Σεφτέ έκανε ο Ερντογάν στο Togg

Το πρώτο αντίτυπο του… πρώτου αμιγώς τουρκικού αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να έχει άλλον παραλήπτη, παρά τον επί 21 χρόνια πρόεδρο της χώρας. Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερνγογάν, μαζί με τη σύζυγό του Εμινέ, παρέλαβε το νέο του Togg T10X έπειτα από 4 χρόνια αναμονής!

Ήταν 2019 όταν ο Ερντογάν έδινε την παραγγελία για το πρώτο τέκνο ενός μεγαλόπνοου βιομηχανικού σχεδίου της Τουρκίας, το οποίο υλοποιήθηκε τελικά πριν λίγους μήνες. Όπως είναι φυσικό, η περηφάνεια και η θριαμβολογία έρρεαν στις δηλώσεις του -κατά πολλούς αποκαλούμενου- νεοσουλτάνου: «Είχαμε κάνει την πρώτη παραγγελία για το Togg, την εθνική και αμιγώς εγχώρια μάρκα μας που μάς γεμίζει περηφάνεια, το 2019. Και σήμερα, παραλαμβάνουμε το αυτοκίνητο. Ελπίζω το Togg, ένας από τους πρώτους και σημαντικότερους καρπούς αυτού του αιώνα για την Τουρκία, να είναι οιωνός ευημερίας για το έθνος μας», είπε και συμπλήρωσε. «Το Togg αναδείχθηκε, αναπτύχθηκε και έφτασε στο σημερινό του επίπεδο ως σύμβολο της τεχνολογικής προόδου, της οικονομικής ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύρους της χώρας μας. Ευχαριστούμε το Θεό που αρχίζουμε και το βλέπουμε στους δρόμους».

Παρά την υψηλότατη τιμή για τα οικονομικά δεδομένα της Τουρκίας, η ζήτηση για το T10X -σύμφωνα με τους ίδιους- ξεπερνά τις προσδοκίες. Η Daily Sabah αναφέρει πως πάνω από 177.400 αγοραστές έκαναν προ-παραγγελία στις πρώτες 21 μέρες διάθεσης, αναγκάζοντας την εταιρία να αυξήσει τον ετήσιο στόχο παραγωγής από τις 12.000 στις 20.000 μονάδες.

To Togg T10X προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, με μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα. Δυο διαφορετικές εκδοχές με μονό ηλεκτροκινητήρα προσφέρονται, αμφότερες στα 218 άλογα και 350 Nm, αλλά με διαφορετική αυτονομία: έως 314 χλμ. η βασική με τη μπαταρία των 52,4 kWh, έως 523 χλμ. η Long Range των 88,5 kWh (σε κύκλο NEDC). Τη μεγάλη μπαταρία φοράει και η κορυφαία δικινητήρια, των 435 ίππων και 700 Nm.Οι Τούρκοι μιλάνε για μέση κατανάλωση 16,7 και 16,9 kWh/100 χλμ. για τα T10X των 218 ίππων, όπως και για φόρτιση από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 28 λεπτά, με χρήση ταχυφορτιστή. Οι εκδόσεις με τους 218 ίππους θέλουν 7,6 δλ. για να επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση, την ώρα που το «μεγάλο» των 435 ίππων σπάει το ψυχολογικό όριο των 5,0 δλ., αρκούμενο σε 4,8 δλ. (τελική δεν ανακοινώνεται για κανένα)

Get it on Google Play Download on the App Store