Οι πολύ αργές επιδόσεις του Dacia Spring

Η Dacia ανακοίνωσε για την Ευρώπη το λανσάρισμα του νέου και αμιγώς ηλεκτρικού μίνι SUV μοντέλου Spring, με τις πρώτες παραδόσεις του να ξεκινούν το φθινόπωρο του 2021. To Dacia Spring αναμένεται να αποτελέσει το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, όμως είναι σίγουρα το πιο αργό σε επιδόσεις, όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

Εξωτερικά, το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του διακρίνεται για τον ελκυστικό του σχεδιασμό, ενώ με μήκος 3.734 χλστ., πλάτος 1.579 χλστ., ύψος 1.516 χλστ., μεταξόνιο 2.423 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 151 χλστ. θα είναι εξαιρετικά ευέλικτο. Νεανική εικόνα εμφανίζει και το εσωτερικό του, όπου δεν υπάρχουν ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες. Επίσης, υπόσχεται αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (290 λτ.). Από τον εξοπλισμό του δεν θα λείπουν όλα τα γνωστά κομφόρ, όπως και infotainment με οθόνη 7 ιντσών.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Dacia Spring έχει απόδοση 44 ίππων στις 3.000-8.200 σ.α.λ. και ροπή 125 Nm στις 500-2.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά αργή (19,1 δλ.) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 125 χλμ./ώρα. Τα πρώτα 50 χλμ./ώρα από στάση τα φτάνει σε 5,8 δλ., ενώ για τα 80-120 χλμ./ώρα απαιτεί 26,δλ. Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 27,4 kWh και βάρους 186 κιλών. Η αυτονομία είναι ικανοποιητική τηρουμένων των αναλογιών, αφού σε μεικτό κύκλο φτάνει τα 230 χιλιόμετρα ή τα 305 χλμ. σε αστική χρήση. Η πλήρης φόρτισή της (0-100%) σε απλή πρίζα 2,3 kW ολοκληρώνεται σε 13 ώρες και 32 λεπτά. Σε Wallbox 3,7 kW (μονοφασικό 16Α) ο χρόνος μειώνεται στις 8 ώρες και 28 λεπτά και σε Wallbox 7,4 kW (μονοφασικό 32Α) πέφτει στις 4 ώρες και 51 λεπτά.

Get it on Google Play Download on the App Store