1.400άρι «πολυαγαπημένο» αυτοκίνητο με 13.000 ευρώ

Στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων διατίθενται εκατοντάδες μοντέλα για κάθε γούστο, ανάγκη και οικονομικό βαλάντιο, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα καταναλωτών. Ψηλά στην προτίμηση του κοινού βρίσκονται τα μικρομεσαία χάτσμπακ, αφού σε λογικές τιμές μπορεί κανείς να βρει αξιόλογες και σύγχρονες προτάσεις.

Ένας από τους βασικούς τομείς που έχει ιδιαίτερη βαρύτητα είναι και αυτός της αξιοπιστίας, μιας και κανείς δεν θέλει να τρέχει στα συνεργεία για βλάβες που μπορεί να εμφανιστούν. Παράλληλα, η όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση είναι μείζονος σημασίας, αφού επιβαρύνει σημαντικά τα καθημερινά έξοδα των μετακινήσεων. Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το δεύτερης γενιάς ανανεωμένο Toyota Auris 1.4 D-4D, το οποίο πωλείται σε τιμές που κυμαίνονται κοντά στις 13.000 ευρώ (μοντέλα 2015 – 2016) και είναι μια αγορά που αξίζει τα λεφτά της. Αρκεί βέβαια να είναι καλά συντηρημένο και να μην έχει τρακάρει. Γι’ αυτό πάντα πρέπει να πραγματοποιείται ένας διεξοδικός έλεγχος όταν πρόκειται για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου.

Το ανανεωμένο Auris διακρίνεται από τις εξωτερικές αλλαγές (φωτιστικά σώματα, μάσκα και προφυλακτήρες), ενώ και στο εσωτερικό είχε διαφορές στην κεντρική κονσόλα, στον πίνακα οργάνων και στις επενδύσεις. Η ποιότητα κατασκευής ικανοποιεί σε υλικά (μαλακό πλαστικό στο ταμπλό), ωστόσο κάποιοι τριγμοί ενδέχεται να υπάρχουν. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετό πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια. Επίσης, το επίπεδο δάπεδο διευκολύνει σημαντικά τη μετακίνηση τρίτου ατόμου. Το ρηχό πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 360 λτ. και θήκες κάτω από το δάπεδο για μικροαντικείμενα.

Καρδιά του ντίζελ Auris είναι ο 8βάλβιδος 1.4 D-4D, με απόδοση 90 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. και ροπή 205 Nm στις 1.400 σ.α.λ. Σε επίπεδο λειτουργίας, δεν λείπουν οι κραδασμοί στις χαμηλές στροφές, όπως και ο θόρυβος στις πιο υψηλές, όπου πέφτει η απόδοσή του. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει καλό τράβηγμα μετά τις 1.500 σ.α.λ. και έως τις μεσαίες στροφές, όμως πιο χαμηλά υπάρχει ένα κενό ισχύος. Ο λεβιές των 6 ταχυτήτων είναι εύχρηστος, με τη μακριά 6η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με 2.400 σ.α.λ.) να είναι ιδανική για ταξίδια. Σύμφωνα με την Toyota, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 12,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. (6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες).

Στην οδήγηση το Auris 1.4 D-4D παρουσιάζεται ισορροπημένο. Οι αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) εξασφαλίζουν καλή σταθερότητα σε ευθείες και στροφές, με λογικές κλίσεις και αρκετά περιθώρια πρόσφυσης. Βέβαια δεν είναι ένα fun to drive αυτοκίνητο, αφού κύριος σκοπός του είναι να μεταφέρει τους επιβάτες του με άνεση και ασφάλεια.

Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.

Get it on Google Play Download on the App Store