Ποια νέα μοντέλα πήραν «κουλούρια» στα crash tests;

Εδώ και χρόνια τα crash tests έχουν εξελιχθεί σε διαγωνισμό συλλογής αστεριών. Οι επιδόσεις των νέων μοντέλων στις δοκιμές πρόσκρουσης έχουν ανέβει τόσο πολύ, ώστε έχουμε φτάσει σε σημείο να μας προξενεί εντύπωση όταν βλέπουμε κάτω από 5 ή 4 αστέρια. Αυτά για τα δεδομένα του Euro NCAP, όμως. Σε άλλες αγορές του κόσμου ωστόσο, κυκλοφορούν αυτοκίνητα και εκδόσεις που όχι μόνο βλέπουν τις πεντάστερες επιτυχίες με το κιάλι, αλλά δεν μπορούν να αποσπάσουν ούτε καν 1 αστέρι!

Οι πιο πρόσφατοι «κουλουράδες» ανήκουν στη γκάμα της Fiat Λατινικής Αμερικής και την κατηγορία των μικρομεσαίων. Τα Argo (χάτσμπακ) και Cronos (η σεντάν εκδοχή του Argo) κυκλοφορούν στο νότιο ημισφαίριο από το 2017 και 2018 αντίστοιχα, έχοντας υποβληθεί σε φρεσκάρισμα πριν λίγους μήνες. Εξ ου και η συμμετοχή τους στα crash tests του Latin NCAP, με τα αποτελέσματά τους ωστόσο να θυμίζουν περισσότερο… 1997. Αμφότερα σκόραραν ένα στρογγυλότατο μηδενικό στην προστασία ενηλίκων, επιφέροντας αντίστοιχα ανύπαρκτη συλλογή αστεριών.

Τα δυο Fiat «χαντακώθηκαν» από την προστασία πεζών και τα συστήματα ασφαλείας, καθώς δεν διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό ούτε σύστημα ελέγχου ευστάθειας, ούτε αυτόματο φρενάρισμα, ούτε καν πλευρικούς αερόσακους. Εννοείται δεν υπάρχει κάποιο είδος ανίχνευσης πεζών, οπότε η σούμα είχε σαν αποτέλεσμα 0 βαθμούς και 0 αστέρια στις συγκεκριμένες δοκιμασίες, με τις επιδόσεις στην προστασία των πεζών να είναι οι χαμηλότερες που έχει μετρήσει ο Latin NCAP. Βέβαια, μόλις το 2020 μπήκε αυτή η δοκιμασία στις εκεί αξιολογήσεις.

Τα αποτελέσματα σε πεζούς και επικουρικά συστήματα επί της ουσίας «ακύρωσαν» αυτά στις δοκιμές πρόσκρουσης, που είχαν πετύχει το 2019 τα δυο μοντέλα. Τότε, τα Argo/Cronos είχαν αποσπάσει 3 αστέρια στην προστασία ενηλίκων. Ο συμψηφισμός με τις δυο νέες αξιολογήσεις, όμως, κυριολεκτικά μηδένισε τα ποσοστά τους. Στην προστασία παιδιών, αντίθετα, τα πήγαν ασύγκριτα καλύτερα, συγκεντρώνοντας 4 αστέρια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο crash test έστειλε «αδιάβαστα» τα αυτοκίνητα
Νέο crash test έστειλε «αδιάβαστα» τα αυτοκίνητα …
Αστέρια και εκπλήξεις από τον Euro NCAP (+videos)
Αστέρια και εκπλήξεις από τον Euro NCAP (+videos)
Σάρωσε σε ασφάλεια το Hyundai Ioniq 5 (+video)
Σάρωσε σε ασφάλεια το Hyundai Ioniq 5 (+video)
Οι σοκαριστικές διαφορές στις προδιαγραφές από αγορά σε αγορά (+video)
Οι σοκαριστικές διαφορές στις προδιαγραφές από αγορά σε αγορά (+video) …
Το αυτοκίνητο που περνάει crash tests χωρίς αερόσακους (+video)
Το αυτοκίνητο που περνάει crash tests χωρίς αερόσακους (+video) …
Εντυπωσιακά ασφαλές το Kia EV6 παντού
Εντυπωσιακά ασφαλές το Kia EV6 παντού
Απόρθητο «φρούριο» το Volvo C40 Recharge
Απόρθητο «φρούριο» το Volvo C40 Recharge
«Θωρηκτά» και 4άστερα στο Euro NCAP (+videos)
«Θωρηκτά» και 4άστερα στο Euro NCAP (+videos)
Νέος γύρος crash tests από τον EuroNCAP (+videos)
Νέος γύρος crash tests από τον EuroNCAP (+videos)
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store