Νέα BMW Σειρά 7 με αναβαθμισμένο ντίζελ κινητήρα

Η μεγάλη είδηση για τη BMW είναι το λανσάρισμα του ισχυρότερου μοντέλου στην ιστορία της, αλλά το XM δεν αποτελεί τον μοναδικό πόλο έλξης στη φρεσκαρισμένη γκάμα των Βαυαρών. Η ναυαρχίδα της εταιρίας επίσης ανανεώθηκε, απέκτησε δυο νέα plug-in υβριδικά σύνολα, αλλά δεν ξεχνάει τους φίλους του ντίζελ. Τι καλό μάς έχει η Σειρά 7;

Σχεδιαστικά τίποτα καινούργιο, καθώς η τελευταία γενιά της 7άρας παρουσιάστηκε μόλις τον περασμένο Απρίλη. Κάτω από το ιδιαίτερο αμάξωμα, όμως, η βαυαρική λιμουζίνα φιλοξενεί σημαντικές αλλαγές – ή καλύτερα, προσθήκες. Η πρώτη έχει τη μορφή της 750e xDrive, που συνδυάζει τον 3.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ, παράγοντας συνολικά 490 ίππους και 700 Nm ροπής. Ισχύς ικανή για 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., αλλά κυρίως ρεπρίζ 80-120 χλμ. σε μόλις 2,7 δλ.!

Η δεύτερη νέα 7άρα PHEV ονομάζεται M760e xDrive. Και εδώ έχουμε συνδυασμό 3.0λιτρου twinturbo straight six και ηλεκτροκινητήρα, όμως η ισχύς στην προκειμένη ανέρχεται στους 571 ίππους και τα 800 Nm ροπής, επιταχύνοντας το μεγάλο σεντάν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,3 δλ. Αμφότερα τα plug-in υβριδικά σύνολα έχουν μπαταρία 18,7 kWh, η οποία στη μεν 750e xDrive προσφέρει 78-87 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, στη δε M760e 77-85 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που του επιτρέπει να παρέχει δύναμη τόσο μόνος του όσο και επικουρικά του θερμικού μοτέρ. Η BMW αναφέρει πως κανονικά αυτό, θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με βαρύτερο και μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα.

Πέρα από τα plug-in hybrid συστήματα, οι Βαυαροί φρόντισαν και τον παλιό, καλό ντίζελ. Η 740d xDrive κινείται πλέον από μια αναθεωρημένη εκδοχή του 3.0λιτρου εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo, που αξιοποιεί νέο σύστημα common-rail πίεσης έως 2.500 bar και ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, ικανά για έως 12 ψεκασμούς ανά πιστονιά. Τα έμβολα με τη σειρά τους είναι ενισχυμένα, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Στους τέσσερις τροχούς της πετρελαιοκίνητης 7άρας καταλήγουν 300 ίπποι και 670 Nm ροπής, δίνοντάς της τη δυνατότητα για 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. (όλες οι εκδόσεις περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store