Δοκιμή Hyundai i10 1.2 facelift

Είναι ένα από τα best sellers της αγοράς και όχι άδικα. Το i10 παραμένει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μίνι μοντέλα προσφέροντας νεανικά χαρακτηριστικά, αρκετά καλούς χώρους, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, «δυνατές» επιδόσεις με το 1.200άρι κινητήρα και ανταγωνιστικές τιμές. Μάλιστα μετά την τελευταία ανανέωση που δέχτηκε απέκτησε πιο σύγχρονη αισθητική κυρίως εξωτερικά (νέοι προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα και καθρέπτες) αλλά και καλύτερες επιδόσεις μέσω του ισχυρότερου μοτέρ των 1.2 λτ.

Αρκετά ποιοτικό και άνετο εσωτερικό

Μπορεί το εσωτερικό του i10 να μην ξεχειλίζει από σχεδιαστικές καινοτομίες και πρωτότυπες ιδέες, καταφέρνει όμως να συνδυάζει προσεγμένη ποιότητα υλικών, αρκετά καλό φινίρισμα και ευχάριστο design. Aκόμα πιο «ζωηρές» παρουσιάζονται και οι εκδόσεις με τη διακριτική διχρωμία στο ταμπλό, στις οποίες το αισθητικό αποτέλεσμα είναι ακόμα πιο μοντέρνο. Παράλληλα οι χώροι είναι ένα από τα δυνατά σημεία του i10. Στο πίσω κάθισμα ενήλικες κανονικού αναστήματος δε θα δυσκολευτούν να ταξιδέψουν, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι αν είναι πολύ ψηλοί δεν θα περιοριστούν λίγο στα γόνατα. Σε ότι έχει να κάνει με το χώρο αποσκευών, αυτός έχει αρκετά μεγάλο διαθέσιμο όγκο 225 λίτρων  και εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Value for Engine….

O Value for Money χαρακτήρας του Hyundai i10 1.2 facelift οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στον πολύ καλό 1.200άρη κινητήρα του. Αυτό το 4κύλινδρο 16βάλβιδο σύνολο παρουσιάζει υψηλότερη απόδοση κατά 7 ίππους και 2 Nm ροπής, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά 0,4 λτ./100 χλμ. και 11 γρ./χλμ. Στην πράξη αποδεικνύεται υπεραρκετός για να κινήσει το i10 ακόμα σε σβέλτους ρυθμούς και με υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Ο θόρυβος που παράγει ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας σε καμιά περίπτωση δεν ενοχλεί τους επιβάτες, ενώ παρά την κάπως μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου, το μοτέρ δείχνει πρόθυμο σε όλες τις συνθήκες, πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας του αυτοκινήτου.

‘Aνετο, φιλικό και ουδέτερο

Το i10 δημιουργήθηκε για να προσφέρει απροβλημάτιστες αστικές και ημιαστικές μετακινήσεις. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει πολύ καλά το μοντέλο της Hyundai. Ιδιαίτερα φιλικό προς τον οδηγό, προβλέψιμο ακόμα και όταν οδηγείται στο όριο, με σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και καλή περιφερειακή ορατότητα, το i10 δεν κουράζει. Η ανάρτηση που διαθέτει είναι ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση, το τιμόνι έχει αρκετά καλή αίσθηση και «κόβει» αρκετά μέσα στην πόλη. Οι περισσότερο απαιτητικοί ίσως δεν μείνετε πολύ ικανοποιημένοι από την αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων. Αντίθετα με αυτό, η αίσθηση και η αποτελεσματικότητα των φρένων του i10 θα σας ενισχύσουν το αίσθημα της ασφάλειας.

(+): Αξιοπιστία, κινητήρας – επιδόσεις, ευελιξία, χώροι, value for money χαρακτήρας
(-): Εξοπλισμός ασφαλείας, στήριξη εμπρός καθισμάτων, φαρδιά κεντρική κονσόλα 
Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.248
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
5
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
85/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
120/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
169
Αστική (λτ./100 χλμ.)
5,6
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
4,1
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
4,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
108
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
97,2
Εμπρός ανάρτηση
ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι 252 χλστ.
Πίσω φρένα
Ταμπούρα
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
3.585
Πλάτος (χλστ.)
1.595
Ύψος (χλστ.)
1.540
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.380
Βάρος (κιλά)
985
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
225
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
26 βαθμοί
Ασφάλεια παιδιού
37 βαθμοί
Ασφάλεια πεζού
21 βαθμοί
Επικουρικά συστήματα
-
ESP
 
Αερόσακοι
1
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
2
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
10.400
Get it on Google Play Download on the App Store