά για το Civic Type R. Αυτό επιτρέπει συνεχή ανεξάρτητο έλεγχο του κάθε τροχού, για να παρέχει εξαιρετική απόδοση και κράτημα στο δρόμο, περιορίζοντας τη μεταφορά φορτίου στον τροχό κατά τη διάρκεια της απότομης επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης, διατηρώντας μια σταθερή, επίπεδη διαδρομή.

Επιπλέον, ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης Διπλού Άξονα ΜακΦέρσον εμπρός βοηθά τη μείωση του «τραβήγματος» του τιμονιού κατά 50% σε σχέση με την στάνταρ ρύθμιση του Civic, ενισχύοντας την αίσθηση και ακρίβεια στους χειρισμούς. Ανανεωμένος και με αυξημένη κατά 180% στρεπτική ακαμψία είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας. Τα συστήματα αυτά συμπληρώνονται από τη διπλή υποβοήθηση του τιμονιού Dual Pinion Electric Power Steering.

Για πρώτη φορά τοποθετείται σε Civic Type R και το μπουτόν +R. Με το πάτημά του αυξάνεται η απόκριση του κινητήρα, μειώνεται η υποβοήθηση του τιμονιού και σκληραίνει κατά 30% η ρύθμιση της ανάρτησης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.996
Ταχύτητες 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 310/6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.500 – 4.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    270
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 170
Βάρος (κιλά) 1.382
Αναρτήσεις – φρένα  
Εμπρός ανάρτηση Διπλός άξονας ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Τιμόνι Ηλεκτρική με 2,25 στροφές
Φρένα εμπρός Αεριζόμενοι και τρυπιτοί δίσκοι 350 χλστ.
Φρένα πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι 296 χλστ.
Ελαστικά – ζάντες 235/35 R19
Διαστάσεις  
Μήκος (χλστ.) 4.390
Πλάτος (χλστ.) 1.878
Ύψος (χλστ.) 1.467
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.594
Χώρος αποσκευών (λτ.) 498
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο ώριμο από ποτέ το νέο Honda HR-V
Πιο ώριμο από ποτέ το νέο Honda HR-V
Νέο Honda CR-V e:HEV και Sport Line
Νέο Honda CR-V e:HEV και Sport Line
Honda N-One K-Climb έτοιμο για αναβάσεις
Honda N-One K-Climb έτοιμο για αναβάσεις
Έρχεται το νέο Honda HR-V και σε υβριδικό
Έρχεται το νέο Honda HR-V και σε υβριδικό
Νέο μικρό 5θυρο Honda City 1.0 VTEC Turbo
Νέο μικρό 5θυρο Honda City 1.0 VTEC Turbo
Μια κλάση πάνω το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Μια κλάση πάνω το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Ριζικά αλλαγμένο το νέο Honda Civic (+video)
Ριζικά αλλαγμένο το νέο Honda Civic (+video)
Η Honda γιορτάζει τα 30α γενέθλια του NSX (+video)
Η Honda γιορτάζει τα 30α γενέθλια του NSX (+video)
Νέο Honda Accord με πολλές αναβαθμίσεις
Νέο Honda Accord με πολλές αναβαθμίσεις
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων