Νέα Ford Mustang με ειδικό χειρόφρενο για drift

Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang, η οποία μπορεί να μοιάζει με εκτεταμένο facelift της υπάρχουσας, αλλά κάτω από το διαχρονικό αμάξωμα φέρει τεχνολογικές εφαρμογές που θα κάνουν όλους τους οδηγούς να πίνουν νερό στο όνομά της.

H S650, όπως είναι ο κωδικός της, συνεχίζει να χαρακτηρίζεται από τις κλασικές Mustang γραμμές, σε πιο σύγχρονη εκτέλεση. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα τριπλά LED σε κάθε φανάρι, θυμίζουν Mach-E ενώ τα φουσκωμένα φτερά φροντίζουν να προσδώσουν ακόμα πιο μυώδες παράστημα. Για πρώτη φορά ξεχωρίζουν μονομιάς η βασική 2.3 EcoBoost και η 5.0 V8 GT, καθώς η δεύτερη φέρει μεγαλύτερη μάσκα και διπλά χωρίσματα στις άκρες αυτής, μαζί με αεραγωγό στο καπό. Διαφορές μεταξύ τους εντοπίζουμε και πίσω, όπου η EcoBoost έχει δυο απολήξεις για την εξάτμιση και η GT τετραπλές, ενώ μεταξύ των ανασχεδιασμένων -αλλά πάντα τριπλών- φαναριών συναντάμε το χαρακτηριστικό πόνυ στη μικρότερη, με τη V8 να φιλοξενεί το «GT».

Αμφότερες οι νέες Mustang προσφέρονται με το πακέτο Bronze Desing, που βάφει τις ζάντες (από 17 έως 20 ιντσών) στο Sinister Bronze χρώμα και τα σήματα στην απόχρωση του χαλκού, ενώ επίσης προαιρετικό είναι το πακέτο Performance. Μέσω αυτού, οι Mustang αποκτούν μεγαλύτερους τροχούς, φαρδύτερα ελαστικά, Torsen διαφορικό, μεγαλύτερη αντιστρεπτική πίσω, διαφορετικά αμορτισέρ εμπρός, ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο (στην αυτόματη) ενεργά αμορτισέρ MagneRide, σπορ εξάτμιση, μπάκετ της Recaro, ελαστικά Pirelli P-Zero PZ4 και μεγαλύτερα φρένα της Brembo, με δίσκους διάστασης 390 χλστ. εμπρός και 355 χλστ. πίσω. Όλα τα ανωτέρω είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση Dark Horse (αυτή με την αεροτομή στις φώτο), η οποία εμπνέεται από τις αγωνιστικές Mustang.

Το εσωτερικό αποπνέει έναν συνδυασμό κλασικού και ψηφιακού, καθώς πάνω από τη διάταξη με τους διπλούς παραλληλόγραμμους αεραγωγούς στο ταμπλό (τριπλοί κυκλικοί στην κορυφή η απερχόμενη) τοποθετείται μια υπερσύγρονη ενιαία διάταξη διπλών οθονών, που απαρτίζουν τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Το καντράν ανέρχεται στις 12,4 ίντσες και το infotainment SYNC 4 στις 13,2 ίντσες, με όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας στη διάθεση οδηγού και επιβατών. Η τεχνολογία, εξάλλου, είναι το φόρτε της νέας Mustang.

Εκ πρώτης μηχανολογικής όψεως δεν φαίνεται, καθώς η κατάσταση κάτω από το καπό δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα. O τετρακύλινδρος τούρμπο 2.3 EcoBoost και ο 5.0 V8 Coyote παραμένουν στο μηχανοστάσιο, με τη Ford να αναφέρει «επαναστατικό διπλό φιλτροκούτι, νέους εκκεντροφορούς και διπλές πεταλούδες γκαζιού» για τον οκτακύλινδρο. Τεχνικά χαρακτηριστικά δεν μας λένε οι Αμερικανοί, αλλά λογικά η GT θα πρέπει να αποδίδει πάνω από τα 460 άλογα και τα 529 Nm της απερχόμενης (310 άλογα και 476 Nm η EcoBoost). Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο παραμένει στάνταρ στη «μεγάλη» Mustang, με το 10άρι αυτόματο προαιρετική επιλογή, όμως η βασική είναι πλέον μόνο αυτόματη. Κι αυτό, καθώς σύμφωνα με τις πωλήσεις μόνο το 10% των αγοραστών επιλέγουν Mustang EcoBoost με μηχανική μετάδοση.

Οι μεγάλες αλλαγές, ωστόσο, κρύβονται στα συμπαρομαρτούντα κινητήρα και μετάδοσης. Η νέα Mustang διαθέτει rev matching με τηλεχειρισμό, κάτι που σημαίνει πως ο κάτοχος μπορεί να ενεργοποιεί τον κινητήρα και να τον μαρσάρει εξ αποστάσεως! Η Ford δεν αποσαφηνίζει τη χρησιμότητα της συγκεκριμένης τεχνολογίας, αλλά δεν παύει να είναι «ψαρωτική». Πολύ πιο χρήσιμο το ειδικό για drift χειρόφρενο, που λειτουργεί με δυο ηλεκτρικά μοτεράκια και έχει σχεδιαστεί τόσο για αρχάριους οδηγούς, ώστε να μαθαίνουν και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο drift, όσο και για τους πιο έμπειρους που αναζητούν μια έτοιμη λύση για τους αγώνες.

Get it on Google Play Download on the App Store