Αγρίμι τσέπης το Mitsubishi Delica Mini AWD

H Mitsubishi παρουσίασε τον πιο μικρό off road εκπρόσωπό της, στη μορφή του νέου Delica Mini AWD. Ενός kei car που υποστηρίζει ουσιαστικά την περιπετειώδη εμφάνιση, συνδυάζοντας τετρακίνηση και χαρακτηριστικά που έχουν καθαρόαιμα SUV μοντέλα.

Το μίνι (όνομα και πράγμα) crossover έχει τα πλαστικά του προστατευτικά γύρω-γύρω στο αμάξωμα, τις προστατευτικές ποδιές του, τα μεικτά του ελαστικά, μέχρι και ειδικά σχεδιασμένα αμορτισέρ για τη συγκεκριμένη έκδοση. Το Delica Mini χαρακτηρίζεται από το ημίψηλο παρουσιαστικό, όπου κυριαρχεί το στενό (1.475 χλστ. πλάτος) και ψηλό (1.830 χλστ.) παράστημα, την ώρα που το μήκος παραμένει κάτω από τα 3,4 μέτρα (3.395 χλστ.) όπως ορίζουν οι κανονισμοί της κατηγορίας. Οι 15άρες ζάντες ντύνονται με ελαστικά 165/60 και είναι διαφορετικές από των υπολοίπων εκδόσεων, την ώρα που το εμπρός μέρος έχει να υπερηφανεύεται για τους προβολείς LED και την αυτόματα προσαρμοζόμενη μεγάλη σκάλα τους.

Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 10,1 ιντσών, η οποία πλαισιώνεται από ειδικές αδιάβροχες επενδύσεις σε καθίσματα και αντιχαρακτικές στο ταμπλό, αλλά και τον χώρο αποσκευών. Κατ’ αυτό τον τρόπο η φορτοεκφόρτωση επίφοβων αντικειμένων (όπως πτυσσόμενες καρέκλες, ειδών camping κλπ) γίνεται δίχως το φόβο γρατζουνιών.

Η κίνηση του Delica Mini AWD (και των δικίνητων εκδόσεων) εναποτίθεται σε ένα ήπια υβριδικό τρικύλινδρο μοτεράκι 658 κ.εκ., με απόδοση 52 ίππων/60 Nm στην ατμοσφαιρική και 60 ίππων/100 Nm στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή. Ένα κιβώτιο αμιγώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) είναι ο αποκλειστικός συνδετικός κρίκος τροχών-κινητήρα, με το βάρος να ποικίλει από τα 970 (βασική έκδοση) έως τα 1.060 κιλά (AWD). Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά γρήγορο δεν πρόκειται να είναι. Ούτε μεγάλου βεληνεκούς στα ταξίδια, καθώς η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ δεν ξεπερνά τα 27 λίτρα.

Η διάθεση του Delica Mini θα ξεκινήσει στην Ιαπωνία τον προσεχή Μάιο, με τιμές από 1.804.000 έως 2.238.500 γεν (12.643-15.575 ευρώ). Η Mitsubishi αναφέρει πως έχει ήδη δεχτεί 9.000 προπαραγγελίες, με το 60% να αφορούν την τετρακίνητη έκδοση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Ήρθε στην Ευρώπη το πιο πολυτελές MPV
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store