Πιο «στριφτερό» και παιχνιδιάρικο το Mazda MX-5

Το θρυλικό MX-5 της Mazda είναι το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον, το roadster της ιαπωνικής φίρμας αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).

Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει, το νέο σύστημα «τσιμπάει» το φρένο στον πίσω εσωτερικό τροχό προκειμένου να περιορίσει την κλίση του αμαξώματος. Στην πράξη, το MX-5 παραμένει άνετο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης αλλά όταν τα πράγματα ζορίσουν, όπως για παράδειγμα σε δρόμο με κλειστές στροφές, το KPC αναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.

Ο 2.0λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Ο κόφτης βρίσκεται στις 7.500 σ.α.λ., εκεί όπου αποδίδονται οι 184 ίπποι του, με τη ροπή των 205 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 219 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση στην περιοχή των 6,9 λίτρων/100 χλμ. Στη βελτίωση αυτής παίζουν ρόλο τα συστήματα i-Eloop (ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα) και i-Stop (το start-stop της Mazda).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει επίσης τον 1.5λτ. Skyactiv-G των 132 ίππων και 152 Nm, που καταναλώνει μόλις 6,1 λίτρα/100χλμ. κατά μέσο όρο. Παρόντα και εδώ τα συστήματα i-Eloop και i-Stop. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο  Skyactiv-MT, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5 και αναλαμβάνει την τροφοδοσία των πίσω τροχών. Το φρεσκαρισμένο roadster από τη Χιροσίμα είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης 28.765 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα Mazda BT-50 Pro για επαγγελματική σκληράδα
Νέα Mazda BT-50 Pro για επαγγελματική σκληράδα
Νέες εκδόσεις Carbon Turbo για τα Mazda
Νέες εκδόσεις Carbon Turbo για τα Mazda
Νέο Mazda 3 με έξτρα τεχνολογία
Νέο Mazda 3 με έξτρα τεχνολογία
Μοναδικά σοκολατένιο Mazda MX-5 για τους έρωτες
Μοναδικά σοκολατένιο Mazda MX-5 για τους έρωτες
Νέο Mazda CX-90 με 6κύλινδρο τούρμπο 345 ίππων
Νέο Mazda CX-90 με 6κύλινδρο τούρμπο 345 ίππων
Νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-E με Wankel!
Νέο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-E με Wankel!
Η Mazda ανασταίνει τον περιστροφικό κινητήρα
Η Mazda ανασταίνει τον περιστροφικό κινητήρα
Το πιο «σκληρό» Mazda BT-50 ψάχνει για βουνά
Το πιο «σκληρό» Mazda BT-50 ψάχνει για βουνά
Το Mazda Vision ανοίγει την όρεξη για το νέο MX-5
Το Mazda Vision ανοίγει την όρεξη για το νέο MX-5
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store