Η ομορφιά των νέων Alfa Romeo Giulia & Stelvio Veloce

Η Alfa Romeo ανανέωσε στα τέλη του προηγούμενου έτους τις Giulia και Stelvio, οι οποίες -όπως όλα δείχνουν- θα είναι οι τελευταίες με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Από την επόμενη γενιά τους οι δυο Ιταλίδες θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές, συνεπώς οι σημερινές αποτελούν την καλύτερη ευκαιρία να απολαύσουμε τη θερμική τους καρδιά, αλλά φυσικά και την ασυναγώνιστη ομορφιά τους.

Οι Μιλανέζοι έδωσαν στη δημοσιότητα μια χορταστική γκαλερί από τις Giulia και Stelvio Veloce, ντυμένες στη φλογερή Alfa Rosso απόχρωση. Οι 19άρες (στη Giulia) και 20άρες (στη Stelvio) ζάντες δένουν υπέροχα με τις μαύρες λεπτομέρειες σε καθρέπτες, προφυλακτήρες και φανάρια. Το νέο «Trilobo», η σύνθεση δηλαδή της χαρακτηριστικής τριγωνικής μάσκαςScudetto») και των εκατέρωθεν αυτής αεραγωγών, προσφέρουν ένα πιο επιθετικό, αλλά πάντα κομψό ρύγχος στις ανανεωμένες Giulia/Stelvio, ενώ κυρίαρχο σημείο αποτελούν τα νέα «3+3» φωτιστικά σώματα Full-LED Adaptive Matrix, τα οποία ακολουθούν το παράδειγμα της Tonale.

Στο εσωτερικό, εντελώς νέος είναι ο πίνακας οργάνων που διατηρεί την παραδοσιακή σχεδίαση «cannocchialle» με τα δύο στρογγυλά όργανα, όμως πλέον αποτελείται από μια υψηλής ευκρίνειας και παραμετροποιήσιμη οθόνη TFT 12,3 ιντσών. Παράλληλα προσφέρει τρεις διαφορετικά layouts (Evolved, Relax και Heritage), έχοντας πάντα μπροστά του το τριάκτινο σπορ τιμόνι και δίπλα του την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών, ενώ πίσω και αριστερά από τον επιλογέα του 8τάχυτου αυτόματου συναντάμε τον περιστροφικό διακόπτη του συστήματος D.N.A. (Dynamic, Normal, Auto).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δυο ντίζελ και έναν βενζίνης, με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.2 λίτρων και τα 160 άλογά του να παίρνει θέση στη βάση. Στην ισχυρότερη έκδοση των 210 ίππων συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Q4 (πισωκίνητες οι 160άρες), ενώ το ίδιο και αποκλειστικά ισχύει για τον 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 280 ίππων. Στην περίπτωση των Veloce, που θαυμάζουμε εδώ, το πίσω διαφορικό μπορεί να πάρει τη μορφή του μηχανικού μπλοκέ Q2 και να αναβαθμίσει περαιτέρω τα δυναμικά χαρακτηριστικά των Giulia/Stelvio, οι οποίες ούτως ή άλλως έχουν πισωκίνητους προσανατολισμούς στην κατανομή της ροπής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H BMW i5 στον υπέρ πάντων χειμερινό αγώνα
H BMW i5 στον υπέρ πάντων χειμερινό αγώνα
Μπαράζ νέων μοντέλων από την Audi
Μπαράζ νέων μοντέλων από την Audi
Η Lancia ετοιμάζει τη νέα Stratos!
Η Lancia ετοιμάζει τη νέα Stratos!
Το νέο Ford Bronco έρχεται στην Ευρώπη
Το νέο Ford Bronco έρχεται στην Ευρώπη
Η γυμνή αλήθεια της νέας Lamborghini LB744
Η γυμνή αλήθεια της νέας Lamborghini LB744
Το «αντρικό» Ford Explorer γιορτάζει τη Μέρα της Γυναίκας
Το «αντρικό» Ford Explorer γιορτάζει τη Μέρα της Γυναίκας …
Το ηλεκτρικό Audi των 9.000 ευρώ
Το ηλεκτρικό Audi των 9.000 ευρώ
Επίσημο: Με 1.015 άλογα η νέα Lamborghini!
Επίσημο: Με 1.015 άλογα η νέα Lamborghini!
Μεγάλο «ρεύμα» το πρώτο ηλεκτρικό Abarth
Μεγάλο «ρεύμα» το πρώτο ηλεκτρικό Abarth
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store