Εκθαμβωτική η νέα Mercedes-AMG SL

Η νέα Mercedes-AMG SL αποκαλύφθηκε πριν από λίγη ώρα και είναι αναμφίβολα η πιο όμορφη, δυναμική και με υψηλή τεχνολογία από ποτέ άλλοτε. Το πολυτελές 2+2 θέσεων roadster επέστρεψε στις ρίζες του με τη χρήση της κλασικής μαλακής οροφής και εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο, όπως φυσικά και με τους πανίσχυρους κινητήρες της.

Η SL μετράει σχεδόν 70 χρόνια από το λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου στην Στουτγκάρδη το 1952 ως 300 SL, το οποίο ακόμα και σήμερα συναρπάζει, ενώ ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο αξίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Αρχικά, η νέα Mercedes-AMG SL μαγνητίζει τα βλέμματα με την έντονα μυώδη εμφάνισή της. Αυτή χαρακτηρίζεται από τα τριγωνικά εμπρός φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη μάσκα, το πολύ μακρύ καπό με τα νεύρα, τα χυτά πλευρικά τμήματα και το καμπύλο πίσω άκρο, με τα επίσης λεπτά φωτιστικά σώματα (θυμίζει και λίγο Porsche 911). Το πληθωρικό roadster έχει μήκος 4.705 χλστ., πλάτος 1.915 χλστ., ύψος 1.353 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ.

Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, όπου πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία συνδυάζονται με αρμονικό τρόπο. Στο ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη των 11,9 ιντσών με την έντονη κλίση, όπου συγκεντρώνονται όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου. Μάλιστα για να αποφευχθούν τυχόν αντανακλάσεις φωτός στην οθόνη όταν η οροφή είναι ανοιχτή, μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά (η οθόνη) με κλίση από 12 έως 32 μοίρες. Η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή οροφή (αντί μεταλλικής στην προγενέστερη SL) εξασφάλισε μείωση βάρους κατά 21 κιλά. Επίσης δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ηχομόνωση που παρέχει, κάτι που επιτεύχθηκε μέσω της χρήσης τριών διαφορετικών στρωμάτων από υψηλής ποιότητας υλικά. Η όλη διαδικασία ανοίγματος διαρκεί περίπου 15 δευτερόλεπτα και είναι δυνατή εν κινήσει, έως τα 60 χλμ./ώρα. Ο σκελετός αποτελείται από χάλυβα και αλουμίνιο, ενώ το εξωτερικό κάλυμμα διατίθεται σε μαύρο, γκρι ή κόκκινο. Η οροφή αποθηκεύεται πλήρως στο μικρό χώρο αποσκευών των 240 λτ. (όταν είναι κλειστή).

Η νέα Mercedes-AMG SL θα λανσαριστεί με τον AMG 4.0 λτ. V8 biturbo κινητήρα σε δύο εκδόσεις, αμφότερες με τετρακίνηση για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου. Στην SL 55 η απόδοση φτάνει τους 476 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 700 Nm στις 2.250-4.500 σ.α.λ. Το βάρους 1.950 κιλών roadster επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι 11,8-12,7 λτ./100 χλμ. και 268-288 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Η πιο δυνατή SL 63 διαθέτει 585 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 2.500-5.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,6 δλ. και η τελική σταματά στα 315 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση και τα CO2 που ανακοινώνει η Mercedes είναι ίδια με της SL 55. Και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται με το κιβώτιο ταχυτήτων AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

Για την κατασκευή της έχει γίνει μια μείξη υλικών από αλουμίνιο, ατσάλι, μαγνήσιο, και συνθετικά μέρη, επιτρέποντας τη μεγαλύτερη δυνατή ακαμψία και το χαμηλότερο βάρος. Η SL 63 4MATIC+ διαθέτει ένα εντελώς πρόσφατα εξελιγμένο υδραυλικό σύστημα, την ανάρτηση AMG ACTIVE RIDE CONTROL, η οποία εισέρχεται για πρώτη φορά στη σειρά παραγωγής σε μοντέλο Mercedes-AMG. Η μεγαλύτερη καινοτομία της είναι τα ενεργά υδραυλικά στοιχεία, που αντικαθιστούν τις συμβατικές αντιστρεπτικές ράβδους και αντισταθμίζουν τις κινήσεις του αυτοκινήτου σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πάρα πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις, όπως είναι οι Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Race.

Για την επιβράδυνση φροντίζουν οι αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι των 390 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά. Προαιρετικά τοποθετούνται κεραμικά δισκόφρενα 402 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω, για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερο βάρος. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η τετραδιεύθυνση, με τους πίσω τροχούς να στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση με τους εμπρός σε ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα και στην ίδια από εκεί και πάνω. Η SL 55 εξοπλίζεται με 19άρες ζάντες και ελαστικά 255/45 εμπρός και 285/40 πίσω, ενώ η SL 65 φοράει 20άρες με ελαστικά 265/40 μπροστά και 295/35 πίσω. Προαιρετικά διατίθενται πολλά διαφορετικά σχέδια ζαντών, με διάμετρο από 19 έως 21 ίντσες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Toyota Yaris Ativ σαν μίνι Corolla
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Νέο Honda Jazz RS με το βλέμμα στο Type R
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Ξεχειλίζει δυναμισμό το κουπέ-SUV Fiat Fastback
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Νέο Ford Maverick Tremor κάνει τη γη να τρέμει
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Ακόμα πιο αγρίμι Suzuki Jimny Sierra 4Sport (+video)
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Νέο MINI Aceman δείχνει το επόμενο Countryman
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Toyota GR86 & Subaru BRZ κλείνουν 10ετία και γιορτάζουν
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
Νέο και γκράντε Audi Q6 μεγαλύτερο από Q7
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
«Καραβίσιο» Fiat 500 Cabrio από την Irmscher
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store