Πιο «στριφτερό» και παιχνιδιάρικο το Mazda MX-5

Το θρυλικό MX-5 της Mazda είναι το πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Πλέον, το roadster της ιαπωνικής φίρμας αποπνέει ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά στις στροφές, χάρη σε μια μοναδική νέα τεχνολογία που ονομάζεται Kinematic Posture Control (KPC).

Το KPC μεγεθύνει τις εγγενείς δυνατότητες της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων του MX-5, της οποίας η δομή σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την ανύψωση του αμαξώματος του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Σε αντίθεση με παλιότερα μοντέλα, όταν το MX-5 στρίβει, το νέο σύστημα «τσιμπάει» το φρένο στον πίσω εσωτερικό τροχό προκειμένου να περιορίσει την κλίση του αμαξώματος. Στην πράξη, το MX-5 παραμένει άνετο κάτω από καθημερινές συνθήκες οδήγησης αλλά όταν τα πράγματα ζορίσουν, όπως για παράδειγμα σε δρόμο με κλειστές στροφές, το KPC αναγνωρίζει αμέσως τη διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών και αντιδρά, αυξάνοντας το επίπεδο παρέμβασης, όπως αυτό απαιτείται για να οξυνθεί η απόκριση του πίσω άκρου και να σταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.

Ο 2.0λιτρος Skyactiv-G ανταποκρίνεται με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα σε ολόκληρη την κλίμακα των στροφών, αντιδρά πολύ πιο γρήγορα στις εντολές του γκαζιού και ακούγεται πολύ πιο ζωντανός, διατηρώντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση σε χαμηλό επίπεδο. Ο κόφτης βρίσκεται στις 7.500 σ.α.λ., εκεί όπου αποδίδονται οι 184 ίπποι του, με τη ροπή των 205 Nm να είναι διαθέσιμη από τις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 219 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση στην περιοχή των 6,9 λίτρων/100 χλμ. Στη βελτίωση αυτής παίζουν ρόλο τα συστήματα i-Eloop (ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα) και i-Stop (το start-stop της Mazda).

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει επίσης τον 1.5λτ. Skyactiv-G των 132 ίππων και 152 Nm, που καταναλώνει μόλις 6,1 λίτρα/100χλμ. κατά μέσο όρο. Παρόντα και εδώ τα συστήματα i-Eloop και i-Stop. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο  Skyactiv-MT, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το MX-5 και αναλαμβάνει την τροφοδοσία των πίσω τροχών. Το φρεσκαρισμένο roadster από τη Χιροσίμα είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης 28.765 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Mazda Vision ανοίγει την όρεξη για το νέο MX-5
Το Mazda Vision ανοίγει την όρεξη για το νέο MX-5
Η Mazda λανσάρει 3.3λτ. 6κύλινδρο ντίζελ στο CX-60
Η Mazda λανσάρει 3.3λτ. 6κύλινδρο ντίζελ στο CX-60
Ανανέωση ουσίας και στυλ για το Mazda MX-30
Ανανέωση ουσίας και στυλ για το Mazda MX-30
Με 550 Nm ο νέος 3.3λτ. εξακύλινδρος ντίζελ της Mazda
Με 550 Nm ο νέος 3.3λτ. εξακύλινδρος ντίζελ της Mazda …
Νέο Mazda CX-60 PHEV - Δείτε πότε έρχεται
Νέο Mazda CX-60 PHEV - Δείτε πότε έρχεται
Φουλ γκάζια από τη Mazda για το νέο CX-60!
Φουλ γκάζια από τη Mazda για το νέο CX-60!
To μικρότερο Mazda με μοτεράκι 660 κ.εκ. και υβριδικό
To μικρότερο Mazda με μοτεράκι 660 κ.εκ. και υβριδικό …
Νέο Mazda MX-5 με ακόμα πιο «ψαγμένο» στήσιμο
Νέο Mazda MX-5 με ακόμα πιο «ψαγμένο» στήσιμο
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid «φτυστό» το Toyota Yaris
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store