Πιο «στριφτερό» και παιχνιδιάρικο το Mazda MX-5

Το θρυλικό MX-5 της Mazda είναι το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον, το roadster της ιαπωνικής φίρμας αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).

Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει, το νέο σύστημα «τσιμπάει» το φρένο στον πίσω εσωτερικό τροχό προκειμένου να περιορίσει την κλίση του αμαξώματος. Στην πράξη, το MX-5 παραμένει άνετο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης αλλά όταν τα πράγματα ζορίσουν, όπως για παράδειγμα σε δρόμο με κλειστές στροφές, το KPC αναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.

Ο 2.0λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Ο κόφτης βρίσκεται στις 7.500 σ.α.λ., εκεί όπου αποδίδονται οι 184 ίπποι του, με τη ροπή των 205 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 219 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση στην περιοχή των 6,9 λίτρων/100 χλμ. Στη βελτίωση αυτής παίζουν ρόλο τα συστήματα i-Eloop (ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα) και i-Stop (το start-stop της Mazda).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει επίσης τον 1.5λτ. Skyactiv-G των 132 ίππων και 152 Nm, που καταναλώνει μόλις 6,1 λίτρα/100χλμ. κατά μέσο όρο. Παρόντα και εδώ τα συστήματα i-Eloop και i-Stop. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο  Skyactiv-MT, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5 και αναλαμβάνει την τροφοδοσία των πίσω τροχών. Το φρεσκαρισμένο roadster από τη Χιροσίμα είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης 28.765 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Mazda λανσάρει 3.3λτ. 6κύλινδρο ντίζελ στο CX-60
Η Mazda λανσάρει 3.3λτ. 6κύλινδρο ντίζελ στο CX-60
Ανανέωση ουσίας και στυλ για το Mazda MX-30
Ανανέωση ουσίας και στυλ για το Mazda MX-30
Με 550 Nm ο νέος 3.3λτ. εξακύλινδρος ντίζελ της Mazda
Με 550 Nm ο νέος 3.3λτ. εξακύλινδρος ντίζελ της Mazda …
Νέο Mazda CX-60 PHEV - Δείτε πότε έρχεται
Νέο Mazda CX-60 PHEV - Δείτε πότε έρχεται
Φουλ γκάζια από τη Mazda για το νέο CX-60!
Φουλ γκάζια από τη Mazda για το νέο CX-60!
To μικρότερο Mazda με μοτεράκι 660 κ.εκ. και υβριδικό
To μικρότερο Mazda με μοτεράκι 660 κ.εκ. και υβριδικό …
Νέο Mazda MX-5 με ακόμα πιο «ψαγμένο» στήσιμο
Νέο Mazda MX-5 με ακόμα πιο «ψαγμένο» στήσιμο
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Παντός εδάφους και με τούρμπο το νέο Mazda CX-50
Παντός εδάφους και με τούρμπο το νέο Mazda CX-50
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store