Ηλεκτρικό κτήνος 619HP και 1.100 Nm η BMW iX M60

Το πρώτο SUV BMW M που σχεδιάστηκε εξαρχής ως αμιγώς ηλεκτρικό, είναι εδώ. Κι όχι μόνο κάνει πρεμιέρα, αλλά η iX M60 θέτει μια σειρά από ρεκόρ για τα χρονικά της βαυαρικής εταιρίας.

Η κορυφαία iX θέλει λίγο προσπάθεια για να την ξεχωρίσεις από τις υπόλοιπες εκδόσεις, καθώς σε γενικές γραμμές δεν διαφοροποιείται δραματικά από σχεδιαστικής άποψης. Οι μπλε δαγκάνες με το λογότυπο M, το αποκλειστικό χρώμα BMW Individual Titanium Bronze Exterior Line, τα σήματα M με νέο φινίρισμα High Gloss Black/Titanium Bronze στα εμπρός φτερά και το πίσω μέρος, μαζί με τις προαιρετικές 22άρες ζάντες, διαχωρίζουν το παράστημα της M60 από των άλλων iX.

Στο εσωτερικό δεσπόζει το προαιρετικό πακέτο Suite, που περιλαμβάνει καθίσματα, πίνακα οργάνων, κεντρική κονσόλα και επενδύσεις θυρών από φυσικό δέρμα, καθώς και επιφάνειες και χειριστήρια σε Gold Bronze. Η φαντασμαγορική διάταξη BMW Curved Display με τις διπλές οθόνες στο ταμπλό, το εξαγωνικό τιμόνι και η ανθρακί επένδυση της οροφής είναι στάνταρ, όπως και το καλωσόρισμα του πίνακα οργάνων υπό τη μορφή ενός χορταστικού «M», στα αριστερά της οθόνης. Το σύστημα πολυμέσων αξιοποιεί το νέο λειτουργικό BMW Operating System 8 και προσφέρει μέχρι 5G ίντερνετ!

Τα σπουδαία έρχονται όταν φτάσουμε στα μηχανικά μέρη και, συγκεκριμένα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Καταρχάς, όπως είπαμε, η iX M60 είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV του M GmbH. Στην ιεραρχία βάσει παλαιότητας των ηλεκτρικών M έρχεται δεύτερη, καθώς προηγήθηκε η i4 M50 το 2021. Βάσει ισχύος όμως, η iX είναι αρχηγός ΓΕΕΘΑ. Οι 619 ίπποι που παράγουν συνδυαστικά οι δυο ηλεκτροκινητήρες, συνιστούν το υψηλότερο νούμερο που έχει δει EV BMW μέχρι σήμερα και το δεύτερο υψηλότερο γενικά στα χρονικά των Βαυαρών, πίσω μόνο από τη M5 CS των 636 ίππων! Στη ροπή τώρα, η iX M60 -απλούστατα- δεν έχει αντίπαλο και αποτελεί ορόσημο για τη BMW. Με 1.015 Nm τοποθετείται άνετα στην κορυφή όλων των εποχών (στο Sport Mode), ενώ με επιλεγμένο το launch control και το M mode στην αερανάρτηση ανεβαίνει στα 1.100 Nm!

Σε αυτή την ετοιμοπόλεμη κατάσταση, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ. και η επιτάχυνση δεν σταματά πριν την επέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή, στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση ενέργειας κυμαίνεται στα 21,7 – 24,7 kWh, ενώ η μέγιστη τιμή της αυτονομίας ανέρχεται στα 566 χλμ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Νέο Kia EV5 με επιρροές από το EV9
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Ανοιχτός πειρασμός η νέα Ferrari Roma Spider
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Έξτρα τεχνολογία για τις νέες Mercedes GLA/GLB
Νέο και αμιγώς ηλεκτρικό SsangYong Torres EVX
Νέο και αμιγώς ηλεκτρικό SsangYong Torres EVX
Το νέο VW ID. 2all με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ
Το νέο VW ID. 2all με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ
Νέα BMW Σειρά 5 και αμιγώς ηλεκτρική Μ
Νέα BMW Σειρά 5 και αμιγώς ηλεκτρική Μ
Νέο και άκρατα επιβλητικό Kia EV9
Νέο και άκρατα επιβλητικό Kia EV9
Νέα και αποκλειστικά υβριδική Mercedes GLC Coupe
Νέα και αποκλειστικά υβριδική Mercedes GLC Coupe
Νέο και σκοτεινό Hyundai Creta N Line Night Edition
Νέο και σκοτεινό Hyundai Creta N Line Night Edition
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Alfa Romeo PHEV Q4 Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα οι νέες Alfa Romeo Giulia & Stelvio (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store