Φουλ της αγριάδας το Skoda Enyaq iV Sportline

Η Skoda προσθέτει μια ακόμα έκδοση στο νέο της ηλεκτρικό Enyaq iV, την Sportline που προσφέρεται με χαμηλότερη ανάρτηση, θηριώδεις ζάντες 20 και 21 ιντσών, αλλά και αρκετές σπορ λεπτομέρειες στο αμάξωμα του.

Αρχικά στο πλαίσιο της μάσκας, υπάρχει η μαύρη gloss επένδυση, με το ίδιο μοτίβο να συνεχίζεται και στα δυο άκρα του προφυλακτήρα εμπρός, αλλά και πίσω. Στην ίδια μαύρη απόχρωση είναι και τα καλύμματα των καθρεπτών, αλλά και το πλαίσιο των παραθύρων. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. εμπρός και κατά 10 χλστ. πίσω, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους, προσφέροντας καλύτερο κράτημα στις στροφές. Που συνδυαστικά με τις νέες ζάντες 20 ή 21 ιντσών (ανάλογα τι θα επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής) κάνουν το Enyaq iV Sportline «τρένο». Στο εσωτερικό υπάρχουν δυο νέα bucket καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και καλύτερη πλευρική στήριξη, ένα νέο δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων και πολλαπλών λειτουργιών, αλλά και πλήθος ανθρακονημάτινων λεπτομερειών.

Το νέο Skoda Enyaq iV Sportline θα είναι διαθέσιμο με τρεις εκδόσεις: με την Enyaq iV 60, την Enyaq iV 80, αλλά και με την ισχυρότερη Enyaq iV 80x. Η Enyaq iV 60 διαθέτει μια μπαταρία 62 kWh με ισχύ 180 ίππων και 310 Nm ροπής, με την αυτονομία να αγγίζει τα 390 χλμ. Σε επίπεδο επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ., ενώ η τελική είναι 160 χλμ./ώρα. Η αμέσως επόμενη, είναι η Enyaq iV 80 με απόδοση 204 ίππων και 425 Nm ροπής, επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ., τελική 160 χλμ./ώρα και αυτονομία 520 χιλιομέτρων. Το τετρακίνητο 80x iV με τους δυο ηλεκτροκινητήρες είναι ακόμα πιο δυνατό με 265 ίππους και 425 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ., τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα και αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χλμ.  Η συγκεκριμένη έκδοση θα έρθει αργότερα μέσα στη χρονιά ολοκληρώνοντας τη γκάμα του Skoda Enyaq iV.

Η νέα Sportline σειρά θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής στο κύριο εργοστάσιο της Skoda στο Mladá Boleslav, όπως και το ENYAQ iV. Είναι η μόνη σειρά μοντέλων στην Ευρώπη που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group που κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Το Vision AMG προαναγγέλλει το μέλλον των AMG
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέα και ακόμα πιο high tech BMW Σειρά 3
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Νέο Range Rover Sport με off road cruise control!
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Κοστουμάτος εργάτης το νέο Ford E-Transit Custom
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Νέο Abarth 695 Tributo δείχνει σέβας στο 131
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Μοναδική και ασύγκριτη νέα Ferrari SP48 Unica
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών!
Η πιο καθαρή και οικονομική Bentley όλων των εποχών! …
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Ντεμπούτο για το φρεσκαρισμένο Kia Soul
Σαρώνει τα βραβεία η νέα Skoda Fabia
Σαρώνει τα βραβεία η νέα Skoda Fabia
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store