Νέες Maserati Trofeo με V8 Ferrari και 588 άλογα

Η Maserati επεκτείνει την γκάμα των κορυφαίων εκδόσεων Trofeo καθώς μετά την Levante, παρουσιάζει τις αντίστοιχες Ghibli και Quattroporte.

Η μάσκα με τις κάθετες γρίλιες πέριξ της τρίαινας, οι ελαφρώς πιο επιθετικοί προφυλακτήρες μπροστά και διαχύτες πίσω, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, οι 21άρηδες τροχοί και τα γραφικά LED «μπούμερανγκ» στα πίσω φανάρια, που αποτίουν φόρο τιμής στην 3200GT και το πρωτότυπο Alfieri, είναι οι διαφορές που ξεχωρίζουν τις Ghibli και Quattroporte Trofeo από τις απλές. Η Ghibli ειδικά διαθέτει και δυο αεραγωγούς στο καπό.

Διαβάστε επίσης: Η αναγέννηση της Maserati θα μας αφήσει άφωνους!

Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο συνδυασμός δέρματος Pieno Fiore και ανθρακονημάτων, με το «Trofeo» κεντημένο στα προσκέφαλα και κόκκινες ραφές σε καθίσματα, πόρτες, τιμόνι και ταμπλό. Η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με το ρολόι-σήμα κατατεθέν από πάνω να κεντρίζει τα βλέμματα.

Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη Maserati Ghibli ή καινούργια Giulia;

Κάτω από το καλαίσθητο αμάξωμα, συναντάμε τον 3.8 V8 twinturbo που κατασκευάζεται στο Μαρανέλο και αποδίδει 588 ίππους στις 6.250 σ.α.λ., μαζί με 730 Nm στις 2.250-5.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF και κινεί τους πίσω τροχούς, μέσω μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ. για την Ghibli και 4,5 δλ. για την Quattroporte, με την τελική να ανέρχεται στα 326 χλμ./ώρα σε αμφότερες τις Maserati. H Levante Trofeo ρίχνει και στα δυο σεντάν, με την τετρακίνηση να την εκτοξεύει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,6 δλ. Η τελική εδώ βρίσκεται στα 304 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική Maserati Ghibli 2.0λτ. 330 PS (+video)

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, συνεργαζόμενα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές Skyhook. Το launch control δεν θα μπορούσε να λείπει, ούτε και το πρόγραμμα Corsa που πραγματοποιεί ακαριαία τις αλλαγές σχέσεων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τσουνάμι ισχύος το νέο Land Rover Defender 525HP!
Τσουνάμι ισχύος το νέο Land Rover Defender 525HP!
«Βασιλικό» το νέο Ford Explorer King Ranch
«Βασιλικό» το νέο Ford Explorer King Ranch
Νέο 5θυρο MINI για πρακτικό lifestyle
Νέο 5θυρο MINI για πρακτικό lifestyle
Νέα και από 1.500 κ.εκ. η Mercedes C-Class
Νέα και από 1.500 κ.εκ. η Mercedes C-Class
Νέο Lexus IS500 F Sport με 478 ατμοσφαιρικά άλογα
Νέο Lexus IS500 F Sport με 478 ατμοσφαιρικά άλογα
Νέο Hyundai Ioniq 5 με φόρτιση express
Νέο Hyundai Ioniq 5 με φόρτιση express
Θεριό ανήμερο το Cupra Formentor VZ5!
Θεριό ανήμερο το Cupra Formentor VZ5!
Νέο Nissan Qashqai: Ο βασιλιάς είναι εδώ!
Νέο Nissan Qashqai: Ο βασιλιάς είναι εδώ!
Πιο ώριμο από ποτέ το νέο Honda HR-V
Πιο ώριμο από ποτέ το νέο Honda HR-V
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων