Αστράφτει το πρώτο Rimac Nevera παραγωγής

Η Rimac ολοκλήρωσε την κατασκευή του νέου της hypercar, Nevera, έπειτα από 5 χρόνια εξέλιξης και 1,6 εκατ. εργατοώρες, ανοίγοντας το δρόμο για την παραγωγή των υπολοίπων 149 μονάδων και προλειαίνοντας το έδαφος για τον εξηλεκτρισμένο διάδοχο της Bugatti Chiron.

Rimac και Bugatti ακολουθούν κοινή πορεία από τα τέλη του προηγούμενου έτους, συνεπώς το Nevera αποκτά μορφή προπομπού για τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας. Σε φινίρισμα Callisto Green στο αμάξωμα, Graphite Vertex στις 20άρες ζάντες και Sand Alcantara για το εσωτερικό, το πρώτο Nevera παραγωγής δεν αφήνει βλέμμα για βλέμμα απομαγνητισμένο. Οι Κροάτες υπόσχονται πως κάθε αυτοκίνητο θα είναι μοναδικό, προσφέροντας εκατοντάδες συνδυασμούς χρωμάτων για αμάξωμα-τροχούς-καμπίνα και υψηλές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Η Rimac Automobili, που πλέον έχει συγχωνευτεί με τη Bugatti, κέρδισε το σεβασμό της αυτοκινητικής κοινότητας με τα Concept One και Concept One S. Το Nevera είναι ο αντικαταστάτης αμφότερων, χρησιμοποιώντας 4 ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία μπαταριών 120 kWh. Κάθε τροχός διαθέτει το δικό του μοτέρ, με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 1.940 άλογα και τα 2.360 Nm ροπής. Αμάξωμα και σασί κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, όμως ακόμα κι έτσι ο συνδυασμός μπαταριών-ηλεκτροκινητήρων στέλνει τη ζυγαριά στα 2.150 κιλά.

Μικρό το κακό, καθώς η κροατική εταιρία ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 1,85 δλ., 0-160 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και τελική ταχύτητα 412 χλμ./ώρα. Νούμερα που μάλλον κρύβουν μετριοφροσύνη, καθώς ένα Nevera προ-παραγωγής μετρήθηκε στα 3,61 δλ. για το 0-160 χλμ./ώρα και κάλυψε το 400άρι σε μόλις 8,58 δλ.! Αριθμοί που μας ανοίγουν την όρεξη για τις επικείμενες μάχες του Nevera, με τη Lotus Evija των 2.000 ίππων.

Η ετήσια παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου τοποθετείται στις 50 μονάδες ετησίως, κάτι που σημαίνει ότι σε 3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί ο κατασκευαστικός κύκλος του βαλκάνιου hypercar. Σύμφωνα με τον Mate Rimac η παραγωγή του 2022 έχει ήδη πωληθεί, κάτι που σημαίνει πως μένουν άλλα 100 διαθέσιμα. Αν περισσεύουν 2 εκατομμύρια ευρώ, κάντε κίνηση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in Turkey το νέο Toyota C-HR Hybrid και PHEV
Made in Turkey το νέο Toyota C-HR Hybrid και PHEV
Η Κίνα έτοιμη να ξεπεράσει την Ιαπωνία σε εξαγωγές
Η Κίνα έτοιμη να ξεπεράσει την Ιαπωνία σε εξαγωγές …
Με διαφορά η πιο επιτυχημένη μάρκα η Toyota για το '22
Με διαφορά η πιο επιτυχημένη μάρκα η Toyota για το '22 …
Αλλαγές στην ηγεσία της Toyota και νέος πρόεδρος
Αλλαγές στην ηγεσία της Toyota και νέος πρόεδρος …
Πριμ 6,8 εκατ. ευρώ της Mercedes στους εργαζομένους της!
Πριμ 6,8 εκατ. ευρώ της Mercedes στους εργαζομένους της! …
Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Civic Type R η Honda
Δεν προλαβαίνει τη ζήτηση για το Civic Type R η Honda …
Πάνω από 10 εκατ. αυτοκίνητα ο στόχος της Toyota
Πάνω από 10 εκατ. αυτοκίνητα ο στόχος της Toyota
Ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Mercedes-AMG One
Ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Mercedes-AMG One
Κρίση είπατε; Ρεκόρ πωλήσεων η Bugatti!
Κρίση είπατε; Ρεκόρ πωλήσεων η Bugatti!
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store