Αστράφτει το πρώτο Rimac Nevera παραγωγής

Η Rimac ολοκλήρωσε την κατασκευή του νέου της hypercar, Nevera, έπειτα από 5 χρόνια εξέλιξης και 1,6 εκατ. εργατοώρες, ανοίγοντας το δρόμο για την παραγωγή των υπολοίπων 149 μονάδων και προλειαίνοντας το έδαφος για τον εξηλεκτρισμένο διάδοχο της Bugatti Chiron.

Rimac και Bugatti ακολουθούν κοινή πορεία από τα τέλη του προηγούμενου έτους, συνεπώς το Nevera αποκτά μορφή προπομπού για τα μελλοντικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας. Σε φινίρισμα Callisto Green στο αμάξωμα, Graphite Vertex στις 20άρες ζάντες και Sand Alcantara για το εσωτερικό, το πρώτο Nevera παραγωγής δεν αφήνει βλέμμα για βλέμμα απομαγνητισμένο. Οι Κροάτες υπόσχονται πως κάθε αυτοκίνητο θα είναι μοναδικό, προσφέροντας εκατοντάδες συνδυασμούς χρωμάτων για αμάξωμα-τροχούς-καμπίνα και υψηλές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Η Rimac Automobili, που πλέον έχει συγχωνευτεί με τη Bugatti, κέρδισε το σεβασμό της αυτοκινητικής κοινότητας με τα Concept One και Concept One S. Το Nevera είναι ο αντικαταστάτης αμφότερων, χρησιμοποιώντας 4 ηλεκτροκινητήρες και μια συστοιχία μπαταριών 120 kWh. Κάθε τροχός διαθέτει το δικό του μοτέρ, με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 1.940 άλογα και τα 2.360 Nm ροπής. Αμάξωμα και σασί κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, όμως ακόμα κι έτσι ο συνδυασμός μπαταριών-ηλεκτροκινητήρων στέλνει τη ζυγαριά στα 2.150 κιλά.

Μικρό το κακό, καθώς η κροατική εταιρία ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 1,85 δλ., 0-160 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και τελική ταχύτητα 412 χλμ./ώρα. Νούμερα που μάλλον κρύβουν μετριοφροσύνη, καθώς ένα Nevera προ-παραγωγής μετρήθηκε στα 3,61 δλ. για το 0-160 χλμ./ώρα και κάλυψε το 400άρι σε μόλις 8,58 δλ.! Αριθμοί που μας ανοίγουν την όρεξη για τις επικείμενες μάχες του Nevera, με τη Lotus Evija των 2.000 ίππων.

Η ετήσια παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου τοποθετείται στις 50 μονάδες ετησίως, κάτι που σημαίνει ότι σε 3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί ο κατασκευαστικός κύκλος του βαλκάνιου hypercar. Σύμφωνα με τον Mate Rimac η παραγωγή του 2022 έχει ήδη πωληθεί, κάτι που σημαίνει πως μένουν άλλα 100 διαθέσιμα. Αν περισσεύουν 2 εκατομμύρια ευρώ, κάντε κίνηση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέλος εποχής για την ιστορική Lamborghini Aventador
Τέλος εποχής για την ιστορική Lamborghini Aventador
Η Bosch προειδοποιεί τους κατασκευαστές για τα ηλεκτρικά
Η Bosch προειδοποιεί τους κατασκευαστές για τα ηλεκτρικά …
VW: «Και το 2023 προβλήματα με τα μικροτσίπ»
VW: «Και το 2023 προβλήματα με τα μικροτσίπ»
Η Tesla «πετσόκοψε» το κόστος παραγωγής
Η Tesla «πετσόκοψε» το κόστος παραγωγής
Η Lada ξεκινά την αντεπίθεσή της
Η Lada ξεκινά την αντεπίθεσή της
40 νέα ρομπότ στις υπηρεσίες του νέου Kia XCeed
40 νέα ρομπότ στις υπηρεσίες του νέου Kia XCeed
Η Honda θέλει να απεξαρτηθεί από την Κίνα
Η Honda θέλει να απεξαρτηθεί από την Κίνα
Ποια κρίση; Κλεισμένες όλες οι Lamborghini μέχρι το '24!
Ποια κρίση; Κλεισμένες όλες οι Lamborghini μέχρι το '24! …
Άνευ προηγουμένου τα κέρδη για τις Hyundai - Kia
Άνευ προηγουμένου τα κέρδη για τις Hyundai - Kia
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store