Νέα μάρκα και αυτοκίνητο από τις Honda-Sony!

Πριν 3 χρόνια έκανε πρεμιέρα το Vision-S. Ένα πρωτότυπο που προετοίμαζε το έδαφος, για το πρώτο αυτοκίνητο της Sony. Ο καιρός πέρασε, το απολύτως λειτουργικό concept car συνέχισε να εξελίσσεται, οι Ιάπωνες δεν έβαλαν σε καμιά στιγμή στην άκρη το project, σύναψαν συνεργασία με τη Honda και σήμερα, έχουμε το τελικό αποτέλεσμα. Μια ολοκαίνουργια μάρκα και ένα τετράτροχο, που μοιάζει έτοιμο για παραγωγή!

Honda και Sony ανακοίνωσαν από κοινού την ίδρυση της Afeela. Του πρώτου «τέκνου» της Sony Honda Mobility, με σκοπό «την έκφραση συναισθημάτων που ως φιλοσοφία αποτελεί το επίκεντρο της SHM». To Vision-S εξελίχτηκε στο αυτοκίνητο που βλέπουμε, με τα ενιαία φωτιστικά σώματα εμπρός πίσω και τις γραμμές του αμαξώματος να παραπέμπουν, σύμφωνα με τους σχεδιαστές, σε διαστημόπλοιο. Το αβάπτιστο πρωτότυπο φτάνει στα 4.895 χλστ. μήκους, 1.900 χλστ. πλάτους, 1.460 χλστ. ύψους και 3.000 χλστ. μεταξονίου, όντας λίγο μικρότερο από τη Mercedes EQE των 4.994 χλστ. μήκους και 3.119 χλστ. μεταξονίου.

Δεδομένης της παρουσίας της Sony , δεν αποτελεί έκπληξη το ότι το εσωτερικό είναι υψηλής τεχνολογίας και διαθέτει μεγάλη οθόνη που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό , λειτουργώντας και ως πλαϊνοί καθρέπτες μέσω των καμερών. Συνολικά υπάρχουν 45, συνεργαζόμενες με επικουρικά συστήματα και καθιστώντας το Afeela ως αυτόνομο όχημα Επιπέδου 3. Το μινιμαλιστικό ταμπλό χαρακτηρίζεται από την απουσία διακοπτών, οι οποίοι έχουν μετακομίσει στο αεροπορικού τύπου τιμόνι (που θυμίζει το Yoke των Tesla), την ώρα που οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν το δικό τους infotainment μέσω των οθονών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή, τέλος, προσφέρει άπλετο φως στην καμπίνα.

Η Sony Honda Mobility δεν ανακοινώνει το παραμικρό σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Afeela (σαν να λέμε «i feel ya/σε νιώθω»), αλλά σε μια φώτο του πίνακα οργάνων βλέπουμε την αυτονομία στα 377 χλμ. με τη μπαταρία στο 75-80%, οπότε λογικά ξεπερνά τα 400 χλμ. στο 100%. Οι πληροφορίες για το πρώτο αυτοκίνητο των Honda και Sony θα έρχονται σταδιακά, όσο πλησιάζουμε στο ντεμπούτο της έκδοσης παραγωγής που προγραμματίζεται για το 2026.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Made in Slovakia η νέα Porsche Cayenne
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέταρτη αλλαγή ονόματος για τη SsangYong
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
Τέλος μετά από μισό αιώνα το σεντάν VW Passat
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
«Πάγωσε» η παραγωγή σε χειροκίνητο Ford
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία
Πετρελαϊκή «τάπα» της Ρωσίας στη Σαουδική Αραβία …
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Fiat για την Αλγερία και από την Αλγερία
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Ακρίβεια εμείς; Ρεκόρ όλων των εποχών η Bentley
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Τέλος και για το «φάντασμα» της SAAB
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Οι Άραβες θέλουν «τρίο» με Renault και Geely
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store