Το σουπερμίνι της Hyundai που «χορεύει σάμπα»

Η Hyundai παρουσίασε το ανανεωμένο HB20, που αφορά την αγορά της Βραζιλίας και συνοδεύεται από σημαντικές εμφανισιακές αλλαγές, προκειμένου να έρθει πιο κοντά στην παγκόσμια σχεδιαστική γλώσσα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το HB20 αναπτύχθηκε ειδικά για τη χώρα του καφέ και είναι ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο από το i20. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2012, με τη δεύτερη να ακολουθεί το 2019. Το φετινό facelift αντιπροσωπεύει μια ξεκάθαρη αναβάθμιση για το κορεατικό supermini, που είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Βραζιλία. Στο μπροστινό μέρος το HB20 αποκτά περισσότερες ακμές, μεγαλύτερη μάσκα και νέο προφυλακτήρα, που παραπέμπουν στο i20. Το ίδιο ισχύει για το καπό, που χαρακτηρίζεται από το έντονο νεύρο στο μέσο του.

Στο προφίλ η εικόνα είναι πιο συγκρατημένη, με ανασχεδιασμένες ζάντες 16 ιντσών και πρόσθετες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα. Πίσω, όμως, οι αλλαγές είναι το ίδιο -αν όχι περισσότερες- με το εμπρός μέρος, έχοντας τα εντελώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα να κυριαρχούν και επίσης να θυμίζουν i20, με τη λωρίδα που ενώνει τα δυο άκρα. Η Hyundai δημοσίευσε φωτογραφίες μόνο από το χάτσμπακ hatchback, αλλά ανάλογες αλλαγές θα πρέπει να περιμένουμε για τη σεντάν (HB20S) και την crossover (HB20X ) εκδοχή.

Οι αλλαγές είναι λιγότερο εκτεταμένες στο εσωτερικό, με την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων (έως 8 ίντσες) και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (στις πλούσιες εκδόσεις) να κεντρίζουν τα βλέμματα. Ο εξοπλισμός (πάλι στις πλουσιότερα HB20) περιλαμβάνει από  αυτόματο κλιματισμό και κάμερα οπισθοπορείας, μέχρι ασύρματη βάση φόρτισης, συνδεσιμότητα Android Auto / Apple CarPlay, λειτουργίες τηλεχειρισμού (Bluelink) και φωνητικές εντολές.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δυο τρικύλινδρες μονάδες του 1.0 λίτρου, σε ατμοσφαιρική και τούρμπο μορφή, δίχως συνδρομή υβριδικής τεχνολογίας. Το βασικό μοτέρ είναι ο ατμοσφαιρικός Kappa MPi, με απόδοση 80 ίππων και αποκλειστικά σε συνέργεια με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ το κορυφαίο είναι ο 1.0 T-GDI των 120 ίππων. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με κλασικό αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, ενώ όλα τα HB20 στέλνουν την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Το νέο HB20 είναι ήδη διαθέσιμο στη Βραζιλία, με τιμές που ξεκινούν από τις 79.290 ρεάλ (14.310 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store