Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος

H Audi αποκάλυψε πριν από λίγο το τέταρτο μοντέλο της σειράς των πρωτότυπων «sphere», το activesphere, το οποίο είναι ένα μεγάλο τετράθυρο crossover coupe. Να υπενθυμίσουμε ότι είχαν προηγηθεί τα skysphere roadster, grandsphere sedan και urbansphere space.

Το Audi activesphere έχει μήκος 4,98 μ., πλάτος 2,07 μ., ύψος 1,60 μ. και μεταξόνιο 2,97 μ. Οι πρόβολοι είναι πολύ κοντοί, ενώ ο σχεδιασμός του χαρακτηρίζεται για το σφηνοειδές προφίλ, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και τη διάφανη μάσκα Singleframe, για να παρέχεται ανεμπόδιστη θέα και μπροστά. Επίσης, πατάει σε ζάντες 22 ιντσών με χωμάτινα ελαστικά διαστάσεων 285/55. Η απόσταση από το έδαφος είναι 208 χιλιοστά, όμως μπορεί να αυξηθεί κατά 40 χιλιοστά μέσω της προσαρμοζόμενης αερανάρτησης, προσφέροντας γωνία εισόδου 18,9 μοίρες και εξόδου 28,1 μοίρες. Το πίσω άκρο του μπορεί να μεταμορφωθεί και σε καρότσα pickup, έτσι ώστε να μπορούν να μεταφερθούν ποδήλατα για παράδειγμα. Επίσης, μια σχάρα σκι είναι ενσωματωμένη στο κέντρο της οροφής.

Στο εσωτερικό η είσοδος γίνεται εύκολα, χάρη στο μεγάλο άνοιγμα των θυρών που ανοίγουν με αντίθετη φορά. Όταν στο Audi activesphere ενεργοποιείται η αυτόνομη λειτουργία, το τιμόνι, το ταμπλό και τα πεντάλ εξαφανίζονται. Έτσι στην πρώτη σειρά των καθισμάτων ανοίγει ένας άπλετος χώρος μπροστά. Το ίδιο το ταμπλό λειτουργεί σαν μια μεγάλη μπάρα ήχου καθώς και ως έξυπνος αερισμός πλήρους πλάτους τόσο στη θέση ανάπτυξης όσο και στη θέση αποθήκευσης. Τα χειριστήρια χωρίς αφή MMI στις πόρτες είναι πάντα προσβάσιμα στο μάτι και το χέρι, για παράδειγμα για τον έλεγχο των παραθύρων και των ρυθμίσεων καθισμάτων.

Μεταξύ των τεχνολογικών σημείων αναφοράς είναι η διεπαφή μεταξύ του αυτοκινήτου, του χρήστη και του περιβάλλοντος. Για πρώτη φορά, το νέο σύστημα συνδυάζει τη φυσική πραγματικότητα και την ψηφιακή σφαίρα. Η υψηλής τεχνολογίας επαυξημένη πραγματικότητα, ταιριάζει ψηφιακά στοιχεία με αληθινά, σε μια νέα, μεικτή πραγματικότητα. Το Audi Activesphere είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί μια πρωτοποριακή γενιά αυτής της τεχνολογίας. Με πρωτοφανή οπτική ακρίβεια, υψηλότερη ανάλυση και εξαιρετική αντίθεση, το σύστημα φέρνει επιφάνειες ελέγχου και οθόνες, αόρατες με γυμνό μάτι, στο οπτικό πεδίο του χρήστη ενώ βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Με το χέρι του ο χρήστης μπορεί για παράδειγμα να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του κλιματισμού μέσω εικονικού χειριστηρίου, το οποίο λειτουργεί και μοιάζει σαν φυσικό.

Το Audi Activesphere χρησιμοποιεί το πιο καινοτόμο σύστημα ηλεκτρικής κίνησης της Audi: το Premium Platform Electric, ή PPE για συντομία. Έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Porsche, ενώ τα πρώτα Audi παραγωγής που θα βασίζονται στην PPE θα ξεκινήσουν να παρουσιάζονται πριν από το τέλος του 2023. Το PPE έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για συστήματα ηλεκτροκίνησης με μπαταρία και επομένως μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως όλα τα πλεονεκτήματα αυτής της τεχνολογίας – για τη βελτίωση των οδηγικών χαρακτηριστικών, της οικονομίας και των επιλογών πακέτων. Είναι η πρώτη πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μια άνευ προηγουμένου γκάμα αυτοκινήτων μεγάλου όγκου, από ψηλά SUV έως χαμηλότερα, όπως είναι το Audi A6.

Όσον αφορά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το Audi Activesphere ενσωματώνει μια μπαταρία χωρητικότητας σχεδόν 100 kWh. Οι ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα του συστήματος τετρακίνησης αποδίδουν συνολική ισχύ 442 ίππων και 720 Nm ροπής. Καρδιά του ηλεκτρικού συστήματος που θα εφαρμοστεί σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα, θα είναι η τεχνολογία φόρτισης 800 volt. Αυτό διασφαλίζει ότι η μπαταρία, όπως αυτή του Audi e-tron GT quattro, μπορεί να φορτιστεί έως και 270 kW σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε σταθμούς γρήγορης φόρτισης. Μόλις 10 λεπτά είναι αρκετά για να τροφοδοτηθεί το αυτοκίνητο για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα. Επίσης, σε λιγότερο από 25 λεπτά, η μπαταρία των 100 kWh φορτίζει από 5 έως 80%. Όσο για την αυτονομία του Audi Activesphere, ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Παρακολουθείστε και τα βίντεο:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store