Η επαναστατική και πιο δυνατή Bentley Mulliner Batur

Η Bentley αποκάλυψε σήμερα τη Mulliner Batur, ένα δίθυρο grand touring coupé, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 18 αντίτυπα, με το καθένα να κοστίζει 1,65 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας (1,95 εκ. ευρώ) χωρίς φόρους. Πληροφοριακά το όνομα Batur προέρχεται από μια λίμνη βάθους 88 μ., που βρίσκεται στο Μπαλί της Ινδονησίας και παρέχει νερό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά.

Η Bentley επαναστατεί σχεδιαστικά με τη Mulliner Batur, γιατί δείχνει την αισθητική που θα ακολουθήσουν μια σειρά από ηλεκτρικά οχήματα της βρετανικής μάρκας, με το πρώτο να κάνει την εμφάνισή του το 2025. Κάθε ένα από τα 18 οχήματα θα σχεδιαστεί σε συνεργασία με τον πελάτη, καθώς θα μπορούν να δημιουργήσουν τα χρώματα και τα φινιρίσματα, σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Στη συνέχεια, το καθένα θα κατασκευαστεί στο χέρι κατά τη διάρκεια αρκετών μηνών στο εργαστήριο της Mulliner και στο εργοστάσιο της Bentley στο Crewe της Αγγλίας, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στα μέσα του 2023.

Αντίστοιχα και το διθέσιο εσωτερικό είναι σχεδιασμένο για την απόλυτη εξατομίκευση. Κάθε στοιχείο της καμπίνας είναι προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές του μελλοντικού κατόχου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια ποικιλία βιώσιμων υλικών εσωτερικού χώρου, όπως δέρματα από την Σκωτία και την Ιταλία, διακοσμητικά από φυσικές ίνες, μοκέτες από ανακυκλωμένα νήματα, επιλογές τιτανίου, μέχρι και χειριστήρια επενδυμένα με χρυσό 18 καρατίων.

Κάτω από το μακρύ και ανάγλυφο καπό της Batur φιλοξενείται το 6.0 λτ. W12 μηχανικό σύνολο με αναβαθμισμένα turbo, intercooler και σύστημα εισαγωγής. Η απόδοσή του ξεπερνά τους 740 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, συνδυασμένη με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων.

Η Batur εξοπλίζεται με προσαρμοζόμενα ελατήρια αέρα τριών θαλάμων. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την ισορροπία μεταξύ άνεσης οδήγησης και ελέγχου αμαξώματος χρησιμοποιώντας το Drive Dynamics Control τεσσάρων λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα, επιλέγοντας μεταξύ Sport, Bentley, Comfort και Custom. Επιπλέον, οι ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φροντίζουν για την ιδανική πρόσφυση των ελαστικών με τις ζάντες των 22 ιντσών. Όσο για το φρενάρισμα, το αναλαμβάνουν τα κεραμικά δισκόφρενα των 440 χλστ. εμπρός με τις 10πίστονες δαγκάνες και των 410 χλστ. πίσω με τα 4 έμβολα.

Get it on Google Play Download on the App Store