Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!

Τα πολυτελή και σπορ αυτοκίνητα είναι γνωστά και για τις απίστευτα υψηλές τιμές τους, οι οποίες απογειώνονται με τη… συνδρομή του Φ.Π.Α. και του Τέλους Ταξινόμησης. Ένα νέο μοντέλο που έχει «συνεταίρο» την εφορία, είναι η απογειωτική BMW M5 CS.

Όποιος θελήσει να αγοράσει στην Ελλάδα την ισχυρότερη και ταχύτερη BMW όλων των εποχών, θα πρέπει να βάλει πάρα πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη και να πληρώσει εξωφρενικά χαράτσια. Συγκεκριμένα η λιανική τιμή προ φόρων της νέας M5 CS, ανέρχεται στο ποσό στων 152.041 ευρώ, ενώ με τους φόρους εκτοξεύεται στις 253.200 ευρώ. Κοινώς, το ποσό των 101.159 ευρώ είναι μόνο οι φόροι!

Το μεγαλειώδες υπερόπλο της BMW, τροφοδοτείται με τον πανίσχυρο 4.4 λτ. V8 twinturbo, ισχύος 635 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με αστείρευτη ροπή 750 Nm στις 1.800-5.950 σ.α.λ. Το πληθωρικό σεντάν των 5.001 μ. μήκους και 1.825 κιλών βάρους, επιταχύνει αστραπιαία και φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δλ., τα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 10,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 10,9 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 στα 253 γρ./χλμ.

Εξωτερικά, η M5 Competition Sport διαφοροποιείται από την απλή Competition στη μάσκα με το χρυσό περίγραμμα, το καπό με τους αεραγωγούς, τις 20άρες ζάντες στην ίδια απόχρωση, τις κόκκινες ή χρυσαφί δαγκάνες των κεραμικών δίσκων πίσω από αυτές και τα κίτρινα LED φώτα ημέρας. Το καπό, το εμπρός splitter, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, η πίσω αεροτομή, ο πίσω διαχύτης, το κάλυμμα του κινητήρα M Power και το σιλανσιέ εισαγωγής, κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).

Η BMW M5 CS υπόσχεται μία εξαιρετική εμπειρία ταξιδιού για 4 άτομα  – με τον οδηγό και συνοδηγό σε καθίσματα M Carbon και τους άλλους δύο επιβάτες σε ατομικά πίσω καθίσματα. Η μαύρη δερμάτινη επένδυση Merino (fine-grain στα εμπρός καθίσματα) συνδυάζεται με εντυπωσιακά πάνελ και διακοσμητικές ραφές σε Mugello Red. Τα ενσωματωμένα προσκέφαλα – με φωτιζόμενα λογότυπα M5 για τα εμπρός καθίσματα – απεικονίζουν τη χάραξη της θρυλικής πίστας του Nürburgring. Το τιμόνι M Alcantara με κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας αποτελεί άλλη μία κλασική πινελιά αγωνιστικού αυτοκινήτου. Τα χειριστήρια αλλαγών σχέσεων (gearshift paddles) κατασκευάζονται από ανθρακονήματα και οι ακτίνες του τιμονιού έχουν επένδυση Black Chrome.

Ο βασικός εξοπλισμός της M5 CS περιλαμβάνει σπορ σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με τέσσερις απολήξεις χωρίς διακοσμητικό φινίρισμα και κεραμικά φρένα M Carbon, των οποίων οι δαγκάνες είναι βαμμένες σε Κόκκινο (Red) (στάνταρ) ή Χρυσαφί (Gold) προαιρετικά.

Οι σφιχτότερες βάσεις κινητήρα, τα σκληρότερα ελατήρια, η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και οι παχύτερες αντιστρεπτικές της Competition κρίθηκαν παραπάνω από ικανές για την CS, με τους μηχανικούς να κάνουν αλλαγές στο σετάρισμα των ενεργών αμορτισέρ  Dynamic Damper Control, ώστε να βελτιστοποιήσουν την αξιοποίηση του χαμηλότερου βάρος και των ελαστικών Pirelli P Zero Corsa, διαστάσεων 275/35 ZR20 εμπρός και 285/35 ZR20 πίσω.

Get it on Google Play Download on the App Store