Νέες Maserati Trofeo με V8 Ferrari και 588 άλογα

Η Maserati επεκτείνει την γκάμα των κορυφαίων εκδόσεων Trofeo καθώς μετά την Levante, παρουσιάζει τις αντίστοιχες Ghibli και Quattroporte.

Η μάσκα με τις κάθετες γρίλιες πέριξ της τρίαινας, οι ελαφρώς πιο επιθετικοί προφυλακτήρες μπροστά και διαχύτες πίσω, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, οι 21άρηδες τροχοί και τα γραφικά LED «μπούμερανγκ» στα πίσω φανάρια, που αποτίουν φόρο τιμής στην 3200GT και το πρωτότυπο Alfieri, είναι οι διαφορές που ξεχωρίζουν τις Ghibli και Quattroporte Trofeo από τις απλές. Η Ghibli ειδικά διαθέτει και δυο αεραγωγούς στο καπό.

Διαβάστε επίσης: Η αναγέννηση της Maserati θα μας αφήσει άφωνους!

Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο συνδυασμός δέρματος Pieno Fiore και ανθρακονημάτων, με το «Trofeo» κεντημένο στα προσκέφαλα και κόκκινες ραφές σε καθίσματα, πόρτες, τιμόνι και ταμπλό. Η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με το ρολόι-σήμα κατατεθέν από πάνω να κεντρίζει τα βλέμματα.

Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη Maserati Ghibli ή καινούργια Giulia;

Κάτω από το καλαίσθητο αμάξωμα, συναντάμε τον 3.8 V8 twinturbo που κατασκευάζεται στο Μαρανέλο και αποδίδει 588 ίππους στις 6.250 σ.α.λ., μαζί με 730 Nm στις 2.250-5.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF και κινεί τους πίσω τροχούς, μέσω μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ. για την Ghibli και 4,5 δλ. για την Quattroporte, με την τελική να ανέρχεται στα 326 χλμ./ώρα σε αμφότερες τις Maserati. H Levante Trofeo ρίχνει και στα δυο σεντάν, με την τετρακίνηση να την εκτοξεύει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,6 δλ. Η τελική εδώ βρίσκεται στα 304 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική Maserati Ghibli 2.0λτ. 330 PS (+video)

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, συνεργαζόμενα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές Skyhook. Το launch control δεν θα μπορούσε να λείπει, ούτε και το πρόγραμμα Corsa που πραγματοποιεί ακαριαία τις αλλαγές σχέσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store