Η Mazda ξαναβγάζει ανταλλακτικά για το RX-7!

Εδώ και περίπου 20 χρόνια, για διάδοχο του RX-7 ακούμε και διάδοχο δεν βλέπουμε. Στο λανσάρισμα του RX-8 η Mazda είχε ξεκαθαρίσει πως δεν επρόκειτο για αντικαταστάτη του FD, αλλά για διαφορετική παρουσία. Το τελευταίο «ΡοΧι» αποσύρθηκε το 2012 και έκτοτε, κατά καιρούς αναζωπυρώνεται η φημολογία για RX-9 ή σχετικό μοντέλο.

Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα έχει χάσει ένα Mazda RX-8 13 ετών;

Μέχρι -κι αν ποτέ- να γίνει πραγματικότητα το όνειρο των «Wankelόφιλων», οι Ιάπωνες παρουσιάζουν κάτι χειροπιαστό και έντονα νοσταλγικό: ολοκαίνουργια ανταλλακτικά για τα RX-7 FC και FD! Όπως πολλές εταιρίες, έτσι και η φίρμα από τη Χιροσίμα διαθέτει ειδικό πρόγραμμα συντήρησης παλιών μοντέλων (Restoration Parts η ονομασία του), που επικεντρώνεται στην προμήθεια δυσεύρετων και -κυρίως- γνήσιων ανταλλακτικών. Για το MX-5 NA, διαθέτει πάνω από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς. Προς το παρόν, η 2η και 3η γενιά του RX-7 θα πρέπει να αρκεστούν συνδυαστικά σε 91 (30 για το FC3S και 61 για το FD3S).

 

Τα περισσότερα εξ αυτών αφορούν βίδες, ροδέλες, σωληνώσεις και τσιμούχες που, σύμφωνα με τη Mazda, είναι αυτά που φθείρονται συχνότερα και βρίσκονται πιο δύσκολα. Στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλα -όπως τα χαρακτηριστικά pop-up φωτιστικά σώματα οι ζάντες αλουμινίου και μηχανικά μέρη- με στόχο η γκάμα των RX-7 να φτάσει αυτή του Miata. Ό,τι καλύτερο για να γεμίσει το κενό της αναμονής, έως ότου παρθεί επιτέλους η απόφαση για «πράσινο φως» στην παραγωγή του RX-9!

Διαβάστε επίσης: Έρχεται Mazda RX-9 με 400 ίππους

Ιστορίας ένεκεν, θυμίζουμε πως το FC3S διατίθετο σε ατμοσφαιρική και τούρμπο έκδοση, αλλά και κάμπριο, με τον 1.300άρη Wankel στα 150-162 και 181-203 άλογα αντίστοιχα. Το FD3S αντίθετα ήταν αποκλειστικά κουπέ και υπερτροφοδοτούμενο -διπλά κιόλας- αρχικά με 241 ίππους, ενώ σε κάποιες εκδόσεις (Type RZ και Bathurst για παράδειγμα) έφτανε στο ανώτατο όριο ισχύος της ιαπωνικής νομοθεσίας (280 ίπποι).

Δείτε ακόμα: Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για τις παλιές Supra!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Audi ετοιμάζει ηλεκτρικά made in China
Η Audi ετοιμάζει ηλεκτρικά made in China
Η Hyundai μιλάει με την Apple για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Η Hyundai μιλάει με την Apple για ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Δύσκολα τα πράγματα για την Lancia επί PSA-FCA
Δύσκολα τα πράγματα για την Lancia επί PSA-FCA
Γερμανικά ηλεκτρικά «Made in Greece»!
Γερμανικά ηλεκτρικά «Made in Greece»!
Νέα επένδυση 70 εκ. ευρώ της Kia στην Ευρώπη
Νέα επένδυση 70 εκ. ευρώ της Kia στην Ευρώπη
Η Porsche Cayenne έφτασε το 1 εκ. πωλήσεις! (+video)
Η Porsche Cayenne έφτασε το 1 εκ. πωλήσεις! (+video)
Ξέμεινε από ανταλλακτικά η Honda για το Type R!
Ξέμεινε από ανταλλακτικά η Honda για το Type R!
Πόσα λεφτά βγάζουν Toyota και VW κάθε λεπτό;
Πόσα λεφτά βγάζουν Toyota και VW κάθε λεπτό;
Ποια μάρκα νοίκιασε Antonov για μεταφορά σασί;
Ποια μάρκα νοίκιασε Antonov για μεταφορά σασί;
Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων