Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST

Με τη VW να ανανεώνει το Polo και τη SEAT το Ibiza, η Ford δεν θα μπορούσε να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Εξ ου και το φρεσκάρισμα στο Fiesta, που αποκτά ανανεωμένο αέρα και περισσότερη ισχύ.

Οι βασικές διαφορές προ και μετά facelift εντοπίζονται στα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια, που πλέον διαθέτουν σκούρο περίγραμμα και διαφορετικά γραφικά στα LED ημέρας, ενώ προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία matrix LED. Σκουρόχρωμα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, με τους προφυλακτήρες να διαθέτουν ελαφρώς διαφορετικό μοτίβο. Νέα χρώματα και σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου προστίθενται στις επιλογές των υποψηφίων αγοραστών, με το γαλάζιο του Active και το πράσινο του ST (που πρωτοείδαμε στο αντίστοιχο Puma) να ξεχωρίζουν. Όπως πριν, κανονικό Fiesta, Active και ST έχουν τα δικά τους, ξεχωριστά, παρουσιαστικά με διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα και τους τροχούς.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η νέα και μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας προστίθεται το Wrong-Way Alert, που συνεργάζεται με το navigation και ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση εισόδου στο αντίθετο ρεύμα ή ανάποδα σε μονόδρομο. Όπως εξωτερικά έτσι και εντός, Active και ST έχουν τις δικές τους ταυτότητες.

Γενικότερα το ST συγκεντρώνει τις περισσότερες αλλαγές, διαθέτοντας τις μοναδικές μηχανικού ύφους. Ο τρικύλινδρος 1.5 EcoBoost παραμένει στα 200 άλογα, όμως προσφέρει 30 Nm παραπάνω και φτάνει συνολικά στα 320. Οι επιδόσεις μένουν αναλλοίωτες, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,5 δλ. και την τελική να φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Το Track Mode απενεργοποιεί το traction control και βάζει το ESP σε καθεστώς «αυξημένης ολίσθησης», με το μπλοκέ διαφορικό της Quaife να προσφέρεται προαιρετικά, όπως και οι 18άρηδες τροχοί (17 ιντσών στάνταρ).

Στα μηχανοστάσια των υπόλοιπων Fiesta εξακολουθεί να δίνει ζωή ο πολυβραβευμένος 1.0 EcoBoost, σε εκδόσεις 100, 125 και 155 ίππων. Οι δυο τελευταίες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και διατίθενται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο (μόνο με 6άρι μηχανικό στα 100 άλογα).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες …
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte!
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte! …
Το νέο Ford Ranger ντύνεται στα γαλανόλευκα (+video)
Το νέο Ford Ranger ντύνεται στα γαλανόλευκα (+video)
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer!
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer!
Φρεσκάρισμα για το Lexus LC500 & LC500h
Φρεσκάρισμα για το Lexus LC500 & LC500h
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store