Νέο Audi R8 V10 GT RWD: Το hardcore κύκνειο άσμα

Ημέρα αποχαιρετισμών για την Audi, καθώς μαζί με το TT επισημοποιείται το τέλος της καριέρας και του R8, τουλάχιστον με τη μορφή που το αγαπήσαμε. Οι Γερμανοί φρόντισαν να το κάνουν με «κρότο», παρουσιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική μορφή του υπεραυτοκινήτου τους.

Το νέο GT ουσιαστικά είναι η ακόμα πιο hardcore και ισχυρή μετενσάρκωση της αντίστοιχης έκδοσης, στην προηγούμενη γενιά του R8. Το νέο R8 GT διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, εξελιγμένο στην ανάλογη σήραγγα, αναβαθμισμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και μικρότερο βάρος, που ξεπερνά σε δίαιτα ακόμα και το πισωκίνητο R8. Και το GT στέλνει την ισχύ μόνο στον πίσω άξονα, σηματοδοτώντας τη σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο κορυφαίο R8, αλλά χάρις στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, τα κεραμικά φρένα και τις σφυρήλατες 20άρες ζάντες, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο συγκριτικά με το R8 V10 RWD (1.570 κιλά συνολικά). Στη μείωση του βάρους συνεισφέρουν επίσης τα ανθρακονημάτινα μπάκετ και τα εξαρτήματα από CFRP στην ανάρτηση.

Ως νύξη στο πρώτο R8 GT, το νέο ντύνεται στο χαρακτηριστικό ματ χρώμα Suzuka Gray (εναλλακτικά υπάρχουν τα Daytona Gray και Tango Red). Το μαύρο εσωτερικό με τις κόκκινες ραφές/κεντήματα/ζώνες επίσης αποτίνει φόρο τιμής στο προηγούμενο GT, την ώρα που η αριθμημένη πλακέτα μπροστά από τον επιλογέα φανερώνει τον περιορισμένο αριθμό παραγωγής, που τοποθετείται στα 333 κομμάτια.

Κάτω από το αγωνιστικών σχεδιαστικών καταβολών αμάξωμα, o 5.2 V10 FSI παράγει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 565 Nm στις 6.400 σ.α.λ. Το χαμηλότερο βάρος και τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 ισοσκελίζουν μερικώς την απώλεια της έξτρα πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς, επιταχύνοντας το γερμανικό supercar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., στα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 10,1 δλ. και μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Τα 7 προγράμματα οδήγησης, δε, επιτρέπουν στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, να επιλέγει το ποσοστό ροπής που φτάνει στους πίσω τροχούς.

Το νέο R8 GT ξεκινά στη Γερμανία από 225.000 ευρώ και κλείνει την αυλαία για την κορωνίδα της γερμανικής αυτοκίνησης, έπειτα από 16 χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Το 7θέσιο Toyota των 25.500 ευρώ
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας!
Νέα 3.0 CSL: Η ισχυρότερη 6κύλινδρη BMW της Ιστορίας! …
Νέο ηλεκτρικό Abarth 500e με βενζινοκίνητο ήχο
Νέο ηλεκτρικό Abarth 500e με βενζινοκίνητο ήχο
Νέο Ford E-Tourneo Custom συν PHEV και diesel
Νέο Ford E-Tourneo Custom συν PHEV και diesel
Η Μόντσα γιορτάζει 100 χρόνια με το Abarth Classiche
Η Μόντσα γιορτάζει 100 χρόνια με το Abarth Classiche
Νέο Kia Seltos με 1.6λτ. τούρμπο και 198 ίππους
Νέο Kia Seltos με 1.6λτ. τούρμπο και 198 ίππους
Πριζώνει κόσμο η Alfa Romeo Tonale PHEV 280 PS
Πριζώνει κόσμο η Alfa Romeo Tonale PHEV 280 PS
Νέο Subaru Impreza για πρώτη φορά μόνο χάτσμπακ
Νέο Subaru Impreza για πρώτη φορά μόνο χάτσμπακ
Το Toyota bZ Compact SUV «μυρίζει» νέο μοντέλο
Το Toyota bZ Compact SUV «μυρίζει» νέο μοντέλο
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store