VW: «Έμφαση στην ποιότητα κι όχι στην ποσότητα»

Οι κατασκευαστές ολοένα και εκδηλώνουν επιθυμίες για αναβάθμιση των προϊόντων τους, ανεβαίνοντας επίπεδο και προσφέροντας ακόμα περισσότερη ποιότητα, αντί πολλών επιλογών. Το VW Group είναι η πιο πρόσφατη ένταξη σε αυτή τη νοοτροπία, δια στόματος του οικονομικού του διευθυντή.

Ο Arno Antlitz παραχώρησε συνέντευξη στους Financial Times, όπου έδωσε το στίγμα για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει ο γερμανικός κολοσσός στο προσεχές μέλλον: «Το κλειδί δεν είναι η ανάπτυξη. Επικεντρώνουμε την προσοχή μας περισσότερο στην ποσότητα και τα περιθώρια κέρδους, παρά στον όγκο πωλήσεων και το μερίδιο της αγοράς. Θα υπάρξει μια διαδικασία περικοπών στις γκάμες των εταιριών μας, κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά όπου το VAG προσφέρει συνολικά πάνω από 100 διαφορετικά μοντέλα». Τι εννοεί ο Antlitz; Πώς αρκετά μοντέλα και εκδόσεις θα καταργηθούν, ούτως ώστε τα εναπομείναντα να ανέβουν σε επίπεδο ποιότητας και τιμής. Κάτι που θα αυξήσει και τα περιθώρια κέρδους ανά μονάδα, δίχως την έγνοια για πακτωλό πωλήσεων.

Τα πρώτα που θα την «πληρώσουν», θα είναι τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως προβλέπει το οργανόγραμμα του VW Group, μέχρι το 2030 θα μας αποχαιρετήσει το 60% των προτάσεων με θερμικά μοτέρ. Είναι χαρακτηριστικό πως ήδη η Bentley, έχει ανακοινώσει πως μέχρι την ολοκλήρωση του ίδιου χρονικού ορίζοντα θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η αλλαγή στην προσέγγιση του VAG σημαίνει πως οι Γερμανοί εγκαταλείπουν τον διαχρονικό αγώνα για την κατάκτηση της παγκόσμιας κορυφής πωλήσεων, κόντρα στις Toyota και General Motors (πλέον, βέβαια, μπαίνει στο κάδρο και η Stellantis). Για το 2021, το VW Group πούλησε 9,3 εκατ. οχήματα παγκοσμίως και έμεινε πίσω από τους Ιάπωνες, των 10,5 εκατ. ταξινομήσεων. Στην Ευρώπη, ωστόσο, κατέκτησαν την πρωτιά μπροστά από τη Stellantis, με 3,16 εκατ. πωλήσεις αντί 3,08 εκατ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τέλος το Ford Focus εντός διετίας
Τέλος το Ford Focus εντός διετίας
Καταιγισμός Ferrari με 15 νέα μοντέλα σε 4 χρόνια
Καταιγισμός Ferrari με 15 νέα μοντέλα σε 4 χρόνια
Εθελούσια έξοδος από τη VW για τους εργαζομένους στη Ρωσία
Εθελούσια έξοδος από τη VW για τους εργαζομένους στη Ρωσία …
Ένα βήμα πιο κοντά στο τέλος οι θερμικοί κινητήρες
Ένα βήμα πιο κοντά στο τέλος οι θερμικοί κινητήρες …
Ξεκίνησε η παραγωγή του «γυμνού» Lada Granta
Ξεκίνησε η παραγωγή του «γυμνού» Lada Granta
Αβεβαιότητα για το εργοστάσιο του Ford Focus
Αβεβαιότητα για το εργοστάσιο του Ford Focus
Πώς η κυριαρχία της Κίνας επηρεάζει τον κόσμο
Πώς η κυριαρχία της Κίνας επηρεάζει τον κόσμο …
Η Stellantis θα κατασκευάζει το νέο van της Toyota
Η Stellantis θα κατασκευάζει το νέο van της Toyota
Νέο «έξυπνο» εργοστάσιο από την Kia
Νέο «έξυπνο» εργοστάσιο από την Kia
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store