«Σκάβει» το νέο Jeep Avenger 4×4 Concept

Εκπλήξεων συνέχεια από τη Jeep στο Σαλόνι Αυτοκινήτου, στο Παρίσι, καθώς μετά το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της παρουσιάζει και τη σκληροτράχηλη εκδοχή του. Το 4×4 Concept αποτελεί ένα Avenger «ειδικών αποστολών», με πρώτη προτεραιότητα την αποτελεσματικότητα εκτός δρόμου.

Εξωτερικά, το Avenger 4×4 Concept φέρει μια σειρά off-road χαρακτηριστικών, όπως οι γάντζοι πρόσδεσης, τα φαρδύτερα φτερά και τα χωμάτινα ελαστικά, που ενισχύουν τόσο την εμφάνιση όσο και τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Στο εμπρός μέρος υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη προστασία για το αμάξωμα, αλλά και επιπλέον φωτιστικά σώματα. Το καπό έχει δεχθεί ειδική επίστρωση ώστε να εμποδίζει την αντανάκλαση του φωτός, ενώ προστατευτικό φιλμ προστατεύει σχεδόν το σύνολο του αμαξώματος.

Τα παραπάνω στοιχεία συνδυάζονται με ακόμα καλύτερη γωνία προσέγγισης (21 μοίρες αντί 20), γωνίες ράμπας και διαφυγής 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, την ώρα που η απόσταση από το έδαφος ξεπερνά τα 200 χλστ.  Ειδοποιός διαφορά του 4×4 από το απλό Avenger βέβαια, δεν είναι άλλη από την κατανομή της ροπής και στους τέσσερις τροχούς (4×2 το Avenger). Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Christian Meunier, CEO της Jeep: «To Avenger σχεδιάστηκε εξαρχής ως ένα αυθεντικό Jeep, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 4×2 να προσφέρει ήδη τις εντυπωσιακές δυνατότητες κίνησης σε κάθε διαδρομή που χαρακτηρίζουν τη μάρκα. Όμως δεν αντισταθήκαμε στον πειρασμό να δοκιμάσουμε το αποτέλεσμα εφαρμογής ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος 4×4 σε ένα τόσο συμπαγές όχημα με δυνατή προσωπικότητα».

O Meunier στάθηκε ιδιαίτερα στην ηλεκτρική φύση του αυτοκινήτου, λέγοντας: «Εδώ στο Παρίσι δείξαμε ότι έχουμε ήδη έτοιμη μια πλήρη γκάμα, νέων, ικανών και εξηλεκτρισμένων οχημάτων 4×4. Όλα αυτά με έναν ξεκάθαρο στόχο: να γίνουμε η νούμερο ένα μάρκα εξηλεκτρισμένων SUV στον κόσμο, καθώς συνεχίζουμε την πορεία μας ώστε να κάνουμε πράξη τη φιλοσοφία μας Zero Emission Freedom.» Αλλαγές δεν ανακοινώνονται σε σχέση με το Avenger, οπότε θα πρέπει να θεωρούμε πως ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας των 156 ίππων και 260 Nm αναλαμβάνει την κίνηση του 4×4 Concept, βάζοντας στο παιχνίδι και τους πίσω τροχούς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Honda Integra/Civic 1.5 Turbo VTEC
Νέο Honda Integra/Civic 1.5 Turbo VTEC
Νέο Range Rover Velar με αναβαθμισμένες τεχνολογίες
Νέο Range Rover Velar με αναβαθμισμένες τεχνολογίες …
Νέο Mazda CX-90 με 6κύλινδρο τούρμπο 345 ίππων
Νέο Mazda CX-90 με 6κύλινδρο τούρμπο 345 ίππων
Νέες Mercedes-Benz GLE φουλ του εξηλεκτρισμού
Νέες Mercedes-Benz GLE φουλ του εξηλεκτρισμού
Πριμαντόνα η νέα Maserati GranTurismo PrimaSerie
Πριμαντόνα η νέα Maserati GranTurismo PrimaSerie
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Το Audi activesphere δείχνει το crossover του μέλλοντος
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Ο πιο τίμιος επαγγελματίας το νέο Lada Niva LCV
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Νέα BMW Alpina Β5 GT με 634 ιστορικά άλογα
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store