Νέο Honda CR-V e:HEV και Sport Line

Η Honda φρεσκάρει το παγκόσμιο best seller μοντέλο της CR-V και του δίνει νέα ονομασία e:HRV για να ενισχύσει τη θέση της στη σειρά προϊόντων e:Technology, ενώ παράλληλα παρουσιάζει και μια νέα σπορτίφ έκδοση, την Sport Line.

Ξεκινώντας από το νέο CR-V Sport Line, κάνει την πρώτη του εμφάνιση με μια σειρά αναβαθμίσεων σε όλες τις εκδόσεις του πέμπτης γενιάς CR-V. Οι αλλαγές αφορούν τις νέες επενδύσεις στο εσωτερικό με το μοντέρνο ασημί φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα, στις πόρτες και στους αεραγωγούς. Την πολυτέλεια ενισχύουν τα διακοσμητικά από ξύλο μαύρης απόχρωσης και μαύρης λάκας πιάνου σε διάφορα σημεία του ταμπλό και της καμπίνας γενικότερα. Επιπλέον εξοπλίζεται με νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, με σκουρόχρωμα παράθυρα και με ασύρματη φόρτιση κινητού, ανάλογα με την έκδοση. Το νέο CR-V Sport Line διατίθεται σε δύο χρώματα αμαξώματος, το Crystal Black ή το Platinum White, ενσωματώνοντας διάφορα σκουρόχρωμα διακοσμητικά.

Το όνομα «Hybrid» αντικαταστάθηκε από το «e:HEV», ακολουθώντας τα πρότυπα του νέου Jazz e:HEV, σύμφωνα με τη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει το 100% των βασικών μοντέλων της που πουλά στην Ευρώπη, έως το 2022. Επιπλέον, τα CR-V e:HEV φέρουν και ένα νέο λογότυπο Honda με μπλε περίγραμμα.

Το CR-V e:HEV εξοπλίζεται με ένα κινητήρα 2.0 λτ. i-VTEC, με μέγιστη ισχύ 145 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα εκπέμπει από 151 γρ./χλμ. CO2, με μεικτή κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. το FWD και 161 γρ./χλμ. CO2 με 7,1 λτ./100 χλμ. κατανάλωση το AWD (WLTP). Το τυπικό 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δλ. στο FWD και σε 8,0 δλ. στο AWD, με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα, η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda -το Real Time AWD with Intelligent Control System- σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, παρέχει στα μοντέλα AWD τη δυνατότητα κίνησης παντός εδάφους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέα ειδική σειρά Fiat (500)RED και scooter!
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Toyota Tundra και hybrid twin-turbo 443 ίππων
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store