Νέο Mazda 3 με έξτρα τεχνολογία

Η Mazda παρουσίασε το ανανεωμένο 3 στην Ιαπωνία, πριν πάρουν σειρά η Ευρώπη και οι άλλες μεγάλες αγορές. Το ιαπωνικό μικρομεσαίο εμφανίζεται με ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές, δίνοντας έμφαση στο εσωτερικό και την τεχνολογία.

Το 3άρι από τη Χιροσίμα, εξάλλου, παραμένει ένα από τα πιο δυναμικά και καλαίσθητα σχήματα της κατηγορίας, παρότι μετράει 5 χρόνια στην αγορά. Μοναδική διαφοροποίηση είναι το νέο Ceramic Metallic χρώμα, αφήνοντας το αμάξωμα και τις ζάντες ως είχαν. Στο εσωτερικό είναι που έδωσαν βάση οι σχεδιαστές, αναβαθμίζοντας τόσο το διάκοσμο όσο και την προσφερόμενη τεχνολογία.

Το ανανεωμένο 3 διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό, που πλέον φτάνει τις 10,25 ίντσες (από 8,8). Οι φωτιζόμενες θύρες USB είναι επίσης καινούργιες, όπως και η βάση ασύρματης φόρτισης smartphone στην κεντρική κονσόλα. Σημαντική προσθήκη έχουμε και στα συστήματα ασφαλείας, όπου από εδώ και στο εξής θα είναι στάνταρ το Inattentive Warning. Η εν λόγω εφαρμογή ανιχνεύει τα επίπεδα συγκέντρωσης του οδηγού και αν εντοπίσει πως το βλέμμα του δεν είναι στο δρόμο, τον ειδοποιεί ηχητικά και μέσω ένδειξης στον πίνακα οργάνων.

Η πρόταση της Mazda στα μικρομεσαία κληρονομεί από το CX-60 την εφαρμογή MyMazda, που προσφέρει έλεγχο σε μια σειρά από λειτουργίες μέσω smartphone. Η εκκίνηση του κινητήρα, για παράδειγμα, είναι μια από αυτές (αρκεί να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο). Η λήψη ειδοποιήσεων αν κάποιος άλλος οδηγός υπερβεί το όριο ταχύτητας, ή ακόμα χειρότερα αν κλαπεί το αυτοκίνητο, άλλη μια εξίσου σημαντική.

Η κατάσταση στους κινητήρες βαίνει αμετάβλητη, με τον 1.500άρη Skyactiv-G (δεν έρχεται στην Ευρώπη) στη βάση, τον 2.0λιτρο των 122 ίππων (βασική επιλογή εδώ) να ακολουθεί, το ίδιο μοτέρ στα 150 άλογα ακριβώς από πάνω και τον 2.0λιτρο Skyactiv-X των 186 ίππων στην κορυφή. Τα μοτέρ συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους δυο ή όλους (προαιρετικά, από τον Skyactiv-G 122 και πάνω) τους τροχούς, ενώ οι οι τιμές ξεκινούν από τα 2.288.000 γεν (16.050 ευρώ) και φτάνουν στα 3.866.500 γεν (27.510 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Mazda2 Hybrid με διαφορές από το Yaris
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Νέο Genesis GV80 Coupe στο κυνήγι της BMW X6
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Μυρίζει νυχτολούλουδο το Toyota Corolla Cross Nightsade
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store