Ναυαρχίδα ολκής το νέο Genesis G90

Η Genesis αποκαλύπτει για πρώτη φορά δημοσίως την εικόνα που θα έχει το νέο G90, η ναυαρχίδα της εταιρείας. Το πολυτελές μοντέλο είναι σαφές πως έχει δύσκολο έργο να επιτελέσει, καθώς ο γερμανικός κυρίως, ανταγωνισμός (βλέπε Mercedes S-Class, BMW Σειρά 7 και Audi A8) είναι ιδιαίτερα σκληρός.

Στα ατού του G90  συγκαταλέγεται αναμφίβολα η κομψή, αλλά ταυτόχρονη δυναμική, σιλουέτα του. Αισθητικά, χαρακτηριστικό γνώρισμα που κάνει το αυτοκίνητο να διαφέρει σημαντικά από τους αντιπάλους του, είναι η επιβλητική και πελώρια μάσκα του εμπρός μέρους και τα διπλά μακρόστενα φωτιστικά σώματα με LED, τα οποία χωρίζονται σε δύο λωρίδες (Quad Lamps). Ευμεγέθη και στην ίδια φιλοσοφία είναι και οι δείκτες των φλας στο πλάι.

Εκεί, που δεν γίνεται να περάσουν απαρατήρητες οι pop-up χειρολαβές για τις πόρτες, αλλά και οι πανέμορφες ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών. Το κορυφαίο μοντέλο της Genesis θα προσφέρεται και σε επιμηκυμένη έκδοση, με αυξημένο μεταξόνιο κατά 190 χλστ., όπως είναι το μπλε μοντέλο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες. Ωστόσο, προς το παρόν, δεν έχουν δοθεί πληροφορίες για τις διαστάσεις κανενός από τα δύο αμαξώματα.

Στο πίσω μέρος, οι γραμμές στο σχέδιο της κορεατικής ναυαρχίδας θυμίζουν περισσότερο liftback παρά κλασική λιμουζίνα. Το τελείωμα του πορτμπαγκάζ σχηματίζει με το απότομο κόψιμό του μια μικρή αεροτομή, ενώ τα μεγάλα φωτιστικά σώματα διατρέχονται από δύο παράλληλες λεπτές λωρίδες από LED. Στον προφυλακτήρα, ξεχωρίζουν οι δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Θα αναμένουμε με ανυπομονησία να συμπληρωθούν τα υπόλοιπα κομμάτια του puzzle. Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη δεν ανακοινώνονται ακόμα, ούτε δίδεται κάποια λήψη από το εσωτερικό. Μολαταύτα, στο πρώτο σκέλος θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος ο 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων και 421 Nm, που γνωρίζουμε από το G80. Επίσης, άγνωστο παραμένει αν θα το δούμε στην Ευρώπη. Δεδομένου του ανοιχτού μετώπου της Genesis με τους Γερμανούς πάντως, η έλευση του G90 στα μέρη μας φαντάζει πέρα για πέρα πιθανή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408 …
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Νέα έκδοση Rip Curl για το Citroen C3 Aircross
Νέα έκδοση Rip Curl για το Citroen C3 Aircross
Nέα σειρά E-Tech engineered από τη Renault
Nέα σειρά E-Tech engineered από τη Renault
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store