Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST - AutoGreekNews

Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST

Με τη VW να ανανεώνει το Polo και τη SEAT το Ibiza, η Ford δεν θα μπορούσε να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Εξ ου και το φρεσκάρισμα στο Fiesta, που αποκτά ανανεωμένο αέρα και περισσότερη ισχύ.

Οι βασικές διαφορές προ και μετά facelift εντοπίζονται στα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια, που πλέον διαθέτουν σκούρο περίγραμμα και διαφορετικά γραφικά στα LED ημέρας, ενώ προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία matrix LED. Σκουρόχρωμα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, με τους προφυλακτήρες να διαθέτουν ελαφρώς διαφορετικό μοτίβο. Νέα χρώματα και σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου προστίθενται στις επιλογές των υποψηφίων αγοραστών, με το γαλάζιο του Active και το πράσινο του ST (που πρωτοείδαμε στο αντίστοιχο Puma) να ξεχωρίζουν. Όπως πριν, κανονικό Fiesta, Active και ST έχουν τα δικά τους, ξεχωριστά, παρουσιαστικά με διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα και τους τροχούς.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η νέα και μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας προστίθεται το Wrong-Way Alert, που συνεργάζεται με το navigation και ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση εισόδου στο αντίθετο ρεύμα ή ανάποδα σε μονόδρομο. Όπως εξωτερικά έτσι και εντός, Active και ST έχουν τις δικές τους ταυτότητες.

Γενικότερα το ST συγκεντρώνει τις περισσότερες αλλαγές, διαθέτοντας τις μοναδικές μηχανικού ύφους. Ο τρικύλινδρος 1.5 EcoBoost παραμένει στα 200 άλογα, όμως προσφέρει 30 Nm παραπάνω και φτάνει συνολικά στα 320. Οι επιδόσεις μένουν αναλλοίωτες, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,5 δλ. και την τελική να φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Το Track Mode απενεργοποιεί το traction control και βάζει το ESP σε καθεστώς «αυξημένης ολίσθησης», με το μπλοκέ διαφορικό της Quaife να προσφέρεται προαιρετικά, όπως και οι 18άρηδες τροχοί (17 ιντσών στάνταρ).

Στα μηχανοστάσια των υπόλοιπων Fiesta εξακολουθεί να δίνει ζωή ο πολυβραβευμένος 1.0 EcoBoost, σε εκδόσεις 100, 125 και 155 ίππων. Οι δυο τελευταίες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και διατίθενται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο (μόνο με 6άρι μηχανικό στα 100 άλογα).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
Συναρπάζει η Porsche Taycan Sport Turismo
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Ο αντικαταστάτης του Volvo XC90 θα λέγεται Embla!
Δυναμικό νέο VW Lamando L με βάση το Jetta
Δυναμικό νέο VW Lamando L με βάση το Jetta
Νέο Ford Mondeo ξανά προς τη δόξα τραβά!
Νέο Ford Mondeo ξανά προς τη δόξα τραβά!
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Νέα Platinum έκδοση για την Porsche Cayenne
Το Ford Puma Rally1 στα χρώματα του «πολέμου»
Το Ford Puma Rally1 στα χρώματα του «πολέμου»
Νέο διθέσιο πυροβόλο Toyota GRMN Yaris
Νέο διθέσιο πυροβόλο Toyota GRMN Yaris
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Νέο ηλεκτρικό Peugeot e-308 με 400 χλμ. αυτονομίας!
Αλλαγή προσώπου για το νέο Citroen C5 Aircross
Αλλαγή προσώπου για το νέο Citroen C5 Aircross
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store