Νέο Audi RS 3 με 400 άλογα και ρεκόρ τελικής

Η Audi ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Audi RS 3, το οποίο έρχεται για να τα βάλει στα ίσια με τη Mercedes-AMG A 45! Το γρήγορο Audi θα είναι διαθέσιμο με hatchback αλλά και με sedan αμάξωμα, με το τελευταίο να είναι διαθέσιμο μόνο για την αγορά της Βόρειας Αμερικής κι αυτό από την επόμενη χρονιά.

Όπως αναμενόταν, κάτω από το καπό φωλιάζει ο 5κύλινδρος turbo κινητήρας, με κωδικό EA850, με την ισχύ του να παραμένει στα 400 άλογα στις  5.600 σ.α.λ. Η ροπή όμως αυξήθηκε κατά 20 Nm, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του 500 Nm από τις 2.250 έως και τις 5.600 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Audi, το νέο RS 3 είναι ταχύτερο από τον προκάτοχό του στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,3 δλ., ολοκληρώνοντας τη διαδικασία σε 3,8 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 290 χλμ./ώρα! (επιδόσεις ρεκόρ σύμφωνα με την Audi). Η δύναμη καταλήγει στο δρόμο μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ ενσωματώνεται και το νέο Launch control για την απόλυτη εμπειρία επιτάχυνσης.

Τα σπουδαία νέα όμως αφορούν τον πίσω άξονα, εκεί όπου έχει τοποθετηθεί το σύστημα «RS Torque Splitter» το οποίο κατανείμει τη ροπή μεταξύ των δυο τροχών. Όπως ανακοίνωσε η Audi με το συγκεκριμένο σύστημα υπάρχουν δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες, ένας σε κάθε ημιαξόνιο του πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας έτσι λιγότερη υποστροφή και αυξημένη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, με τα πλέον ξεχωριστά να είναι τα νέα «RS Performance» και «RS Torque Rear». Όπως προδίδουν κι οι ονομασίες του, το πρώτο εστιάζει στην επίτευξη των απόλυτων επιδόσεων, ενώ το δεύτερο, αφήνει το οδηγό να πλαγιολισθήσει κατά βούληση!

Η ανάρτηση του νέου Audi RS3 αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RS Sport Suspension Plus. Η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 30 χιλιοστά μικρότερη σε σύγκριση με το A3 και 10 χιλιοστά μικρότερη από το S3, με το εμπρός μετατρόχιο να έχει αυξηθεί κατά 33 χιλιοστά. Το νέο Audi RS3 θα πατάει σε ζάντες 19 ιντσών, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από δίσκους 375 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 310 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Για τους πιο σκληροπυρηνικούς θα είναι διαθέσιμοι και κεραμικοί δίσκοι.

Get it on Google Play Download on the App Store