Νέο Audi R8 V10 GT RWD: Το hardcore κύκνειο άσμα

Ημέρα αποχαιρετισμών για την Audi, καθώς μαζί με το TT επισημοποιείται το τέλος της καριέρας και του R8, τουλάχιστον με τη μορφή που το αγαπήσαμε. Οι Γερμανοί φρόντισαν να το κάνουν με «κρότο», παρουσιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική μορφή του υπεραυτοκινήτου τους.

Το νέο GT ουσιαστικά είναι η ακόμα πιο hardcore και ισχυρή μετενσάρκωση της αντίστοιχης έκδοσης, στην προηγούμενη γενιά του R8. Το νέο R8 GT διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, εξελιγμένο στην ανάλογη σήραγγα, αναβαθμισμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και μικρότερο βάρος, που ξεπερνά σε δίαιτα ακόμα και το πισωκίνητο R8. Και το GT στέλνει την ισχύ μόνο στον πίσω άξονα, σηματοδοτώντας τη σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο κορυφαίο R8, αλλά χάρις στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, τα κεραμικά φρένα και τις σφυρήλατες 20άρες ζάντες, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο συγκριτικά με το R8 V10 RWD (1.570 κιλά συνολικά). Στη μείωση του βάρους συνεισφέρουν επίσης τα ανθρακονημάτινα μπάκετ και τα εξαρτήματα από CFRP στην ανάρτηση.

Ως νύξη στο πρώτο R8 GT, το νέο ντύνεται στο χαρακτηριστικό ματ χρώμα Suzuka Gray (εναλλακτικά υπάρχουν τα Daytona Gray και Tango Red). Το μαύρο εσωτερικό με τις κόκκινες ραφές/κεντήματα/ζώνες επίσης αποτίνει φόρο τιμής στο προηγούμενο GT, την ώρα που η αριθμημένη πλακέτα μπροστά από τον επιλογέα φανερώνει τον περιορισμένο αριθμό παραγωγής, που τοποθετείται στα 333 κομμάτια.

Κάτω από το αγωνιστικών σχεδιαστικών καταβολών αμάξωμα, o 5.2 V10 FSI παράγει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 565 Nm στις 6.400 σ.α.λ. Το χαμηλότερο βάρος και τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 ισοσκελίζουν μερικώς την απώλεια της έξτρα πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς, επιταχύνοντας το γερμανικό supercar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., στα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 10,1 δλ. και μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Τα 7 προγράμματα οδήγησης, δε, επιτρέπουν στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, να επιλέγει το ποσοστό ροπής που φτάνει στους πίσω τροχούς.

Το νέο R8 GT ξεκινά στη Γερμανία από 225.000 ευρώ και κλείνει την αυλαία για την κορωνίδα της γερμανικής αυτοκίνησης, έπειτα από 16 χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
Τρέμει η γη με το νέο Ford Ranger Tremor
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
SUV ναυαρχίδα το νέο Renault Espace
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Πιο δυναμικό και premium από ποτέ νέο Hyundai Sonata
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Νέο Ford Ranger Wildtrak X για την άγρια φύση
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Η Rolls-Royce βάζει τα μαύρα κι αποχαιρετά τους V12
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο Hyundai Accent και 1.5 T-GDi 160 PS
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Νέο ηλεκτρικό Ford Explorer κόντρα στο VW ID.4
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Δαίμονας 1,66 δλ. για το 0-100 το νέο Dodge Demon 170
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Νέο Mitsubishi XRT - προπομπός του νέου L200
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store