Μακιγιάρισμα και νέο κιβώτιο για τα Volvo S60/V60

Η Volvo προχώρησε στην ανανέωση των S60/V60, επικεντρώνοντας τις αλλαγές στο σύστημα πολυμέσων και το αυτόματο κιβώτιο, παρά στη σχεδιαστική διαφοροποίηση.

Ούτως ή άλλως, τα δυο σουηδικά μεσαία έχουν από τα πιο ξεχωριστά και δυναμικά σχήματα της κατηγορίας. Οι σχεδιαστές περιόρισαν τη δράση τους στις ελαφρώς ανασχεδιασμένες εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα, που πλέον έχουν φινίρισμα gloss black, και στη νέα διαμόρφωση της ποδιάς στον πίσω προφυλακτήρα, που κρύβει τις απολήξεις της εξάτμισης. Υπάρχουν επίσης νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, όπως αυτό των 6 ακτίνων στις φωτογραφίες, και επιπλέον χρώματα στην παλέτα.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το νέο σύστημα πολυμέσων, που χρησιμοποιεί λειτουργικό Google Android και διαθέτει όλες τις σχετικές λειτουργίες συνδεσιμότητας (Google Maps, Google Assistant και Google Play app store). Στάνταρ είναι και όλα τα επικουρικά συστήματα της σουίτας ασφαλείας ADAS, που περιλαμβάνουν μέχρι ημι-αυτόνομη οδήγηση (το αυτοκίνητο ρυθμίζει την πορεία του μεν, αλλά απαιτείται συμμετοχή του οδηγού).

Η γκάμα των κινητήρων παραμένει ως είχε, με mild και plug-in hybrid επιλογές. Στη βάση συναντάμε τα S60/V60 B3, με τον 2λιτρο τούρμπο των 163 ίππων. Η συνέχεια ανήκει στα B4 των 197 ίππων, τα B5 των 250 ίππων και αποκλειστικά για το V60, το B6 των 300 ίππων. Σε όλα ο 2.0λτ. τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος συνδυάζεται με 48βολτο σύστημα 14 ίππων, ενώ το V60 προσφέρεται επίσης με έναν mild hybrid 2λιτρο ντίζελ 197 ίππων. Ο πετρελαιοκινητήρας και τα B5-B6 προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής συστήματος τετρακίνησης.

Στα B3 και B4 η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, την ώρα που τα B5 και B6 διατηρούν το 8άρι αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής. Σύμφωνα με τη Volvo, το 7άρι DCT μειώνει την κατανάλωση κατά 0,3-0,7 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων κατά 5-15 γρ.CO2/χλμ.

Οι PHEV επιλογές φέρουν το σήμα Recharge και συνδυάζουν τον 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, σε ισχύ 253 ή 310 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 146 ίππων. Η μπαταρία των 14,9 kWh επιτρέπει κίνηση μόνο με το ρεύμα για 75-94 χλμ. (σε αστικό κύκλο), με το ταχύτερο και ισχυρότερο S60 T8 Recharge των 405 ίππων να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,3 δλ. Να υπενθυμίσουμε πως όλα τα νέα Volvo, ανεξαρτήτου ισχύος, περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store