Έτοιμη κι η Porsche 911 GT3 Touring!

Παρουσιάστηκε η νέα Porsche 911 GT3 Touring, διατηρώντας τα δυναμικά στοιχεία της 911 GT3, τα οποία όμως ενσωματώνονται σε ένα πιο συμβατικό κουστούμι.

Δεν χωράει αμφιβολία πως η Porsche 911 GT3 είναι ένα από τα πλέον ονειρικά αυτοκίνητα παραγωγής, προσφέροντας απλόχερα εκρηκτικές επιδόσεις και ανόθευτη οδική συμπεριφορά. Το παρουσιαστικό της βέβαια υποδηλώνει ότι είναι κάτι το ξεχωριστό, χαρακτηριστικό που μεγάλη μερίδα των αγοραστών δεν το επιζητά! Για το λόγο αυτό η γερμανική μάρκα δημιούργησε και μας παρουσίασε την Porsche 911 GT3 Touring, τέσσερις μήνες μετά την έλευση της νέας 911 GT3. Η οφθαλμοφανής διαφορά εντοπίζεται στην απουσία της τεράστιας αεροτομής στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου (έχει τοποθετηθεί μια πιο διακριτική, που εκτείνεται αυτόματα όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ), ενώ υπάρχουν και μερικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Όπως στη μάσκα, στο εμπρός splitter στον προφυλακτήρα που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, στο πλαίσιο των παραθύρων που έχει νίκελ φινίρισμα, αλλά και στην εξάτμιση, για την οποία υπάρχει η δυνατότητα να την προμηθευτεί ο υποψήφιος αγοραστής σε μαύρο σατέν φινίρισμα. Κλείνοντας το κομμάτι της εξωτερικής εμφάνισης, οι ζάντες των 20 και 21 ιντσών έρχονται από την GT3 όπως και οι χρωματικές επιλογές. Διαφορές εντοπίζονται και στο εσωτερικό, όπου το σαλόνι έχει ντυθεί με διαφορετικό δέρμα, το οποίο συνεχίζεται και στο πάνω μέρος του ταμπλό, ως μια ένδειξη επιπλέον πολυτέλειας.

Το μοτέρ είναι ίδιο κι απαράλλαχτο! Έτσι έχουμε έναν ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 4 λίτρων με ισχύ 510 ίππων και ροπή 470 Nm. Ανάλογα τα θέλω του υποψήφιου αγοραστή, η μετάδοση της κίνησης γίνεται είτε μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, είτε από το 7τάχυτο PDK κιβώτιο ταχυτήτων. Από τη στιγμή που το μοντέλο εξοπλίζεται με το PDK χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτά για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα, (3,9 δλ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Και το όνομα αυτού Fiat Pulse!
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
Νέο μικρό SUV Coupe VW Taigo με εσωτερικό Polo
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ανανέωση για την Porsche Macan!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Ιδού κι επίσημα το νέο Audi RS 3!
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Θεϊκή Aston Martin Valhalla με 950 ίππους
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
Κανονικό «φορμουλάκι» το νέο Abarth F595
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
«Σιέστα» με τις λάτιν επετειακές Lamborghini Huracan
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store