Νέα hardcore BMW M4 CSL με 550 άλογα

Έπειτα από πολύμηνη περιήγηση σε teaser και κατασκοπευτικές φώτο, ήρθε επιτέλους η ώρα της επίσημης αποκάλυψης για τη M4 CSL. Της πιο σκληροπυρηνικής BMW M που κυκλοφορεί και αυτής που σημαίνει την επιστροφή των Coupe Sport Leichtbau!

Εμφανισιακά δεν υπάρχει περίπτωση να μπερδέψεις τη CSL με την Competition, στην οποία βασίζεται. Το Brooklyn Grey χρώμα είναι αποκλειστικό προνόμιο της CSL (υπάρχουν ακόμα τα Alpine White και Black Sapphire), το αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, ποδιές, διαχύτης) είναι πιο έντονο και συνοδεύεται από κόκκινες λεπτομέρειες, τις οποίες συναντάμε επίσης στην ανασχεδιασμένη μάσκα, τους αεραγωγούς του ανθρακονημάτινου καπό και την εξίσου carbon οροφή. Οι 19άρες ζάντες  εμπρός και 20 πίσω έρχονται μόνο για τις τέσσερις άκρες της κορυφαίας M4, όπως και το «Gurney flap» στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, που μας γυρνάει στη μυθική M3 CSL.

Ό,τι βλέπουμε στη M4 CSL, έχει το σκοπό του. Οι αεραγωγοί στο καπό φροντίζουν για την ψύξη του κινητήρα και την ομαλοποίηση της ροής του αέρα. Η μάσκα φέρει λιγότερα κομμάτια τόσο για καλύτερη παροχή αέρα στο μοτέρ, όσο και τον περιορισμό του βάρους. Το αεροδυναμικό σύνολο αυξάνει την κάθετη δύναμη, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που εξυπηρετούν μόνο το look είναι οι κόκκινες λεπτομέρειες και τα ανασχεδιασμένα φανάρια πίσω με τεχνολογία laser.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το ανθρακόνημα και οι suede επενδύσεις, την ώρα που λάμπουν δια της απουσίας τους τα πίσω καθίσματα – όλα για χάρη της δίαιτας. Η μείωση του βάρους είναι η ουσία των CSL και οι μηχανικοί του M GmbH δεν λυπήθηκαν τη M4. To carbon στην κεντρική κονσόλα κόβει 4 κιλά, η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων 21 και η αντίστοιχη της ηχομόνωσης άλλα 15, εντούτοις η μεγαλύτερη «χασούρα» κιλών προέρχεται από τα καθίσματα M Carbon για οδηγό-συνοδηγό, που ζυγίζουν 24 κιλά λιγότερο. Ακόμα και τα πατάκια με τα paddles αλλαγής σχέσεων είναι ελαφρύτερα (λεπτότερο ύφασμα και ανθρακόνημα αντίστοιχα).

Συνολικά, οι Βαυαροί κατάφεραν να μειώσουν το βάρος κατά 108,8 κιλά σε σχέση με τη M4, φέρνοντας την ένδειξη της ζυγαριάς στα 1.605 κιλά. Τα στάνταρ κεραμικά φρένα (15,7 ίντσες μπροστά, 15 πίσω), οι σφυρήλατοι τροχοί, και ο συνδυασμός ελαφρύτερων ελατηρίων-συνδέσμων στη χαμηλότερη κατά 10 χλστ ανάρτηση, περικόπτουν άλλα 21 κιλά. Το μειωμένο βάρος συνδυάζεται με περισσότερη ισχύ, χάρις στο νέο εγκέφαλο και την εξάτμιση τιτανίου (άλλα 4 κιλά λιγότερα), που ανεβάζουν τον 3.0λιτρο twinturbo straight six στα 550 άλογα και τα 649 Nm (+40 ίπποι σε σχέση με την Competition). Η CSL τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς μόνο μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ολοκληρώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ., ενώ περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 307 χλμ./ώρα!

Πέρα από την ευθεία, η πιο σκληροπυρηνική BMW ειδικεύεται στις στροφές. Όλα τα εξαρτήματα της ανάρτησης (σύνδεσμοι, αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, ψαλίδια) είναι νέα και ειδικά εξελιγμένα για αυτή, συνδυαζόμενα αποκλειστικά με ελαστικά  Michelin Pilot Sport Cup 2 R και νέες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά και το λογισμικό του κιβωτίου.

Όσοι φανατικοί προσέλθετε, καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί στα 1.000 κομμάτια. Τιμές ανακοινώνονται προς το παρόν μόνο για την αγορά των Η.Π.Α., όπου η M4 CSL ξεκινά από τις 139.900 δολάρια (132.130 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας!
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας! …
«Φορτωμένη» η νέα BMW M2 M Performance
«Φορτωμένη» η νέα BMW M2 M Performance
Αυτή είναι η BMW XM Red Label των 750 ίππων
Αυτή είναι η BMW XM Red Label των 750 ίππων
Νέα αμφιλεγόμενη BMW M2 με 459 πισωκίνητα άλογα
Νέα αμφιλεγόμενη BMW M2 με 459 πισωκίνητα άλογα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα
Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα …
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Υβριδικό ορόσημο έως 745 ίππων η νέα BMW XM
Τετρακινητήριο ηλεκτρικό από τη BMW M (+video)
Τετρακινητήριο ηλεκτρικό από τη BMW M (+video)
Αέρας DTM για την BMW M3 Touring M Performance
Αέρας DTM για την BMW M3 Touring M Performance
Εξωφρενικά επική η νέα BMW 3.0 CSL
Εξωφρενικά επική η νέα BMW 3.0 CSL
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store