Αποχαιρετιστήριο Honda S660 Modulo X Version Z

Το S660 έχει κερδίσει τον χαρακτηρισμό «S2000 τσέπης». Μάλιστα, αυτή τη στιγμή, το μικρό διθέσιο είναι το μοναδικό roadster στην γκάμα της Honda. Συνθήκη που δεν θα συνεχιστεί, όχι γιατί θα αποκτήσει παρέα, αλλά λόγω επικείμενης κατάργησης.

Ως αποχαιρετισμό στα όπλα, οι Ιάπωνες παρουσίασαν την έκδοση Modulo X Version Z, που διατίθεται σε δυο χρώματα: Sonic Gray Pearl και Premium Star White Pearl. Τα νέα χρώματα, οι μαύρες ζάντες, τα σκουρόχρωμα σήματα, η αεροτομή επίσης μαύρης απόχρωσης και η οροφή σε Bordeux Red είναι τα σημεία διαφοροποίησης του Version Z από το κανονικό Modulo X.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 658 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. συνδυαζόμενος αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι (τα υπόλοιπα S660 προσφέρονται και με κιβώτιο CVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης). To βάρος στο χειροκίνητο δεν ξεπερνά τα 830 κιλά, με το μήκος να σταματά στα 3.395 χλστ., το πλάτος στα 1.475 χλστ., το ύψος στα 1.180 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.285 χλστ.

H τιμή για το Modulo X Version Z ξεκινά από τα 3.150.400 γεν (24.200 ευρώ), το λανσάρισμα του οποίου σηματοδοτεί την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος παραγωγής του S660. Η Honda παρουσίασε το μικρό roadster το 2015 και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 30.000 κομμάτια. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα από την Ιαπωνία το πρόβλημα δεν είναι η εμπορική πορεία του μοντέλου, αλλά η νέα νομοθεσία της χώρας που προβλέπει υποχρεωτικό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για όλες τις κατηγορίες νέων αυτοκινήτων, ανεξαιρέτως. Έως τώρα, τα kei cars δεν υποχρεούνταν να το φέρουν. Πλέον, όμως, θα πρέπει να το έχουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Το S660 όμως δεν φαίνεται να το υποστηρίζει και απαιτούνται πολλές αλλαγές για να προσαρμοστεί. Αλλαγές που κοστίζουν, οπότε το «Big H» επέλεξε το δρόμο της απόσυρσης, το Μάρτη του 2022.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
Κολάζει η νέα Lamborghini Urus S των 666 ίππων
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
«Νταμάρι» Ram Heavy Duty 6.7λτ. ντίζελ και 1.152 Nm
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Ασύγκριτη νέα Maserati Project24 με 1,68 κιλά/ίππο
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Νέο Opel Astra GSe με 225 άλογα και 1,1 λίτρα/100 χλμ.
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία
Νέο Peugeot e-208 με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία …
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Πιο δυναμικό, κομψό και δυνατό το νέο DS 3
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέο και πιο «κοφτερό» Ford Focus ST Track Pack
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store