Φανατικά «Made in Germany» οι Porsche - AutoGreekNews

Φανατικά «Made in Germany» οι Porsche

Την ώρα που οι περισσότεροι κατασκευαστές χτίζουν νέες ή επεκτείνουν ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις στην Κίνα, η Porsche λέει «nein» και επιμένει αυστηρά στα «Made in Germany» αυτοκίνητα.

Ο CEO της εταιρίας, Oliver Blume, σε συνέντευξη που παραχώρησε στους Financial Times ήταν κάθετος: «Είναι θέμα ποιότητας και premium αίσθησης η κατασκευή των αυτοκινήτων μας στην Ευρώπη και η διάθεσή τους στην Κίνα. Σήμερα δεν υπάρχει λογική στη μεταφορά της γραμμής παραγωγής. Σε 10 χρόνια δεν ξέρω. Εξαρτάται από το πώς διαμορφώνονται τα κόστη και η νομοθεσία κάθε χώρας». Προσέθεσε δε πως η παραμονή της παραγωγής στη Γερμανία βοηθά στη σταθεροποίηση των τιμών και σημείωσε πως αξίζει η απορρόφηση του κόστους, ώστε να διατηρηθεί το κύρος της ταμπέλας «Made in Germany». Βέβαια, το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην Ιστορία της Porsche, που δεν είναι άλλο από την Cayenne, συναρμολογείται στη Σλοβακία…

Πέρσι, το Τσουφενχάουζεν πούλησε 272.162 αυτοκίνητα. Οι 88.968 είχαν προορισμό την Κίνα. Αριθμός που υπερέβη την ευρωπαϊκή ζήτηση (80.892 πωλήσεις). Κατά τον Blume, μεγάλο μέρος της εμπορικής επιτυχίας οφείλεται στο γεγονός πως τα αυτοκίνητα της Porsche απορρέουν αύρα ποιότητας και κύρους. Κάτι που εν πολλοίς, στηρίζεται στα δεδομένα κατασκευής της Γερμανίας. Πέρα από αυτά πάντως, υπάρχουν κάποιες φήμες πως ετοιμάζεται εργοστάσιο στη Μαλαισία. Επισήμως βέβαια, η γραμμή παραμένει αυστηρά γερμανική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέλος παραγωγής για το Citroen C1
Τέλος παραγωγής για το Citroen C1
Αυξήσεις - σοκ στην παραγωγή αυτοκινήτων
Αυξήσεις - σοκ στην παραγωγή αυτοκινήτων
Η BMW εξελίσσει νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ!
Η BMW εξελίσσει νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ! …
Έκλεισε ο κύκλος του Smart EQ Forfour
Έκλεισε ο κύκλος του Smart EQ Forfour
Finale για το ταχύτερο Sandero των 0-100 σε 8,0 δλ.
Finale για το ταχύτερο Sandero των 0-100 σε 8,0 δλ.
Πατέντα για «drone-oδρόμιο» από τη Mazda
Πατέντα για «drone-oδρόμιο» από τη Mazda
Φινάλε για τις Lotus Elise, Exige και Evora
Φινάλε για τις Lotus Elise, Exige και Evora
Μια πρώτη γεύση από το νέο Toyota MR2;
Μια πρώτη γεύση από το νέο Toyota MR2;
Toyota: «30 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030»
Toyota: «30 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030»
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store