Πόσο μειώθηκαν οι τιμές των BMW M3 & M4; - AutoGreekNews

Πόσο μειώθηκαν οι τιμές των BMW M3 & M4;

Τα δυο μοντέλα επιδόσεων της BMW, έχουν ένα φανατικό κοινό που χωρίζεται σε δυο κατηγορίες. Σε αυτούς που μπορούν να τα αποκτήσουν και στους υπόλοιπους (που μάλλον είναι κι η πλειοψηφία) που θα ήθελαν να τα αγοράσουν. Όμως η βαυαρική μάρκα στον νέο της τιμοκατάλογο προσφέρει την BMW M3 από 123.451 ευρώ και την BMW M4 από 126.347 ευρώ. 

Τιμές μειωμένες κατά 4.594 και 4.327 ευρώ αντίστοιχα για τα δυο μοντέλα, συγκριτικά με τις τιμές λανσαρίσματος, την προηγούμενη χρονιά. Όταν η BMW έφερε τα δυο μοντέλα στην ελληνική αγορά, οι τιμές διάθεσης ήταν 128.000 ευρώ για την Μ3 και 131.000 για την Μ4. Σημαντικά μειωμένες είναι όμως και οι τιμές για τις Competition εκδόσεις. Πλέον η BMW M3 Competition τιμολογείται στα 126.347 ευρώ (-7.127 ευρώ), ενώ η Μ4 Competition στοιχίζει 129.516 ευρώ (-6.484 ευρώ).

Για όσους δεν θυμούνται (πράγμα απίθανο) ας αναφέρουμε μερικά τεχνικά στοιχεία για τις δυναμικές Μ4 & Μ4. Κάτω από το μυώδες καπό τους φιλοξενείται ο 3.0 λτ. εξακύλινδρος εν σειρά M TwinPower, απόδοσης 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.650-6.130 σ.α.λ. Στις M3 και M4 Competition, η απόδοση αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με τα 650 Nm να είναι διαθέσιμα μεταξύ 2.750 και 5.500 σ.α.λ. και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 σ.α.λ. Νούμερα που προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις: Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,2 δλ. και τα 200 χλμ./ώρα έρχονται στο κοντέρ σε 13,7 δλ. Στις Competition το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. και το 0-200 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα 6άρι χειροκίνητο, με λειτουργία Gear Shift Assistant (ηλεκτρονικό «μύτη-τακούνι») για τις M3 και M4 και το 8άρι αυτόματο M Steptronic για τις Competition. Για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων είναι διαθέσιμο σύστημα τετρακίνησης. Το M xDrive μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και συνδέεται με το ενεργό διαφορικό Active M Differential στον πίσω άξονα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4WD και 4WD Sport mode, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στην εξίσωση το 2WD.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καλή και «χρυσή» η BMW X2 Edition GoldPlay
Καλή και «χρυσή» η BMW X2 Edition GoldPlay
«Διαστημόπλοιο» ο αντικαταστάτης του Renault Kadjar
«Διαστημόπλοιο» ο αντικαταστάτης του Renault Kadjar …
Ελαφρύ φρεσκάρισμα για την BMW Σειρά 8
Ελαφρύ φρεσκάρισμα για την BMW Σειρά 8
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Mercedes-AMG GT 63 E
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Mercedes-AMG GT 63 E
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
H BMW M760i Final Edition αποχαιρετά τον V12
H BMW M760i Final Edition αποχαιρετά τον V12
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store