Νέα hardcore BMW M3 CS με 550 άλογα

Λίγες μόνο μέρες μετά τη διαρροή των φωτογραφιών, έχουμε το επίσημο ντεμπούτο της πιο σκληροπυρηνικής BMW M3 CS, η οποία ταυτόχρονα είναι και η ισχυρότερη M3 όλων των εποχών.

H κορυφαία G80 εμφανίζεται σαν τετράθυρος μιμητής του Hulk, φορώντας ένα φανταχτερό ανοιχτό πράσινο χρώμα που «βγάζει μάτι». Τα ανθρακονήματα στην οροφή, το καπό και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι μαύρες λωρίδες στο καπό που ακολουθούν τα κάθετα «νεφρά», οι ζάντες (19 ιντσών μπροστά, 20 πίσω) και τα κίτρινα LED ημέρας, όλα, μοιάζουν παρμένα από τη M4 CSL. Το ίδιο ισχύει για μείωση του βάρους, η οποία μπορεί μεν να μην είναι στα επίπεδα της CSL, αλλά φέρνει τη CS σημαντικά χαμηλότερα από την Competition.

Τα ανθρακονημάτινα μπάκετ στο εσωτερικό συνεισφέρουν σε αυτή την κατεύθυνση, όπου γενικότερα τα ανθρακονήματα και η alcantara καλύπτουν τα πάντα. Το νέο τιμόνι και ο συνδυασμός μαύρου-κόκκινου στις επενδύσεις διαφοροποιούν πλήρως την καμπίνα της CS, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το δίδυμο της Recaro για οδηγό-συνοδηγό.

H παρουσία ανθρακονημάτων σε καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, διαχύτη, spoiler, ποδιές), καθίσματα και πολλαπλή εισαγωγής, μαζί με τη νέα εξάτμιση τιτανίου, μειώνουν το βάρος κατά 34 κιλά και διαμορφώνουν τη ζυγαριά για τη CS στα 1.776 κιλά. Το σύστημα τετρακίνησης, η διατήρηση των πίσω καθισμάτων και η κανονική πόρτα του πορτμπαγκάζ την κρατάει 125 κιλά μακριά από τη M4 CSL (1.651), αλλά κάνει τη δουλειά για τα δεδομένα της M3. Εξάλλου φροντίζει για αυτό ο κινητήρας, που είναι κοινός με τη νέα Coupe Sport Leichtbau.

Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo εξοπλίζεται με αναθεωρημένο λογισμικό, το οποίο σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση/πολλαπλή εισαγωγής αυξάνει την απόδοση κατά 40 ίππους. Η M3 CS διαθέτει 550 ίππους και 649 Nm -όσα και η M4 CSL- αλλά λόγω τετρακίνησης, είναι σημαντικά ταχύτερη στο 0-100 χλμ./ώρα από εκείνη. Ενώ η M4 CSL θέλει 3,6 δλ., η M3 CS καλύπτει το «100άρι» σε μόλις 3,2 δλ.! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά λίγο χαμηλότερα (303 αντί 307 χλμ./ώρα) και λογικά η κορυφαία M4 θα είναι ταχύτερη σε πίστα, αλλά σε κόντρες η M3 CS έχει το πλεονέκτημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
Ορόσημο η νέα Lamborghini Revuelto των 1.015 ίππων
H BMW i5 στον υπέρ πάντων χειμερινό αγώνα
H BMW i5 στον υπέρ πάντων χειμερινό αγώνα
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Kia EV9 και σε πιο σπορ μοντέλα GT-line και GT
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store