Νέο Ford E-Tourneo Custom συν PHEV και diesel

Η Ford Pro αποκάλυψε σήμερα το νέο E-Tourneo Custom, το οποίο πρωτοστατεί στην επόμενη γενιά της σειράς οχημάτων πολλαπλών δραστηριοτήτων Tourneo, διαθέτοντας ένα προηγμένο αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το E-Tourneo Custom ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία Multy Activity Vehicle, συνδυάζοντας μία νέα πλατφόρμα που είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μέγιστη ευελιξία και άνεση σε συνδυασμό με ένα υψηλής απόδοσης ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με μπαταρία το οποίο μπορεί να προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία έως και 370 χιλιόμετρα.

Αποτελώντας το ένα από τα τέσσερα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Ford Pro που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη μέχρι το 2024, το E-Tourneo Custom προορίζεται τόσο για ιδιώτες πελάτες όσο και για επαγγελματίες, προσφέροντας επαρκείς χώρους για τη μεταφορά έως οκτώ επιβατών. Το νέο μοντέλο εισάγει μία πλήρη σειρά premium χαρακτηριστικών, όπως ευέλικτα πίσω καθίσματα που εδράζονται σε ράγα, hands-free ηλεκτρικές πλαϊνές πόρτες, ηχοσύστημα B&O, ψηφιακές κάρτες-κλειδιά, πανοραμική γυάλινη οροφή και ένα καινοτόμο, ανακλινόμενο τιμόνι.

Χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία κυψελών υψηλής πυκνότητας με το Ford F-150 Lightning, το E-Tourneo Custom εξοπλίζεται με μία μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων. Ένας ενσωματωμένος, τριφασικός φορτιστής εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW μπορεί να επαναφορτίσει πλήρως τη μπαταρία σε λιγότερο από οκτώ ώρες. Η φόρτιση από το 15 στο 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 41 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 125 kW. Επίσης, το E-Tourneo Custom προσφέρει μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλά.

Η τεχνολογία Pro Power Onboard επιτρέπει επίσης στους πελάτες να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων του Tourneo Custom, προσφέροντας ηλεκτρική ισχύ έως και 2,3 kW μέσω πριζών στο εμπρός τμήμα της καμπίνας, η οποία αποδεικνύεται ιδανική για την τροφοδοσία ψηφιακών συσκευών, εργαλείων ή αθλητικού εξοπλισμού και κάμπινγκ όταν δεν υπάρχει πρόσβαση στο δίκτυο.

Από πλευράς εξωτερικού σχεδιασμού, το αμιγώς ηλεκτρικό E-Tourneo Custom υπογραμμίζει την τεχνολογία και τις επιδόσεις του μέσω μια μοναδικής σχεδιαστικής προσέγγισης στη μάσκα, που συνδυάζεται με έναν πολύ διακριτικό φωτισμό LED και μια χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή πλήρους πλάτους.

Η εκλεπτυσμένη αλλά πρακτική σχεδίαση συνεχίζεται μέσα στο όχημα και η κομψή καμπίνα με δύο ή τρία καθίσματα μπροστά σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προόδου στην τεχνολογία και την άνεση, με υλικά υψηλής ποιότητας και καθαρές, σύγχρονες επιφάνειες. Το ταμπλό περιλαμβάνει μία οθόνη αφής 13 ιντσών με σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4. Αυτή συνδυάζεται με έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων για τη δημιουργία ενός διαισθητικού, εστιασμένου στον οδηγό cockpit, με ασύρματη συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay στάνταρ. Η Ford έχει αναπτύξει επίσης ένα καινοτόμο, νέο σύστημα ψηφιακού κλειδιού (Digital Key), το οποίο προγραμματίζεται να είναι διαθέσιμο το 2024 με χρήση τεχνολογίας NFC εμπνευσμένη από τις κάρτες-κλειδιά των ξενοδοχείων.

Πέρα από το αμιγώς ηλεκτρικό, το Tourneo Custom προσφέρεται και με άλλα μηχανικά σύνολα. Το Tourneo Custom PHEV χρησιμοποιεί ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα που προσφέρει την ευελιξία ενός αποδοτικού βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με χωρητικότητα 2.5 λίτρων για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8 kWh που επιτρέπει εκτιμώμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χλμ. Παράλληλα, η Ford θα προσφέρει επίσης το Tourneo Custom με τους κινητήρες ντίζελ EcoBlue τελευταίας γενιάς σε εκδόσεις με ισχύ 136 PS, 150 PS ή 170 PS – σε συνδυασμό με την επιλογή ενός πολύ αποδοτικού, οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου ή ενός εξατάχυτου μηχανικού.

Το νέο Tourneo Custom εισάγει επίσης μία επιλογή με σύστημα τετρακίνησης, για τα πετρελαιοκίνητα στις εκδόσεις των 136 PS και 170 PS σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο. Όσοι χρειάζονται περισσότερη πρόσφυση αλλά προτιμούν ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μπορούν να παραγγέλνουν ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με τους κινητήρες ντίζελ EcoBlue των 136 PS και 150 PS.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store