Νέες ντίζελ BMW X5 και X6 xDrive40d με 700 Nm

16

Tο ντίζελ φαίνεται πως είναι «πολύ σκληρό για να πεθάνει» και αποδεικνύεται περίτρανα, μέσα από τις νέες BMW X5 και X6 xDrive40d.

Οι Βαυαροί διέκριναν το μεγάλο κενό στη γκάμα, που χώριζε τις xDrive30d και xDrive50d, με τις xDrive40d να αναλαμβάνουν τη γεφύρωση των 265 και 400 ίππων αντίστοιχα. Οι X5 και X6 xDrive40d αποδίδουν 340 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., με τον 3λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα να επικουρείται 11 ίππων από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 5,5 δλ., με τη μέση κατανάλωση να διατηρείται στα 5,9-6,4 λίτρα/100 χλμ. για την X5 και τα 5,8-6,2 λίτρα/100 χλμ. για την X6.

Δείτε ακόμα: Νέα BMW X2 1.5 λτ. 220 PS με κατανάλωση 1.9 λτ.!

Το σύστημα ψεκασμού μπορεί να εγχύσει καύσιμο μέχρι 10 φορές ανά κύκλο και να φτάσει έως τα 2.700 bar πίεσης, εξασφαλίζοντας μικρομετρική ακρίβεια στον ψεκασμό καυσίμου και οδηγώντας σε αποτελεσματικότερη καύση, άρα και μεγιστοποίηση της θερμοδυναμικής απόδοσης.

Διαβάστε επίσης: Ποιους κινητήρες κόβει η BMW και ποιους κρατάει

Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt εκτός των 11 ίππων που συνεισφέρει, είναι υπεύθυνο για τη λειτουργία των περισσότερων ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου (κλιματισμό, υποβοήθηση τιμονιού και όλες τις ηλεκτρικές λειτουργίες) και διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο αποθηκεύει ενέργεια κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα με αφημένο γκάζι. Όπως είναι αναμενόμενο, αμφότερα τα μεγάλα SUV της BMW είναι σύννομα με τις αυστηρότερες διατάξεις Euro 6d-TEMP, που θα ισχύσουν από το 2021.