Αποχαιρετιστήριο Honda S660 Modulo X Version Z

Το S660 έχει κερδίσει τον χαρακτηρισμό «S2000 τσέπης». Μάλιστα, αυτή τη στιγμή, το μικρό διθέσιο είναι το μοναδικό roadster στην γκάμα της Honda. Συνθήκη που δεν θα συνεχιστεί, όχι γιατί θα αποκτήσει παρέα, αλλά λόγω επικείμενης κατάργησης.

Ως αποχαιρετισμό στα όπλα, οι Ιάπωνες παρουσίασαν την έκδοση Modulo X Version Z, που διατίθεται σε δυο χρώματα: Sonic Gray Pearl και Premium Star White Pearl. Τα νέα χρώματα, οι μαύρες ζάντες, τα σκουρόχρωμα σήματα, η αεροτομή επίσης μαύρης απόχρωσης και η οροφή σε Bordeux Red είναι τα σημεία διαφοροποίησης του Version Z από το κανονικό Modulo X.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 658 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. συνδυαζόμενος αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι (τα υπόλοιπα S660 προσφέρονται και με κιβώτιο CVT διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης). To βάρος στο χειροκίνητο δεν ξεπερνά τα 830 κιλά, με το μήκος να σταματά στα 3.395 χλστ., το πλάτος στα 1.475 χλστ., το ύψος στα 1.180 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.285 χλστ.

H τιμή για το Modulo X Version Z ξεκινά από τα 3.150.400 γεν (24.200 ευρώ), το λανσάρισμα του οποίου σηματοδοτεί την αντίστροφη μέτρηση για το τέλος παραγωγής του S660. Η Honda παρουσίασε το μικρό roadster το 2015 και μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 30.000 κομμάτια. Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα από την Ιαπωνία το πρόβλημα δεν είναι η εμπορική πορεία του μοντέλου, αλλά η νέα νομοθεσία της χώρας που προβλέπει υποχρεωτικό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος για όλες τις κατηγορίες νέων αυτοκινήτων, ανεξαιρέτως. Έως τώρα, τα kei cars δεν υποχρεούνταν να το φέρουν. Πλέον, όμως, θα πρέπει να το έχουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Το S660 όμως δεν φαίνεται να το υποστηρίζει και απαιτούνται πολλές αλλαγές για να προσαρμοστεί. Αλλαγές που κοστίζουν, οπότε το «Big H» επέλεξε το δρόμο της απόσυρσης, το Μάρτη του 2022.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store