Νέο και πιο οικονομικό Audi SQ5 TDI με 700 Nm ροπής

Ένα 5μηνο μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Audi Q5, ήρθε η ώρα για την κορυφαία έκδοση SQ5 να αναβαθμιστεί.

Τα νέα φωτιστικά σώματα, που πλέον ενσωματώνουν τα LED ημέρας και προαιρετικά είναι Matrix LED, αποτελούν την κυριότερη διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και για τα πίσω φανάρια, που παρουσιάζονται κατά τι πιο σκουρόχρωμα και προαιρετικά διαθέτουν τεχνολογία OLED. Συγκριτικά με το απλό Q5, οι μεγάλες εισαγωγές του εμπρός προφυλακτήρα και ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω, συνοδεία ζαντών 20 ιντσών (προαιρετικά 21) σε ελαστικά 255/45 και δισκόπλακες 375 χλστ. πίσω τους, δεν αφήνουν αμφιβολία για το ποιο αυτοκίνητο έχεις μπροστά σου.

Διαβάστε επίσης: Διαγράφηκε δημοφιλής κινητήρας της Audi

Στο εσωτερικό τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών, η οθόνη των 10,1 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων MMI και οι επενδύσεις αλουμινίου κερδίζουν οδηγό και επιβάτες.

Πολύ περισσότερο, το κάνουν οι βελτιώσεις στον κινητήρα. Ο 3.0 V6 TDI διαθέτει πλέον σφυρήλατα πιστόνια, αντί αλουμινίου, για μειωμένες θερμικές απώλειες και νέα πιεζοηλεκτρικά μπεκ, αλλά και νέο intercooler τοποθετημένο ανάμεσα στο «V» του κινητήρα. Oι συμπιεστές των τούρμπο, τέλος, έχουν μικρότερες φτερωτές και η πολλαπλή εξαγωγής διαθέτει επιπλέον θερμομόνωση. Όλα αυτά συνδυάζονται με ηλεκτρικό κομπρέσορα EPC, που παίρνει ισχύ από το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt και ενισχύει τη συμπίεση του καύσιμου μίγματος στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας έτσι την υστέρηση.

Δείτε ακόμα: Νέο Audi Q8 462 ίππων καίει 3,8 ευρώ/100 χλμ.

Οι παραπάνω αναβαθμίσεις, σύμφωνα με την Audi, εξασφαλίζουν ευρύτερη καμπύλη ροπής και χαμηλότερη κατανάλωση. Οι αριθμοί κάνουν λόγο μέχρι και έως 0,7 λίτρα/100 χλμ. λιγότερα σε σχέση με πριν, έχοντας το 48βολτο σύστημα να προσθέτει 11 ίππους όταν χρειαστεί και να επιτρέπει το coasting (κίνηση με σβηστό μοτέρ) μέχρι 40 δλ. non stop. Ο κινητήρας αποδίδει 341 ίππους και 700 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 3.250 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με το 8άρι Τiptronic και σύστημα quattro. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,1 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Τον έλεγχο των φορτίων αναλαμβάνει η σφιχτότερη και χαμηλότερη κατά 30 χλστ. ανάρτηση, ενώ προαιρετικά διατίθεται αερανάρτηση και σπορ διαφορικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Το Hyundai Tucson που θα ζηλέψει η Toyota
Το Hyundai Tucson που θα ζηλέψει η Toyota
Νέο «XXL» SUV Nissan Armada 400 ίππων
Νέο «XXL» SUV Nissan Armada 400 ίππων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων