Νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C 63 με 680 ίππους!

Η Mercedes-AMG παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά C 63, που αποτελεί ορόσημο για τη γερμανική φίρμα και δείχνει τα μελλούμενα για τα κορυφαία μοντέλα επιδόσεων από τη Στουτγκάρδη.

Οπτικά η κορυφαία C-Class κεντρίζει τα βλέμματα, μέσω των φουσκωμένων φτερών (+76 χλστ. το πλάτος μπροστά), της μάσκας Panamericana, των πολυάκτινων 19άρων ζαντών (προαιρετικά και 20 ιντσών), του διακριτικού spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, το διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η απόσταση από το έδαφος είναι χαμηλότερη, ενώ παρατηρούμε και τα ευμεγέθη στάνταρ κεραμικά δισκόφρενα (πρώτη φορά σε C 63) που στεγάζονται πίσω από τους τροχούς.

Στο εσωτερικό συναντάμε δέρμα και alcantara παντού, ενώ τα αναβαθμισμένα/ανασχεδιασμένα γραφικά της AMG απογειώνουν το διάκοσμο του ψηφιακού καντράν, αλλά και της οθόνης αφής του infotainment. Από εκεί ο οδηγός ελέγχει τα προγράμματα οδήγησης, μέσω του AMG Dynamics, το οποίο προσφέρει την επιλογή «Master». Σε αυτό το πρόγραμμα, ο πίσω άξονας δέχεται σχεδόν το σύνολο της ισχύος και μετατρέπει τη C 63 S E Performance σε drift car, απαιτώντας φυσικά «μάστερ» στην οδήγηση από τον άνθρωπο στο τιμόνι, προκειμένου να αναδείξει όλες τις αρετές της.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση, με τη δεύτερη να συνιστά ακόμα μια πρωτιά για τα δεδομένα της C 63. Η μεγαλύτερη πρωτιά, ωστόσο, κρύβεται στο μηχανοστάσιο. Εκεί όπου ο 4.0 V8 twinturbo δίνει τη θέση του στον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο M139, που με απόδοση 481 ίππων και 545 Nm γίνεται ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος παραγωγής όλων των εποχών! Η δύναμη, όμως, δεν σταματά εδώ για τη νέα C 63. Ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα συνδράμει 204 ίππους, για μια συνολική απόδοση που φτάνει τα 681 άλογα και 1.020 Nm ροπής! Μισοί κύλινδροι και χωρητικότητα, +170 άλογα σε σχέση με την απερχόμενη C 63 S και + 204 από τη βασική C 63 W205 – όσα, δηλαδή, παράγει τώρα μόνο ο 2.0λιτρος!

Μια μπαταρία 6,1 kWh και τεχνολογία 400 Volt αναλαμβάνει την τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ, που μπορεί να κινήσει μόνο του το plug-in υβριδικό υπερ-σεντάν έως τα 125 χλμ./ώρα και μέχρι 13 χλμ., την ώρα που ένας ηλεκτρικός υπερτροφοδότης φροντίζει για την υπερπλήρωση του βενζινοκινητήρα. Αναπόφευκτα, τόσα επιπλέον μηχανικά μέρη έχουν επιφέρει σημαντική αύξηση στο βάρος, που φτάνει πλέον τα 2.036 κιλά για τη σεντάν (από 1.680 της προηγούμενης). Πόσο ρόλο παίζει στις επιδόσεις; Κανένα! Η τετρακίνηση και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο συνεργάζονται με το PHEV σύνολο, εμφανίζοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. (3,4 δλ. η Estate), ήτοι 0,7 δλ. ταχύτερα σε σχέση με πριν, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά είτε στα 250 χλμ./ώρα (στάνταρ) είτε στα 280 χλμ./ώρα (με το Driver’s Package). Κι όλα αυτά, με εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 156 γρ.CO2/χλμ.!

Get it on Google Play Download on the App Store