Αέρας φρεσκάδας για το αγέρωχο Lancia Ypsilon

Το σημερινό Lancia Ypsilon παρουσιάστηκε το 2011. Τη χρονιά εκείνη ο Γιάννης Αντετοκούμπο ήταν ένα άγνωστο παιδαρέλι στον Φιλαθλητικό, το ντίζελ κίνησης κόστιζε 1,391 ευρώ/λίτρο και η τρίτη γενιά Delta μετρούσε 3 χρόνια στην αγορά. Από τότε μέχρι σήμερα ο Γιάννης έγινε «Giannis», έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα στο NBA και 3 φορές τον τίτλο του MVP (2 φορές στην κανονική περίοδο, 1 στους τελικούς), το πετρέλαιο κίνησης ξεπέρασε τα 2 ευρώ/λίτρο, η Delta καταργήθηκε και ανακοινώθηκε πως επιστρέφει, ενώ η ίδια η Lancia έφτασε αρκετές φορές ένα βήμα πριν το λουκέτο, μέχρι να βρει τη λύτρωση από τη Stellantis.

Σε όλη αυτή την περίοδο, το «Y» ήταν και είναι ακόμα εκεί. Κράτησε μόνο του ολόκληρη την εταιρία, έχοντας να αντιμετωπίσει έναν τρομακτικά βελτιούμενο ανταγωνισμό που σε κάποιες περιπτώσεις, άλλαξε 3 γενιές. Στο ίδιο διάστημα, το Ypsilon δεχόταν όσες αναβαθμίσεις μπορούσε να του προσφέρει μια φυτοζωούσα Lancia. Η ηρωική προσπάθεια του ιταλικού σουπερμίνι δικαιώθηκε, τα κατάφερε περίφημα, και πλέον ετοιμάζεται να περάσει τη δάδα στη νέα εποχή της θρυλικής φίρμας. Με το μέλλον πιο ευοίωνο από κάθε άλλη φορά στα τελευταία 25 χρόνια, το ιταλικό σουπερμίνι ανανεώνεται και αποκτά άνεμο φρεσκάδας τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα.

Το νέο φιστικί Dew Green χρώμα ντύνει το αμάξωμα, το οποίο στην έκδοση Silver αποκτά μαύρες πινελιές στη μάσκα, χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα και το spoiler πίσω. Στο εσωτερικό συναντάμε γαλάζιες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, με το λεβιέ, το τιμόνι και το περίγραμμα των αεραγωγών να έχουν φινίρισμα στην απόχρωση του εξωτερικού. Το σύστημα πολυμέσων φέρει οθόνη 7 ιντσών και διαθέτει πλέον Apple CarPlay και Android Auto, όπως και κάμερα οπισθοπορείας, ενώ δεν λείπει ούτε η ασύρματη βάση φόρτισης smartphone στην κεντρική κονσόλα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται κάτω από το καπό, όπου πια αναλαμβάνει μόνο ο mild hybrid 1.000άρης τρικύλινδρος των 70 ίππων και 92 Nm. Κίνηση που έγινε με σκοπό να εξασφαλισθεί η εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, αλλά και η ελάφρυνση από τη φορολογία (λόγω ρύπων, σε αμφότερες τις περιπτώσεις). Οι τιμές στην Ιταλία, τέλος, ξεκινούν από τις 13.350 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Το επετειακό «40άρι» Mitsubishi Outlander
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Λεπτομέρειες και κινητήρες του νέου Hyundai Kona
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Απόλυτη ονείρωξη η Aston Martin DBS 770 Ultimate
Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray
Υβριδικός «πύραυλος» η νέα Corvette E-Ray
Το Subaru WRX επιστρέφει στο φυσικό του περιβάλλον
Το Subaru WRX επιστρέφει στο φυσικό του περιβάλλον …
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store